HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Sammenlign Norges beste auto dialers

Hvordan bør jeg tenke på å velge en auto dialer?

På tide å skaffe en skikkelig auto dialer, dvs. en automatisk oppringingsenhet, for bedriften? En god idé - fordi en auto dialer gjør telefonsamtaler så mye mer effektive, og det er raskere å få svar fra potensielle eller eksisterende kunder. Autooppringeren samhandler med en database med informasjon om hvem du skal ringe, og er et verktøy som brukes av alt fra banker til telefonselgere. Oppringeren kan også oppdage når noen hos deg er tilgjengelig for samtaler, og kan ha ulike automatiske funksjoner som for eksempel tidspunkt for når neste samtale skal skje – til hva som skjer når noen ikke svarer.

Før du begynner å bruke en auto dialer, kan det være smart å tenke mål og strategi. Hva er en god svarprosent for deg? Hvem bør ringes og hvor ofte? Hvilke funksjoner er viktige for din virksomhet? Ikke nøl med å be din potensielle leverandør om en demo, og sørg for at de som fungerer som agenter (telefonselgere, innringere, etc.) virkelig er inkludert i beslutningsprosessen. Å sammenligne før du velger er vår anbefaling. BusinessWith viser auto dialers tilgjengelig på det norske markedet i dag.

Hva er forskjellen mellom predictive og power autodialer?

En predictive dialer gjør telefonsamtaler mye mer effektive, ettersom den går gjennom en liste og ringer kontaktene som er tilgjengelige, så snart en agent eller selger hos deg er ledig. På denne måten sparer du det manuelle arbeidet og kan øke genereringen av antall leads, fordi ingen tid går til spille. Den såkalte "ringrate" blir da veldig høy. Power dialers fungerer på lignende måte - den ringer også automatisk. Men i motsetning til den prediktive oppringeren, er den ikke like prediktiv. Den prediktive oppringeren er dermed smartere og har algoritmer bak seg som kan forutsi tilgjengelighet, eller legge på når et telefonnummer ikke ser ut til å fungere.

Hvilke funksjoner er viktige for deg og din bedrift? Ta hjelp av BusinessWith for å sammenligne forskjellige auto dialers på det norske markedet, for å finne den beste for din bedrift.

Hvilken type auto dialer passer for min virksomhet?

Liste over 24 forskjellige Auto dialer

Sorter etter

Ta innsiktsfulle beslutninger, forbedre salgs-KIPene og administrer kontakter smartere ved hjelp av Adversus Dialer Software. Denne nettbaserte autooppringingsløsningen er perfekt for å opprette samtaler på autopilot mens du fokuserer på aktivitetene og kundene som er mest verdifulle for å øke lønnsomheten. Analyser deretter resultatene av fullførte aktiviteter som kampanjer for å se hvilke forbed...

Lær deg mer om Adversus Dialer Software

Les mer

Ameyo Helpdesk System forenkler selskapets saksbehandling mot kunder og sikrer at kundeservice fungerer raskt og effektivt. Med funksjoner som selvhjelpsfunksjoner, flerkanals funksjonalitet og analyseverktøy.

Lær deg mer om Ameyo Helpdesk

Les mer
Bevatel-logo

Bevatel

Bevatel

Bevatels automatiske oppringingssystem lar bedriften din automatisk koble til potensielle kunder. Kunder kobler seg direkte til en agent så snart de mottar et anrop, noe som sparer tid og øker produktiviteten. Systemet er skybasert, trygt og fleksibelt. Løsningen tilbyr også et informasjonspanel med statistikk om vellykkede og ubesvarte anrop, samt varigheten av hvert anrop.

Lær deg mer om Bevatel

Les mer
CallHub-logo

CallHub

CallHub

CallHubs automatisk oppringingsprogramvare gjør det mulig for agenter å få mer tid for å ringe kunder. Man kan velge mellom en power dialer og en prediktiv dialer i henhold til kampanjens behov. Programvaren tilbyr automatisk tilbakeringing og sender tekstmeldinger til kunder som ikke svarer. Alle samtaler kan tas opp for opplæring og analyse.

Lær deg mer om CallHub

Les mer

Auto Dialer er en automatisk oppringingsløsning for kontaktsentre som administrerer oppringing, kampanjer, salg og resultater, slik at agenter sparer tid og energi. Systemet tilbyr også automatisk tilbakeringing og genererer rapporter slik at man får oversikt over hele kampanjen. Kunder kan ringe tilbake døgnet rundt ved hjelp av Dialer360s IVR-løsning.

Lær deg mer om Dialer360 Auto Dialer

Les mer
Dialfire-logo

Dialfire

Dialfire

Dialfire tilbyr et bredt spekter av funksjoner som gjør nettleseren din til et utgående kundesenter. Man kan lytte til pågående samtaler live og ta dem opp. Det er enkelt å importere og eksportere data, og systemet tilbyr også API-støtte. Løsningen er skybasert og veldig skalerbar. Man behøver ikke betale månedsavgift, for Dialfire tilbyr også en pay-as-you-go pakke.

