3 tips for hvordan du kan lykkes med customer success
Har du begynt å tenke på å kjøpe et salgsstøttesystem som sikrer det
du risikerer ikke tap av kunder? Er du nysgjerrig på å ansette en
customer success manager som jobber utelukkende med kundetilfredshet? Hvilken
finnes det utfordringer?
BusinessWith gir deg fem tips om hvordan du kan lykkes med customer success:
1. Hør.
For å virkelig sørge for at du forstår dine kunder, behov og ønsker slik du må kunne lytte. Hva liker de med produktene eller tjenestene dine? Hva ønsker de å oppnå? Vær lydhør.
2. Skap personlige relasjoner.
Dialoger og relasjoner betyr alt for å oppnå customer success. Hovedmålet ditt er at kundene dine skal være fornøyde. Å virkelig forstå hva som gjør dem glade og vellykkede, bør du skape en langsiktig og lojal forhold.
3. Arbeid med data og AI
Det personlige kommer først – men ved hjelp av data, kunstig intelligens og et godt salgsstøttesystem er et must for arbeidet strategisk og smart. Med et godt verktøy kan du forutse dine kunders behov og handle i tide. Det effektiviserer arbeidet med kundebehandling betydelig.
Du finner et salgsstøttesystem direkte i BusinessWiths sammenligningsguide. Filtrer og kartlegg hvilke funksjoner du er nysgjerrig på og skal bruke, og les mer direkte her på nettsiden vår. Din vei til det perfekte systemet begynner hos oss!