POS-systemer (salgssted), det vil si kassesystemer, har hatt en utrolig utvikling de siste årene. Teknologien bak har tatt store steg og i dag er våre POS-systemer ofte skybaserte og kan gi deg som forhandler alt fra avansert lagerstyring, rapporter og analyser til de «harde delene», dvs. kortlesere og kvittering. skrivere. Et POS-system består altså av to deler – programvaren bak, samt de fysiske delene som trengs for å drive virksomheten uten problemer. Når det meste nå er skybasert, blir du som forhandler, e-handler eller forhandler mindre sårbar da alt lagres i skyen, i stedet for for eksempel på din egen server. Men å velge et system kan føles som å gå rett inn i Amazonas-jungelen – for hva trenger du egentlig? Vi er her for å hjelpe deg i BusinessWith. Hos oss kan du enkelt sammenligne Norges beste POS-systemer, for endelig å finne den løsningen du føler er best tilpasset din virkelighet.
Når du velger et POS-system, er det viktig å nøye vurdere hva slags utfordringer du møter hver dag. Hvordan ser salget ut fra øre til brød? Hvordan holder du styr på lagerbalansen og hvilke produkter selger for eksempel mest? Har du en fysisk butikk, eller har du behov for et POS-system som er tilpasset hverdagen til en e-handel? Hvilke funksjoner trenger du? Som tidligere nevnt har utsalgsstedssystemene utviklet seg i høy hastighet og er i dag avanserte. Når det er sagt, er ikke vi mennesker alltid de mest avanserte – så du bør virkelig velge et system som ikke har mange unødvendige funksjoner, hvis du ikke skal bruke dem. Trenger du derimot et skikkelig løft, så velg et mer omfattende system som tilbyr funksjonene du trenger for å ta salget til neste nivå. Uavhengig av dine behov gir BusinessWith tilgang til en solid sammenligning mellom POS-systemene du vurderer. Velkommen til vår sammenligningstjeneste.