Lær deg mer om Dialfire

Les mer
Exotel-logo

Exotel

Exotel

Exotel er en indisk leverandør av kontaktsenterløsninger som også tilbyr en auto dialer-programvare. Ved hjelp av Exotels Auto Dialer kan kontaktlister enkelt lastes opp fra hvilket som helst CRM-system. Kunder kontaktes automatisk slik at man unngår feil forårsaket av manuell oppringing. Løsningen sørger for at kundene blir oppringt i rett tid avhengig av tidssonen.

Lær deg mer om Exotel

Les mer
FastCall-logo

FastCall

FastCall

FastCall er en auto dialer-løsning som er designet for å integreres med Salesforce. Systemet administrerer utgående og innkommende samtaler, styrer videokonferanser og sender ut SMS-meldinger.

Lær deg mer om FastCall

Les mer
Five9-logo

Five9

Five9

Five9 sitt auto dialer-system gjør det mulig å få kontakt med flere kunder og øke produktiviteten. Agenter sparer tid ved å unngå feil forårsaket av manuell oppringing. Alle data som samles inn under samtalene kan brukes for å gi tilbakemelding til agentene. Five9 tilbyr ulike løsninger avhengig av behovene til hver enkelt virksomhet.

Lær deg mer om Five9

Les mer
Genesys

Genesys

Genesys

En smart autooppringingsløsning med elementer av AI-funksjonalitet og automatisering som effektiviserer virksomhetens telefonsamtaler og kundekontakt. Vertyget tilbyr blant annet supplerende kundeservice i tillegg til samtaler i form av chatbots og taleassistanse for å gjøre det mulig for kundene å søke etter svar på egenhånd. Med prediktiv ruting kan kunder matches med ansatte for å øke sjansene ...

Lær deg mer om Genesys

Les mer
iCallify-logo

iCallify

iCallify

iCallify tilbyr løsninger for automatisk oppringing som kan øke dine kampanjers effektivitet med opptil 75 %. Alle systemene er utstyrt med funksjoner som automatisk gjenoppringing, samtaleopptak, overvåking, samt rapportering. Man sparer tid ved å unngå telefonsvarere. Kunder kan ringe tilbake døgnet rundt ved hjelp av IVR-løsningen.

Lær deg mer om iCallify

Les mer
IQ Auto Dial-logo

IQ Auto Dial

IQ Auto Dial

IQ Auto Dial er en skybasert løsning for automatisk oppringing. Løsningen kan tilpasses for å håndtere alle anrop avhengig av kampanjens behov, og inkluderer CRM-funksjonaliteter samt rapporterings- og analyseverktøy. Ved hjelp av IQ Auto Dial kan man øke antallet kundesamtaler opptil tre ganger.

Lær deg mer om IQ Auto Dial

Les mer
LeadDesk

LeadDesk

LeadDesk

Leaddesk har laget et automatisk oppringingsverktøy som muliggjør høyt kvalifisert kundeservice uten å ofre ansattes effektivitet. Ved automatisk å ringe neste kunde når tidligere samtaler er avsluttet eller ikke har kommet, kan man unngå unødvendig ventetid mellom samtalene og flere kunder kan nås innen kortere tid. Systemet genererer også tidligere informasjon om kunden automatisk før samtalen, ...

Lær deg mer om LeadDesk

Les mer
LiveAgent

LiveAgent

Quality Unit LL

LiveAgent tilbyr et raskt og effektivt live chat-verktøy som passer for både store og små bedrifter. Med hundrevis av integrasjonsmoduler, svarmaler og automatisk distribusjon av innkommende saker.

Lær deg mer om LiveAgent

Les mer
Newfies-dialer

Newfies-dialer

Newfies-dialer

Newfies dialer er en tilpasset løsning som kan modelleres etter brukerens behov. Verktøyet kan brukes til å gjennomføre aktiviteter for callsentre, kampanjer, salg og lignende aktiviteter. I tillegg til å generere anrop og øke antallet anrop i virksomheten, kan Newfies-oppringere også utføre masseutsendelser av kampanjer og meldinger for å nå kunder, samt forhåndsinnspilte trykkknappmeldinger til ...

Lær deg mer om Newfies-dialer

Les mer
PhoneBurner-logo

PhoneBurner

PhoneBurner

PhoneBurner er en power dialer-løsning som hjelper agenter å nå opptil 80 kunder i timen. Løsningen støtter samtaleopptak, samtaleoverføring, avansert rapportering og mer.

Lær deg mer om PhoneBurner

Les mer
Puzzel

Puzzel

Puzzel

Verktøyet er en god løsning for salgsoperasjoner og callsentre, og støtter preview, power, predictive metodikken, som er den vanligste måten å jobbe på i denne typen operasjoner. Kjør enkelt kampanjer og prioriter samtaler direkte i systemet for å øke lønnsomheten samtidig som du forbedrer kundeservicen. Øk utnyttelsesgraden på telefonene med autooppringing, noe som betyr at det ringes automatisk ...

