Hvorfor bruker du sentralbord eller bedriftstelefoni?
Telefonsentraler brukes til å holde styr på og ikke gå glipp av anrop fra kunder. Hvis ingen i din bedrift eller organisasjon er for øyeblikket tilgjengelig, bør dette oppgis når du ringer deg. Å kunne sette folk i kø eller administrere hvem som skal ta hvilken samtale, disse er også veldig hyggelige funksjoner som en telefonsentralløsning kan hjelpe deg med. I dag er det mange skybaserte løsninger som betyr at du ikke trenger å installere noe på egen server.
De store fordelene med bedriftstelefoni er å kunne tilby god kundeservice og tilgjengelighet til en gunstig pris, men for mange er det også en stor en fordelen med å kunne være mobil. Skybaserte løsninger lar deg ta samtaler når du for eksempel trener i felt, eller du velger å gå inn en tidsbestemt referanse.
Er du ute etter IP-telefoni, det vil si å kunne ringe over Internett, det er en sammenligningsguide her på BusinessWith for deg også. En stor seier med IP-telefoni gjør at du kan spare penger, spesielt hvis du har ansatte som jobbe utenlands.
Se frem til fornøyde kunder og en enklere måte å manøvrere inngående på samtaler ved å investere i en telefonsentral. Det er ikke bare de potensielle nye kunder som får et godt førsteinntrykk av din bedrift eller organisasjon, takket være en hyggelig første mottakelse. Til og med eksisterende kunder vil sette pris på å bli behandlet godt, og bli henvist til noen andre hvis deres kontaktperson i selskapet er for øyeblikket utilgjengelig. På Med BusinessWith kan du enkelt filtrere for å finne løsningen akkurat for deg selskaper leter etter.