Hvordan kan gjentakende betalinger øke inntektene?
Det er mange fordeler ved å tilby gjentakende betalinger eller abonnementer på produktet eller tjenesten din. At tjenesten er uten problemer med for eksempel lagrede betalingsmåter, eller at friperioder fleksibelt går over til medlemskap, er to ting som gjør at du vil merke større avkastning. Kunder i dag er vant til å navigere på nettet, og krever forskjellige betalingsprosedyrer eller -flyter for å kjøre uten friksjon. Problem, for mye tekst, for mange bokser eller kompliserte betalingsmetoder? Eller fungerer det ikke engang på alle enheter? Glem det! Kunden i dag vil ha det så enkelt som mulig, og tålmodighet er lik null. Sørg derfor for å ha en så «lean modell» som mulig med enkle utsjekker og bekreftelser. Vær også forsiktig med målgruppen - det er grader i teknisk kunnskap også ...
BusinessWith har i mange år nå jobbet med å kompilere og kartlegge de beste systemene og plattformene innenfor en rekke ulike bruksområder. Hos oss finner du en enkel sammenligningstjeneste, hvor du raskt kan sammenligne løsninger opp mot hverandre. Dette for så å lande på det beste valget for deg. Du er velkommen til å ta en titt på hva det norske markedet har å tilby av periodiske betalinger og abonnementshåndtering – direkte her hos oss.