Beskrivelse av SupportCenter Plus
ManageEngine Support Center Plus er en nettbasert løsning som hjelper organisasjoner å gi en overlegen kundeopplevelse. Organisasjoner kan effektivt administrere støttesaker, konto- og kontaktinformasjon, tjenesteavtaler, SLA -styring og kunnskapsdatabase. Automatiserer prosessen med å lage, organisere og spore saker til en sømløs prosess med automatisering via arbeidsflyter.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?101-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?Språk
På hvilke språk finnes systemet?SVENDANO
Geografisk område
Hvor finnes vi?SEDKNOFI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?JANEI
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
SupportCenter Plus vises i følgende kategorier
SupportCenter Plus produktfunksjoner
Helpdesk system
Ansvarsfordeling
Ingår
Ansvarshåndtering
Ingår
Avvikshåndtering
Ingår
Dashboard med live sporing
Ingår
Ekstern HelpDesk
Ingår
Integrasjonsstøtte
Ingår
Intern Helpdesk
Ingår
Kunnskapsbank
Ingår
Prioritert funksjon
Ingår
Påminnelsesfunksjon
Ingår
SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering)
Ingår
Statistikk og overvåking
Ingår
Kundeservicesystem
Behandlingstid
Ingår
Billetter
Ingår
Prioritert funksjon
Ingår
Saksstatus
Ingår
Smart arbeidsdeling
Ingår
Standard svar
Ingår
Statistikk og rapporter
Ingår