Alternativer

Beskrivelse av LeadDesk

Leaddesk har laget et automatisk oppringingsverktøy som muliggjør høyt kvalifisert kundeservice uten å ofre ansattes effektivitet. Ved automatisk å ringe neste kunde når tidligere samtaler er avsluttet eller ikke har kommet, kan man unngå unødvendig ventetid mellom samtalene og flere kunder kan nås innen kortere tid. Systemet genererer også tidligere informasjon om kunden automatisk før samtalen, noe som gjør at innringerne er fullt informert om kunden og klare til å foreta en god samtale samtidig som kunden for økt kundeservice.

Hvem passer LeadDesk for?

Systemet passer for alle størrelser, men fungerer best for små og mellomstore bedrifter. Det har best effekt ved kontakt med gamle kunder eller når det er jevn bakgrunnsinformasjon for kunden og kan hjelpe bedriften til å øke inntektene fra salg.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?

1-500

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvor finnes vi?

SE

DK

NO

FI

Globalt

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?

Ja

Nei

Kjenner du
til systemet?

Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!

Jobber du
for dette selskapet?

Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her

LeadDesk produktfunksjoner

Auto dialer

Automatisk re-inflasjon

Dashboard - Lønnsoversikt

Kontakthistorikk

MISSING - promotions

Samtaleopptak

Statistikk og analyse

Videresending

Kundeservicesystem

Behandlingstid

Live chat

Prioritert funksjon

Saksstatus

Selvhjelp

Sentimentanalyse

Smart arbeidsdeling

Statistikk og rapporter

Telefon

Workforce management system

Analyseverktøy

Planlegging

Prognoser

Rapporter

Strategisk planlegging

Tidsrapportering

Passer dette
systemet meg?

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

De vanligste sammenligningene i Auto dialer

TimeplanLeadDesk
KundoLeadDesk
Adversus Dialer SoftwareLeadDesk
GenesysLeadDesk