HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Alt om systemer og programvare for sentralbord & bedriftstelefoni

Hva er sentralbord og bedriftstelefoni?

Et telefonsentralbord, eller en løsning for bedriftstelefoni, hjelper deg å beholde holde styr på innkommende samtaler, samtidig som det er enklere å bygge en solid kundeopplevelse. Det er ikke bare selskaper som driver med salg som kan ha behov for sentralbord. Det finnes enklere systemer som tar vare på deg kommunikasjon utad, eller smart bedriftsabonnement med lave kostnader for surfing og med gratis samtaler. Her er det viktig først å tenke gjennom hva du trenger, slik at du ikke betaler for det mange funksjoner du aldri kommer til å bruke.

I dag finnes det en rekke smarte funksjoner for de som er interessert i installere en mer avansert telefonsentral. Å ha en automat tilbakeringing, kunne sette innringere i kø, parkere samtaler – og sørge for at rett person får den rette samtalen er noen av løsningene. De de fleste bedrifter og organisasjoner trenger en type telefonsentral for å kunne veilede innringere. En enkel hilsen kan komme langt i å få en godt inntrykk av din organisasjon.

Innenfor denne kategorien finner du alt fra bedriftsabonnement på mobilsvitsjer som fungerer på farten, eller løsninger som kan integreres med ditt CRM-system. Et tapt anrop kan bety en tapt avtale - derav et sentralbord ingenting å bagatellisere. Velkommen til å ta del i vår sammenligningsguide eller ta en titt underkategoriene for telefonsentraler, forretningstelefoni eller IP-telefoni, for å finne akkurat det du leter etter.

Hvem passer sentralbord eller bedriftstelefoni for?

Ethvert selskap eller organisasjon som har noen type kunder eller brukere, bør ha en telefonløsning som veileder de som ønsker å kontakte deg riktig. De trenger dermed ikke være noe komplisert for de som ikke ønsker det. En enkelt telefonsvar med referanse om for eksempel åpningstider eller med div knappevalg, kan gjøre mye for kundeopplevelsen.

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Topp system innenfor Sentralbord & bedriftstelefoni

Hvorfor bruker du sentralbord eller bedriftstelefoni?

Telefonsentraler brukes til å holde styr på og ikke gå glipp av anrop fra kunder. Hvis ingen i din bedrift eller organisasjon er for øyeblikket tilgjengelig, bør dette oppgis når du ringer deg. Å kunne sette folk i kø eller administrere hvem som skal ta hvilken samtale, disse er også veldig hyggelige funksjoner som en telefonsentralløsning kan hjelpe deg med. I dag er det mange skybaserte løsninger som betyr at du ikke trenger å installere noe på egen server.

De store fordelene med bedriftstelefoni er å kunne tilby god kundeservice og tilgjengelighet til en gunstig pris, men for mange er det også en stor en fordelen med å kunne være mobil. Skybaserte løsninger lar deg ta samtaler når du for eksempel trener i felt, eller du velger å gå inn en tidsbestemt referanse.

Er du ute etter IP-telefoni, det vil si å kunne ringe over Internett, det er en sammenligningsguide her på BusinessWith for deg også. En stor seier med IP-telefoni gjør at du kan spare penger, spesielt hvis du har ansatte som jobbe utenlands.

Se frem til fornøyde kunder og en enklere måte å manøvrere inngående på samtaler ved å investere i en telefonsentral. Det er ikke bare de potensielle nye kunder som får et godt førsteinntrykk av din bedrift eller organisasjon, takket være en hyggelig første mottakelse. Til og med eksisterende kunder vil sette pris på å bli behandlet godt, og bli henvist til noen andre hvis deres kontaktperson i selskapet er for øyeblikket utilgjengelig. På Med BusinessWith kan du enkelt filtrere for å finne løsningen akkurat for deg selskaper leter etter.