
Beskrivelse av Efficy
Effekt, som er kjent som Europas mest fleksible CRM -system, tilbyr en fullt tilpasningsdyktig kundebehandling som et kraftig verktøy for dine ansatte. Med vårt utvalg av tilpasningsdyktige løsninger har vi allerede tiltrukket oss 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land. Effekt CRM er enkel å bruke og tilpasset hver organisasjon basert på dens størrelse og spesielle behov. Dette betyr at virksomheten din får lov til å vokse og utvikle seg på en strukturert måte.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?XSSML
Mobilapp
Finnes det mobilapp?JANEI
Saas/ egen server
Må man implementere det selv, eller finnes det i skyen?Geografisk område
Hvor finnes vi?Globalt
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?SVDANOFIEN
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?JANEI
Pris fra
Listepris fra leverandør:Mangler informasjon
Prismodell
Hvilken modell passer ditt budsjett?ModulbasertAbonnementLisens
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?Hvorfor samarbeide med Efficy?
Hvorfor velge deres system?
- En brukervennlig, alt-i-ett-løsning som passer alle teamene dine, inkludert salg, markedsføring og kundeservice.
- Hold dataene dine trygge. Vi er fullstendig i tråd med GDPR og hjelper deg til å være det også.
- Tilgjengelig når som helst, hvor som helst, på alle enheter.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Vi er her for deg og tilbyr komplett støtte og innføring etter behov.
- Mer for mindre. En fleksibel CRM til den beste prisen.
- Vi vokser med deg. Begynn med det enkle og oppgrader og legg til integreringer og funksjoner ettersom du vokser.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
- Våre CRM-løsninger er skreddersydde basert på din organisasjons størrelse og behov og passer derfor alt fra små til store bedrifter.
- Vi arbeider etter en ledende europeisk CRM-tankemåte, samtidig som vi har fokus på lokale kunder. Du trenger ikke å gå på kompromiss med ytelse eller datasikkerhet for å få en tilpasset opplevelse. Derfor har vi CRM-løsninger og støtte tilgengelig på markedets lokale språk.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Vår CRM tilpasser seg behovene og kravene til hver bedrift, noe som sørger for en sømløs bruk på tvers av avdelinger og gir tilgang til de viktigste dataene i sanntid.
- Vi gjør det lett å følge opp kunder og levere proaktiv service, noe som forbedrer kundeforholdet og bedrer opplevelsen deres.
- Prøv en ny form for opplæring og produktivitet med våre spillifiseringsfunksjoner.
Anmeldelser
Hva synes andre om systemet?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukernes vurdering
Bra service och snabb återkoppling på våra önskemål
Efficy vises i følgende kategorier
Efficy produktfunksjoner
CRM
API integrering
Ingår
Dashboard - Salgsoversikt
Ingår
E-post-kampanjer
Ingår
Forhandlere
Integrert kalender og påminnelser
Ingår
Lead score
Går att lägga till
Leadgenerering via webben
Går att lägga till
Markedsføringsautomatisering
Går att lägga till
Områdeshåndtering
Ingår
Pipeline management
Ingår
Prospektbase
Ingår
Påminnelse
Ingår
Ringelister
Går att lägga till
Saksbehandling
Ingår
Sales gamification
Går att lägga till
Salgsprognoser og data
Ingår
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Ingår
Skape dokumenter og gjøre avtaler
Ingår
CRM for feltselgere
Administrer potensielle kunder
Ingår
Dataoverføringer
Ingår
Interaksjonssporing
Ingår
Kundesignering i feltet
Ingår
Oppgavehåndtering
Ingår
Personlige profiler
Ingår
Territorieforvaltning
Ingår