HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører
RingCentral Engage Voice-logo

RingCentral Engage Voice

RingCentral

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Beskrivelse av RingCentral Engage Voice

RingCentral Engage Voice er et auto dialer-system som gjør det mulig for ansatte å komme i kontakt med mye flere kunder per time. Agenter har lett tilgang til all kundeinformasjon slik at de er forberedt til hver og en samtale. Ved hjelp av IVR-funksjonen kan kunder ringe tilbake når som helst og samhandle med systemet ifølge deres spesifikke behov. Alle samtaler kan tas opp og analyseres, og man kan holde øye på all data ved hjelp av RingCentral sine analytiske dashboards.

Hvem passer RingCentral Engage Voice for?

Både mellomstore og store bedrifter i ulike bransjer drar nytte av RingCentral Engage Voice for sine kontaktsentersbehov.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
101-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
EN

Geografisk område

Hvor finnes vi?
Globalt

Kjenner du til systemet?

Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!

RingCentral Engage Voice vises i følgende kategorier

RingCentral Engage Voice produktfunksjoner

Auto dialer

Automatisk re-inflasjon

Ingår

Dashboard - Lønnsoversikt

Ingår

IVR (Interactive Voice Response)

Ingår

Kontakthistorikk

Ingår

MISSING - promotions

Ingår

Samtaleopptak

Ingår

Statistikk og analyse

Ingår

Videresending

Ingår