HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Sammenlign Norges beste lead generation-verktøy

Hvorfor bør jeg ha et lead generation-verktøy?

Hvordan samler du inn leads, det vil si potensielle kjøpere? For å generere leads på best mulig måte bør de som jobber med markedsføring, og de som jobber med salg hos deg, være synkroniserte. Med det mener vi hos BusinessWith at det er umulig å finne interessante leads hvis du internt ikke har samme oppfatning av hvordan den perfekte kjøperen ser ut.

I neste trinn, etter at du er enig, vil bruk av et verktøy for generering av potensielle salg, markedsføringsautomatisering eller markedsføringsverktøy spare deg for mye tid. Leads, potensielle kjøpere, genereres vanligvis i dag gjennom en prosess med «oppvarming», noe som betyr at du forser din potensielle kundeemne eller prospekt med nyttig informasjon. Med alle internetts muligheter til å bestemme seg for et produkt eller en tjeneste ved å trykke på en knapp, er verktøyet for generering av potensielle kunder et must for å få kunder. Å søke manuelt etter potensielle kjøpere er vanskelig og tidkrevende. Velg heller en målgruppe og få hjelp av verktøyet til for eksempel å skape interesse rundt deg og så få tak i en potensiell leads kontaktdetaljer eller lignende – for eksempel ved at personen laster ned en whitepaper, en rapport eller signerer opp for et av webinarene dine. Mulighetene er mange og å jobbe med lead nurturing og leadgenerering er et must - BusinessWith hjelper deg ved å liste opp de beste leadgenereringsverktøyene på markedet, slik at du finner det som passer deg best.

Hva er det beste verktøyet for lead generation?

Det anbefales ikke å begynne å samle leads før du har noen formening om målgruppen eller til og med har noen strategi. Først, begynn å tenke på hva som er et interessant kundeemne for din bedrift. Tenker marked og salg det samme om den tingen? Kan dere sammen skape personas, det vil si hva som kjennetegner den perfekte kjøperen? Før du velger et verktøy for generering av potensielle kunder, tenk på budsjettet ditt og hvor mye tid du har til pleie eller generering av potensielle kunder. Hvordan finner du kjøpere i dag? Hvordan vil du jobbe? Hvilket verktøy passer best for din måte å jobbe på? Ta deg tid til å sammenligne verktøy for generering av potensielle salg for å finne det beste verktøyet for din bedrift. BusinessWith viser de beste verktøyene på det norske markedet.

Hvordan genererer jeg leads for bedriften min?

Liste over 16 forskjellige Lead generation-verktøy

Sorter etter
Goava

Goava

Goava

Goava er et Sales Intelligence-verktøy som hjelper salgsteam med å øke salget og spare tid på salgsarbeidet. Med Goava får du personlige anbefalinger om hvilke selskaper du bør kontakte. Vi samler all bedriftsdata på ett sted for effektiv research.

Lær deg mer om Goava

Les mer
Weply

Weply

Weply

Konverter eksisterende nettstedstrafikk med Weplys live chat. Gjennom en personlig og dagbemannet chat på nettstedet ditt, ønsker våre chat-konsulenter velkommen de besøkende og hjelper dem med å finne den informasjonen de trenger. I tillegg til å sikre at du er tilgjengelig døgnet rundt og at de besøkende får en god online opplevelse, samler vi også inn og videresender informasjon om kundene som ...

Lær deg mer om Weply

Les mer
Sharpspring

Sharpspring

Funnelbud

Markedsføringsautomasjon og CRM -systemer som inkluderer rådgivningshjelp og sitt eget Martech -team! Hovedsakelig for B2B. SharpSpring er CRM -verktøyet som tilpasses for å styrke din inngående markedsføring og øker salget.

Lær deg mer om Sharpspring

Les mer
Bitrix24-logo

Bitrix24

Bitrix24

Hvis du er ute etter gratis nettbasert ERP, har du akkurat funnet den beste gratis nettbaserte ERP-en som finnes. I motsetning til andre kostnadsfrie ERP-løsninger med åpen kildekode, som det kan ta timer å distribuere og uker å implementere fullstendig, er Bitrix24 klar til bruk i skyen på bare 30 sekunder. Ingen grunn til bekymring, vi har også en en lokal versjon av Bitrix24 med tilgang til åpe...

