24SevenOffice
vs
Dynamics 365 Business Central

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i Forretningssystem

Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Produktfunksjoner i ERP-system

Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.

Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.

Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.

Hvorfor velge deres system?

Business Central samler økonomi, salg, innkjøp, lager, logistikk, produksjon, service og prosjektstyring i én løsning.

Du får et system som er enkelt å bruke, kan tilpasses ulike behov og vokser med bedriften. Med støtte for Microsoft 365 og innebygd AI-assistent får du bedre oversikt, raskere beslutninger og mer effektiv drift – uansett om du jobber med varer, tjenester eller prosjekter.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.

Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.

Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Kun senior konsulenter og utviklere med lang erfaring
  • Bistått i mange implementeringer og oppgraderinger
  • Faglig og teknisk forståelse
  • Ønsker tett samarbeid med kundene våre

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

24SevenOffice skiller seg ut på det norske markedet med sin omfattende erfaring og dyptgående forståelse av forretningsbehov.

I tillegg til å tilby et komplett forretnings- og regnskapssystem, legger vi vekt på brukervennlighet og skalerbarhet, noe som gjør oss til et attraktivt valg for både for SMB og store bedrifter i Norge.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Sinergi AS en erfaren og pålitelig partner for Microsoft Dynamics 365 Business Central i Norge.

Vi er ikke den største aktøren, men nettopp derfor kan vi jobbe tett på kundene våre. Med tung senior kompetanse og mange års erfaring leverer vi løsninger som gir reell forretningsverdi.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Vi hjelper kundene våre med å få bedre oversikt, kontroll og effektivitet i virksomheten. Mange sliter med manuelle prosesser, mangel på digitalisering og systemer som ikke snakker sammen. Med Business Central leverer vi en helhetlig løsning som samler alle prosessene i ett system.

Anmeldelser

Fordeler

Fleksibiliteten og muligheten til å hente ut store mengder data i ulike formater. At programmet er raskt å bruke. At det finnes en funksjon for alt man kan ha behov for i min rolle for å effektivisere arbeidet og lette saldoavstemminger.
Har brukt 24SevenOffice siden høsten 2015. Det vi likser best med 24SevenOffice: * Regnskapssystemet er enkelt å lære å ta i bruk * Kan brukes for alle kunder fra de miste til middelsstore bedrifter * Svært god support * Systemet passer godt for entreprenører og advokater som er vår hovedkundegruppe * Det kan skrives ut rapporter på prosjekt ved å inngå avtale med selskapets selskap for rapportering * Enkel import fra andre system spesielt for advokater

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Ulemper

Det finnes ingen kontoavstemmingsfunksjon, periodiseringsrapport eller funksjon for håndtering av påminnelser.
Implementering av nye kunder, selv om det går svært greit ved bruk av import ved bruk av Excel.

Beklager, ingen data enda.

24SevenOffice

24SevenOffice

Les mer om 24SevenOffice

Dynamics 365 Business Central

Sinergi AS

Les mer om Dynamics 365 Business Central

Relaterte kategorier