
Beskrivelse av Efficy
Effekt, som er kjent som Europas mest fleksible CRM -system, tilbyr en fullt tilpasningsdyktig kundebehandling som et kraftig verktøy for dine ansatte. Med vårt utvalg av tilpasningsdyktige løsninger har vi allerede tiltrukket oss 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land. Effekt CRM er enkel å bruke og tilpasset hver organisasjon basert på dens størrelse og spesielle behov. Dette betyr at virksomheten din får lov til å vokse og utvikle seg på en strukturert måte.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?Mobile app
Finnes det mobilapp?Saas/ own server
Må man implementere det selv, eller finnes det i skyen?Geographical area
Hvor finnes vi?Support
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Language
På hvilke språk finnes systemet?Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?Pris fra
Listepris fra leverandør:SV - Prismodell
Hvilken modell passer ditt budsjett?System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?Hvorfor samarbeide med Efficy?
Hvorfor velge deres system?
- En brukervennlig, alt-i-ett-løsning som passer alle teamene dine, inkludert salg, markedsføring og kundeservice.
- Hold dataene dine trygge. Vi er fullstendig i tråd med GDPR og hjelper deg til å være det også.
Tilgjengelig når som helst, hvor som helst, på alle enheter.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Vi er her for deg og tilbyr komplett støtte og innføring etter behov.
- Mer for mindre. En fleksibel CRM til den beste prisen.
- Vi vokser med deg. Begynn med det enkle og oppgrader og legg til integreringer og funksjoner ettersom du vokser.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
Våre CRM-løsninger er skreddersydde basert på din organisasjons størrelse og behov og passer derfor alt fra små til store bedrifter. Vi arbeider etter en ledende europeisk CRM-tankemåte, samtidig som vi har fokus på lokale kunder. Du trenger ikke å gå på kompromiss med ytelse eller datasikkerhet for å få en tilpasset opplevelse. Derfor har vi CRM-løsninger og støtte tilgengelig på markedets lokale språk, inkludert svensk.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Vår CRM tilpasser seg behovene og kravene til hver bedrift, noe som sørger for en sømløs bruk på tvers av avdelinger og gir tilgang til de viktigste dataene i sanntid.
Vi gjør det lett å følge opp kunder og levere proaktiv service, noe som forbedrer kundeforholdet og bedrer opplevelsen deres.
Prøv en ny form for opplæring og produktivitet med våre spillifiseringsfunksjoner.
Anmeldelser
Hva synes andre om systemet?
Brukernes vurdering
Bra service och snabb återkoppling på våra önskemål