Hvilket e-postverktøy bør jeg investere i?
E-post markedsføring er en veldig populær tilnærming til å lage og pleie forholdet til sine kunder. Samtidig sender du ut informasjon som kunden kan dra nytte av, markedsfører du din bedrift og styrker ilden din. For å sende automatiske nyhetsbrev og lab og ta Fram-innhold er ikke bare morsomt - effekten kan enkelt måles for eksempel antall åpnede e-poster og du kan filtrere og sortere utsendelser etter type kunde. Ved å markedsføre deg selv og dine produkter via e-post kan du også samle verdifull informasjon om dine kunder – slik at finne ut hvilket innhold de utløses av, noe som gjør det lettere å skreddersy nye kampanjer og utsendelser.
Men skal du måtte sitte med lister nedskrevet i et Word-dokument? Å nei! Det er flere virkelig smarte e-postverktøy på markedet i dag som vil hjelpe deg på travet. Velg et e-postverktøy eller e-post markedsføringsplattform som passer dine behov og din bedrift. Er du et mindre selskap? gratis verktøy (ofte opp til et visst nivå eller antall sendte e-poster), som kan være greit å begynne med å teste litt. Ønsker du tilgang til enda flere smarte funksjoner eller tilpass slik at utsendelsene blir mer håndterbare hånd med den grafiske profilen din, finnes det andre verktøy. Begynn å lese, sammenlign og velg deretter verktøyet ditt her i BusinessWiths sammenligningstjeneste. Lykke til med e-post markedsføringen!