Lær deg mer om Bitrix24

Les mer
Digital B2B Marketing

Digital B2B Marketing

Dun&Bradstreet

En nettbasert SaaS-løsning for lead generation som bygger på målrettet markedsføring for å tiltrekke nye kunder og forretningsmuligheter. Kartlegg alle besøk på din nettside for å få vite hvilke selskaper som er interessert i dine produkter og tjenester, og identifiser de viktigste prospektene for å øke muligheten for en avtale. Deretter formidle riktig informasjon til rett kunde og markedsfør str...

Lær deg mer om Digital B2B Marketing

Les mer
Dynamics 365 Customer Insights-logo

Dynamics 365 Customer Insights

Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 Customer Insights lar deg levere tilkoblede kundeopplevelser på tvers av målgrupper. Løsningen samler markedsførings-, salgs- og servicedata for å danne et tydelig bilde av kundene dine og forutse fremtidige salgsmuligheter. Selgere får muligheten til å tilpasse samhandlinger med prediksjoner og produktanbefalinger generert av kunstig intelligens.

Lær deg mer om Dynamics 365 Customer Insights

Les mer
EngageBay-logo

EngageBay

EngageBay INC

Slutt å betale tusenvis av dollar til dusinvis av markedsførings-, salgs- og støtteprogramvare. Opplev verdens rimeligste, enhetlige programvare. EngageBays alt-i-ett CRM-programvare er den mest omfattende løsningen for din bedrift.

Lær deg mer om EngageBay

Les mer
Get response

Get response

Get response

Få svar hjelper selskapet med å utvide kundegrunnlaget ved å skape en visuell og personlig kundeopplevelse. La Svar markedsføringsautomatiseringsverktøy gjøre jobben for deg, slik at du kan fokusere på det du gjør best.

Lær deg mer om Get response

Les mer
GreenRope-logo

GreenRope

GreenRope

GreenRope sin CRM-løsning gir deg alle verktøyene du trenger for å opprette mer verdifulle relasjoner med kundene dine og inngå flere avtaler. Tiltrekk og generer nye leads med tilpassede landingssider, kontaktskjemaer og kampanjer.

Lær deg mer om GreenRope

Les mer
Leadbooster-logo

Leadbooster

Leadbooster

Ved hjelp av Leadbooster kan du se hvilke bedrifter som besøker nettsiden din og gjøre om fra ananoym trafikk til kvalifiserte salgsleads. Sett opp filtre og segmenter som automatisk plasserer nye besøkende i riktige lister, og skap tilpassede målgrupper for annonsering. Løsningen kan integreres med dine eksisterende systemer og dermed automatisere arbeidsflyten for både salgs- og markedsavdelinge...

Lær deg mer om Leadbooster

Les mer
Leadfeeder

Leadfeeder

Leadfeeder

Tiltrekk nye potensielle kunder ved å bruke Leadfeeder, et salgs- og markedsføringsverktøy. Denne skybaserte løsningen skaper full oversikt over besøkende på nettstedet ditt og kartlegger både nye prospekter og gamle kunder for å skape en full oversikt over deres interesser. Dermed kan du tilby tilpassede tilbud og øke sjansen for en avtale, samtidig som du øker avsetningen.

Lær deg mer om Leadfeeder

Les mer
marketo

marketo

Marketo

Forbedre markedsføringen og salget ved å engasjere potensielle kunder med størst sannsynlighet for å kjøpe. Lag automatiserte markedsføringskampanjer som fjerner manuelt og repeterende arbeid.

Lær deg mer om marketo

Les mer
Monday

Monday

Monday

monday.com er et skybasert arbeidssystem, der teamene lager arbeidsflytapper på få minutter for å kjøre prosesser, prosjekter og hverdagsarbeid. Team former arbeidsflyt og prosjekter, uten kode, med en adaptiv plattform som automatiserer manuelt arbeid og kobler sammen team i en digital arbeidsplass. Plattformfunksjonene omfatter: tilpassbare arbeidsflytmaler, tidssporing, automatiseringer, datada...

