Beskrivelse av LeadDesk
Leaddesk har laget et automatisk oppringingsverktøy som muliggjør høyt kvalifisert kundeservice uten å ofre ansattes effektivitet. Ved automatisk å ringe neste kunde når tidligere samtaler er avsluttet eller ikke har kommet, kan man unngå unødvendig ventetid mellom samtalene og flere kunder kan nås innen kortere tid. Systemet genererer også tidligere informasjon om kunden automatisk før samtalen, noe som gjør at innringerne er fullt informert om kunden og klare til å foreta en god samtale samtidig som kunden for økt kundeservice.
Hvem passer LeadDesk for?
Systemet passer for alle størrelser, men fungerer best for små og mellomstore bedrifter. Det har best effekt ved kontakt med gamle kunder eller når det er jevn bakgrunnsinformasjon for kunden og kan hjelpe bedriften til å øke inntektene fra salg.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?Geografisk område
Hvor finnes vi?Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!