Lær deg mer om Puzzel

Les mer

Ricochet360 tilbyr en progressive dialer som er i stand til å foreta over 500 samtaler om dagen per agent, samtidig som e-post og SMS-markedsføringskampanjer automatiseres. Løsningen reduserer repeterende arbeid og sparer tid. Den støtter flere kampanjer samtidig og ruter anrop til tilgjengelige agenter basert på forhåndsinnstilte regler som kunnskapsnivå eller geografisk plassering.

Lær deg mer om Ricochet360 Progressive Dialer

Les mer

RingCentral Engage Voice er et auto dialer-system som gjør det mulig for ansatte å komme i kontakt med mye flere kunder per time. Agenter har lett tilgang til all kundeinformasjon slik at de er forberedt til hver og en samtale. Ved hjelp av IVR-funksjonen kan kunder ringe tilbake når som helst og samhandle med systemet ifølge deres spesifikke behov. Alle samtaler kan tas opp og analyseres, og man ...

Lær deg mer om RingCentral Engage Voice

Les mer
Ringy-logo

Ringy

Ringy

Ringys klikk-for-å-ringe-løsning sparer tid ved å eliminere manuell oppringing, slik at agenter kan bruke mer tid på å snakke med kundene. Programvaren lar agenter se kontakthistorikk og ta notater, slik at de er forberedt på å foreta et salg. Hvert anrop blir automatisk logget og tatt opp, og alle data kan brukes til å overvåke kvaliteten.

Lær deg mer om Ringy

Les mer
Sprinklr-logo

Sprinklr

Sprinklr

Sprinklr tilbyr predictive, preview og progressive dialer-løsninger som gjør det mulig å automatisere oppringing, ta imot anrop og administrere utgående kampanjer. Alle samtaler tas opp slik at ledere kan holde oversikt og gi tilbakemelding til agentene. Løsningen er skybasert og tilbys som del av Sprinklr sin kontaktsenter-programvare.

Lær deg mer om Sprinklr

Les mer
Telavox

Telavox

Telavox

Med sin raffinerte sammenkobling av telefonutveksling og CRM -systemer, kan kartleggingssamtaler kobles raskere til riktig person i riktig avdeling.

Lær deg mer om Telavox

Les mer

Voicent sin auto dialer løsning tilbyr direkte samtaleoverføring, automatiserte meldinger, IVR og et brukervennlig, Excel-lignende grensesnitt. Løsningen kan kontakte tusenvis av telefonnumre samtidig og spille av en forhåndsinnspilt melding. Voicent Auto Dialer er tilgjengelig både som skybasert tjeneste og on-premise programvare. Den er skalerbar og kan tilpasses etter bedriftens behov.

Lær deg mer om Voicent Auto Dialer

Les mer
Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.

Lær deg mer om Zendesk

Les mer

Hvilken type auto dialer passer for min virksomhet?

Ringing etter power dialing-konceptet passer mindre virksomheter, og gjør telefonsamtaler fra selskapet mer effektive. Så snart en agent med deg legger på, ringer den automatiske oppringeren det neste telefonnummeret fra listen. Power dialer har funksjoner, som at du kan koble den til CRM eller at du kan legge inn pauser mellom samtaler, slik at agenten får tid til administrasjon også. Den er imidlertid litt enklere enn predictive dialer, som fungerer mer komplekst.

Den predictive dialer kan ringe flere numre samtidig og ta hensyn til når agentene eller selgerne er tilgjengelige. Den kan dermed ved hjelp av algoritmer lese mønstre. Denne typen** auto dialer er best egnet for større bedrifter**.

Nysgjerrig på å begynne å sammenligne for å finne det beste systemet for auto dialer? BusinessWith lister opp de ulike verktøyene på markedet. Begynn å sammenligne nå.

Beskrivelse av produktegenskaper

Automatisk re-inflasjon

Spar mye tid ved å la systemet automatisk ringe listen og unngå dødtid mellom samtaler for å maksimere samtalene og øke salget.

Dashboard - Lønnsoversikt

Få en utmerket oversikt over de viktigste dataene og informasjonen i systemet gjennom et dashboard som visualiserer flere vinduer samtidig.

IVR (Interactive Voice Response)

Interactive voice response, et automatisert system som integreres med kunder uten manuelt arbeid for å samle informasjon, for eksempel ved å bruke ulike knappevalg.

Kontakthistorikk

Vis historien til kontakter som allerede har blitt kontaktet for å unngå repetisjon og i stedet bygge sterke langsiktige relasjoner.

MISSING - promotions

Oppringeren er tilpasset kampanjer og kan for eksempel tilpasse anropslister til aktuelle kampanjer og knyttes til aktuell informasjon for den aktuelle kampanjen.

Samtaleopptak

Lytte til eller ta opp samtaler i læringsformål for å forbedre pitch og tilnærming til kunden.

Statistikk og analyse

Sett sammen samtale- og salgsstatistikk og analyser forskjellige kampanjer eller lignende ved å bruke denne funksjonen.

Videresending

Overfør samtaler raskt og unngå å miste kunder på grunn av ventetider eller ubesvarte spørsmål.