Lær deg mer om Monday

Les mer
Poptin-logo

Poptin

Poptin

Med Poptin kan du opprette engasjerende popup-vinduer og kontaktskjemaer for nettstedet ditt for å konvertere flere besøkende på nettsiden til potensielle kunder. Løsningen tilbyr funksjoner som kontakt- og e-postskjemaer, popup-vinduer med over 40 innebygde maler, automatiske utløsere samt analyseverktøy for sanntidsinnsikt.

Lær deg mer om Poptin

Les mer
Spotler

Spotler

Spotler

Finn ut hvem som besøker nettstedet ditt og hva som interesserer dem ved å bruke Spotlers verktøy for lead generation. I dagens marked er det viktig å kunne konvertere varme prospekter til kunder - Spotler gjør det ved å kartlegge og score potensielle kunder, identifisere hvem som bør prioriteres og finne ut hva deres interesse er. Markedsføringen og annen kontakt kan da tilpasses for å tiltrekke ...

Lær deg mer om Spotler

Les mer
Vainu

Vainu

Vainu

Vainu er et av de mest populære utforskningsverktøyene på markedet, med intuitive løsninger for å skape en bedre arbeidsflyt. Vainu tilbyr hjelp med funksjoner som integalitet med CRM og en enorm database med informasjon.

Lær deg mer om Vainu

Les mer

Hvordan genererer jeg leads for bedriften min?

Har du begynt å tenke på å ta en helhetlig tilnærming til markedsstrategien i bedriften? Er du klar til å begynne å bruke et markedsføringsverktøy eller et verktøy for generering av potensielle salg for å finne de riktige kundene? I denne sammenheng nevnes ofte "kalde" og "varme" ledninger. De kalde lederne er de som ikke forventer noe av deg, eller som kanskje ikke en gang kjenner deg. Da kan kjøpsprosessen bli lengre. De varme leadsene har en stund bare blitt varmet opp – kanskje fordi de abonnerer på nyhetsbrevet ditt, har deltatt på et av webinarene dine eller som har lastet ned en guide, en rapport eller lignende fra nettsiden din. De er interessert, men å gå fra interesse til kjøp kan ta litt tid. Det er akkurat her et verktøy for generering av potensielle kunder kommer inn, som hjelper deg å konvertere potensielle kunder til kunder. Lead generation-verktøyet automatiserer (markedsføringsautomatisering), for eksempel oppfølgingen og gir potensielle kunder den informasjonen den trenger, eller samler inn informasjon som kan være nyttig for deg når du henvender deg til den potensielle kjøperen. Få hjelp i dag fra BusinessWith for å finne og sammenligne de ulike verktøyene for generering av potensielle salg på markedet. Din vei til den beste måten å generere potensielle kunder for virksomheten din – går gjennom oss. Velkommen til å finne og sammenligne verktøy nå direkte.

Beskrivelse av produktegenskaper

360 graders kundekunnskap

Få en omfattende kundekunnskap om potensielle kunder, som dekker alt fra økonomisk situasjon til bedriftsstørrelse, ansatte og mer.

Analyser og rapporter

Lag rapporter basert på nøkkeldata og informasjon som er grundig analysert og kan være verdifull for organisasjonen.

Chat-løsning

Fang besøkende på nettstedet med en smart chatbot som kan hjelpe besøkende med det de ønsker, bestille avtaler eller be dem fylle ut skjemaer for å øke kundebevisstheten og mer.

Identifiser besøkende på nettet (IP

Ved å identifisere IP-adresser kan systemet finne ut hvem som har besøkt nettsiden og hvilken type aktivitet den besøkende har drevet med.

Lead score

Score potensielle kunder og potensielle kunder for å finne ut hvilke som er de hotteste og kan generere størst sjanse for en avtale.

Utforskningsverktøy

Finn nye potensielle prospekter gjennom søk og match mot bedriftens preferanser og konverter dem til nye potensielle kunder.

Utgående markedsføring

Nå prospekter og kunder med personlig markedsføring ved å bruke e-post, SMS eller markedsføring gjennom andre kanaler for å generere flere potensielle kunder og øke salget.

Utløsere

La verktøyet reagere på ulike verdier og signaler som kan være interessante for å forbedre virksomheten eller skape virksomhet.