Alternativer

Beskrivelse av LeadDesk

Leaddesk har laget et automatisk oppringingsverktøy som muliggjør høyt kvalifisert kundeservice uten å ofre ansattes effektivitet. Ved automatisk å ringe neste kunde når tidligere samtaler er avsluttet eller ikke har kommet, kan man unngå unødvendig ventetid mellom samtalene og flere kunder kan nås innen kortere tid. Systemet genererer også tidligere informasjon om kunden automatisk før samtalen, noe som gjør at innringerne er fullt informert om kunden og klare til å foreta en god samtale samtidig som kunden for økt kundeservice.

Hvem passer LeadDesk for?

Systemet passer for alle størrelser, men fungerer best for små og mellomstore bedrifter. Det har best effekt ved kontakt med gamle kunder eller når det er jevn bakgrunnsinformasjon for kunden og kan hjelpe bedriften til å øke inntektene fra salg.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?

1-500

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvor finnes vi?

SE

DK

NO

FI

Globalt

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?

Ja

Nei

Hva synes andre om systemet?

Anmeldelser og rangeringer om LeadDesk

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

bedriftskunde

Mikrobedrift (1-10)

Verifisert person

Sverige

april 2025

Hva liker du best?

Gode servere

Hva liker du minst?

Dette er ikke det samme selskapet som for fem år siden. Veldig tvilsomme kontrakter og systemer: hvis du kjøper noe blir det lagt til med en gang, hvis du fjerner noe fortsetter de å fakturere selv om det er fjernet fra systemet og kunden ikke bruker det, du må varsle dem skriftlig 2 uker før neste måned. Hver måned (uten unntak) overfakturerer de, noe som er både tids- og energikrevende å prøve å rette opp. De tar betalt per konto, ikke antall agenter som er logget inn. Administratorkonto koster 1000 SEK ekstra. De tar tusenvis av kroner for antall numre du ringer, og en dialer koster 1000 SEK i måneden. Telefonnumre er låst i 6 måneder. Du kan få alt dette inkludert, for en brøkdel av kostnaden til konkurrenter som faktisk svarer og bryr seg om kundene sine.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at LeadDesk løser?

De kan ringe kunder

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Jobber du
for dette selskapet?

Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her

LeadDesk produktfunksjoner

Auto dialer

Automatisk re-inflasjon

Dashboard - Lønnsoversikt

Kontakthistorikk

MISSING - promotions

Samtaleopptak

Statistikk og analyse

Videresending

Kundeservicesystem

Behandlingstid

Live chat

Prioritert funksjon

Saksstatus

Selvhjelp

Sentimentanalyse

Smart arbeidsdeling

Statistikk og rapporter

Telefon

Workforce management system

Analyseverktøy

Planlegging

Prognoser

Rapporter

Strategisk planlegging

Tidsrapportering

Passer dette
systemet meg?

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

De vanligste sammenligningene i Auto dialer

TimeplanLeadDesk
KundoLeadDesk
GenesysLeadDesk
Adversus Dialer SoftwareLeadDesk