Hva trenger jeg å vite om helpdesksystemer?
Når du står overfor når du velger et helpdesk-system, er det viktig å vurdere å kjøpe et som virkelig passer deg og dine behov. Du vil ikke ha en dress som verken er for stor eller for liten til å jobbe i, og med. Tenk også på fremtiden din – etter hvert som du vokser, kan det være greit å velge en mer avansert system allerede. Men viktig å vurdere er brukervennligheten, akkurat som med alle andre systemer. Mange helpdesk-systemer og saksbehandlingssystemer kan oppfattes som komplekse, og poenget er at verktøyet skal hjelpe deg å jobbe mer effektivt og enklere med helpdesk-saker. Kartlegg gjerne dine viktigste behov og begynn å sammenligne de ulike systemene hos oss på BusinessWith. Du kan enkelt filtrere på ulike produktfunksjoner, hvor store din bedrift er og les om ulike verktøy hos oss eller gå videre til de respektive nettsted.
Spør gjerne leverandørene du velger mellom om demoer. Les deg opp, gjør din research og ikke glem å spørre de ansatte som primært skal jobbe i systemet hva som er viktigst for dem. Hvordan ser helpdesk eller saksbehandling ut i dag og hvilke gir er der? Hva må fungere bedre? Trenger det nye verktøyet for å kunne integreres med andre systemer? Sammenlign og velg deretter systemer med BusinessWith - vår guide gjør valget enklere.