Hvordan genererer jeg leads for bedriften min?
Har du begynt å tenke på å ta en helhetlig tilnærming til markedsstrategien i bedriften? Er du klar til å begynne å bruke et markedsføringsverktøy eller et verktøy for generering av potensielle salg for å finne de riktige kundene? I denne sammenheng nevnes ofte "kalde" og "varme" ledninger. De kalde lederne er de som ikke forventer noe av deg, eller som kanskje ikke en gang kjenner deg. Da kan kjøpsprosessen bli lengre. De varme leadsene har en stund bare blitt varmet opp – kanskje fordi de abonnerer på nyhetsbrevet ditt, har deltatt på et av webinarene dine eller som har lastet ned en guide, en rapport eller lignende fra nettsiden din. De er interessert, men å gå fra interesse til kjøp kan ta litt tid. Det er akkurat her et verktøy for generering av potensielle kunder kommer inn, som hjelper deg å konvertere potensielle kunder til kunder. Lead generation-verktøyet automatiserer (markedsføringsautomatisering), for eksempel oppfølgingen og gir potensielle kunder den informasjonen den trenger, eller samler inn informasjon som kan være nyttig for deg når du henvender deg til den potensielle kjøperen. Få hjelp i dag fra BusinessWith for å finne og sammenligne de ulike verktøyene for generering av potensielle salg på markedet. Din vei til den beste måten å generere potensielle kunder for virksomheten din – går gjennom oss. Velkommen til å finne og sammenligne verktøy nå direkte.