Sammenlign Norges beste verktøy for e-post markedsføring

Hvordan kommer jeg i gang med e-post markedsføring?

Å investere i markedsføring via e-post er veldig effektivt måte å opprettholde og styrke relasjonen med kundene dine. For at alt skal fungere fungere så optimalt som mulig, slik at din automatiske nyhetsbrev leses av mottakeren, bør du legge inn noen tid til å virkelig markedsføre og sende e-poster med innhold som leseren føler at det tjener på. Men hvordan kommer du egentlig i gang med e-post markedsføring? og hva skal man tenke på?

Det første du bør vurdere er at kundene dine må ha det greit med å motta denne typen utsendelser. De må ha samtykket og samtykket deretter loven om GDPR. Du kan få samtykke ved f.eks. send en e-post fra kundeklubben hvor det er opplyst at kunden gjennom sitt medlemskap i selve klubben vil motta tilbud og nyhetsbrev på e-post. Du føler dette trygt igjen fra nettkjøp, som du ofte må krysse av (eller rettere sagt at det er "avkrysset") at du ønsker å motta e-post fra kunden. Når du får din samtykke – du kan komme i gang med e-post markedsføringen din. Den enkleste måten å deretter sende ut og måle effekten av ulike e-poster er å bruke få et verktøy for å holde styr på utsendelser, lage lister og filtrere. BusinessWith hjelper deg med å sammenligne og velge det beste e-postverktøyet og e-post markedsføringsplattformene på markedet. Begynn å sammenligne verktøy og les anmeldelser om forskjellige leverandører akkurat nå - direkte hos oss!

Hvilket e-postverktøy bør jeg investere i?

Hvilket e-postverktøy bør jeg investere i?

E-post markedsføring er en veldig populær tilnærming til å lage og pleie forholdet til sine kunder. Samtidig sender du ut informasjon som kunden kan dra nytte av, markedsfører du din bedrift og styrker ilden din. For å sende automatiske nyhetsbrev og lab og ta Fram-innhold er ikke bare morsomt - effekten kan enkelt måles for eksempel antall åpnede e-poster og du kan filtrere og sortere utsendelser etter type kunde. Ved å markedsføre deg selv og dine produkter via e-post kan du også samle verdifull informasjon om dine kunder – slik at finne ut hvilket innhold de utløses av, noe som gjør det lettere å skreddersy nye kampanjer og utsendelser.

Men skal du måtte sitte med lister nedskrevet i et Word-dokument? Å nei! Det er flere virkelig smarte e-postverktøy på markedet i dag som vil hjelpe deg på travet. Velg et e-postverktøy eller e-post markedsføringsplattform som passer dine behov og din bedrift. Er du et mindre selskap? gratis verktøy (ofte opp til et visst nivå eller antall sendte e-poster), som kan være greit å begynne med å teste litt. Ønsker du tilgang til enda flere smarte funksjoner eller tilpass slik at utsendelsene blir mer håndterbare hånd med den grafiske profilen din, finnes det andre verktøy. Begynn å lese, sammenlign og velg deretter verktøyet ditt her i BusinessWiths sammenligningstjeneste. Lykke til med e-post markedsføringen!