HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Sammenlign Norges beste digitale skjemaer

Hvorfor bør jeg bruke digitale skjemaer?

Digitale skjemaer, nettundersøkelser eller e-skjemaer er en svært nyttig måte å samle informasjon på. Det er enkelt for den som bruker skjemaet å fylle ut sine svar eller opplysninger, samtidig som det reduserer administrasjonen for den eller de som da skal ta seg av behandlingen av skjemaene. Digitalisering av både skjema og skjema er perfekt for både bedrifter og myndigheter og reduserer papirdokumentasjonen radikalt. Et stort pluss er at digitale skjema øker tjenesten for de som skal gi informasjon. I tillegg er det trygt, sikkert og oftest skybasert. BusinessWith lister opp de ulike digitale skjemaene som er tilgjengelige på det norske markedet i dag. Her kan du enkelt sammenligne de ulike skjemaene og hvilke funksjoner de tilbyr, slik at du kan velge den som passer best for din organisasjon eller bedrift.

Hvilke funksjoner har digitale skjemaer?

Digitale skjemaer eller e-skjemaer samler inn informasjon som du deretter kan overføre og integrere med andre systemer, om ønskelig. Å samle informasjonen i en PDF-fil eller XML-fil er veldig vanlig. GDPR er viktig i disse dager og derfor er det et must for de fleste digitale skjemaer for å sikre at håndteringen av dataene er sikker, noe som også er en funksjon eller fordel å se frem til. E-signering med for eksempel Bank-ID er også noe mange skjemaer tilbyr. Et digitalt skjema kan også brukes for onboarding.

Men hvilken passer din bedrift best? Og hvilke funksjoner er viktige for deg? Hvordan skal bruker- eller kundeopplevelsen være for at du skal føle deg fornøyd? Sammenlign gjerne de ulike leverandørene opp mot hverandre, for å finne det digitale skjemaet som passer deg best. BusinessWith viser de vanligste og beste digitale skjemaene i Norge i dag - velkommen til å begynne å sammenligne med oss.

Flere fordeler med et digitalt skjema

Liste over 5 forskjellige Digitale skjemaer

Sorter etter
Simple Sign

Simple Sign

Simple Sign

En komplett nettbasert tjeneste for å få mer digitale signaturer om avtaler og dokumenter. Et verktøy for e-signering som tilbyr funksjonaliteter for sporing, analyse og arkiveringsavtaler.

Lær deg mer om Simple Sign

Les mer

En av Sveriges mest brukte tjenester for e-signering. Kan brukes av alle forretningsstørrelser og integreres med CRM- eller ERP -systemet. Inneholder SMS -funksjon, netttank osv.

Lær deg mer om Visma Sign

Les mer

Acrobat Sign er en av de mest kjente løsningene for elektronisk signering. Verktøyet er inkludert i Adobe Acrobat-funksjonaliteten, i én og samme pakke. Man signerer dokumenter på mobilen eller datamaskinen og får sanntidsbasert innsyn i alle papirer som er ute til signering. Signatursløsningen kan knyttes sammen med de verktøyene og applikasjonene man allerede bruker, som blant annet Workday, Ser...

Lær deg mer om Adobe Acrobat

Les mer
main horizontal logo dark green.png

Questback

Questback

Questbacks ansatteundersøkelse jobber for å skape det beste arbeidsmiljøet på arbeidsplassen din. Verktøyet er enkelt å bruke og muliggjør jevn kommunikasjon mellom ansatte ved å bruke innebygde chatfunksjoner i systemet.

Lær deg mer om Questback

Les mer
Ungapped

Ungapped

Ungapped

Et skybasert markedsføringsautomatiseringsverktøy som frigjør tid og effektiviserer selskapets markedsføring. Dra nytte av denne brukervennlige skyløsningen ved å minimere manuelt arbeid. Med funksjoner som segmenterte strømmer, planlegging av kampanjer og automatisert reklame.

Lær deg mer om Ungapped

Les mer

Flere fordeler med et digitalt skjema

En positiv ting med digitale skjemaer eller nettundersøkelser, som med det meste som beveger seg fra papir til internett eller skyen - er at du kan få tilgang til det hvor du er, når du vil. Det øker dermed tilgjengeligheten, selv om man ikke skal glemme at den aller eldste aldersgruppen kan trenge hjelp til å forstå og kunne bruke ulike digitale tjenester. Tanken med for eksempel digitale skjemaer er at du skal få tilgang uansett hvor du bruker til enhet og hvor enn du er, og at det skal redusere både manuell og papiradministrasjon. En ting å tenke på er imidlertid hvilken målgruppe du har – kan de trenge hjelp til å forstå hvordan skjemaene skal brukes? For deg som tilbyr digitale skjemaer er en annen fordel at det blir enklere å administrere svarene og sette ulike regler for hvordan du skal besvare eller validere svarene. Nysgjerrig? Begynn gjerne å sammenligne digitale skjemaer hos oss i BusinessWith og velg deretter det som passer deg best.

Beskrivelse av produktegenskaper

API-integrasjon

Data samlet inn fra de digitale skjemaene kan videresendes til selskapets eksterne systemer som bestillingssystemet, HCM og CRM. API-integrasjon gir stor fleksibilitet og en enkel måte å integrere systemet i sine eksisterende arbeidsmiljøer.

Bekreft med BankID

En BankID-integrasjon gjør det mulig for brukere av de digitale skjemaene å identifisere seg og signere avtaler og andre e-skjemaer raskt, enkelt og sikkert gjennom BankID.

Dokumentmaler

Systemet har klare maler for utforming av skjemaer, som er tidseffektiv og letter utformingen av skjemaene

E-signeringer

E-signaturer gjør det mulig for brukeren å inngå avtaler og signere ulike digitale skjemaer raskt og sikkert uten å gi en fysisk signatur.

Fleksible former

Systemet har fleksible former som gjør det mulig for brukeren å tilpasse og tilpasse de digitale skjemaene med forskjellige funksjoner og applikasjoner basert på den individuelle etterspørselen.

Opprette skjemaer

Systemet lar brukeren lage skjemaer basert på egne behov og valg av spørsmål. Nyttig for å samle inn data og informasjon.

Statistikk og analyse

Systemet samler automatisk svarene som er mottatt fra de digitale skjemaene og presenterer dem på en interaktiv måte med lettfattelige grafer og forslag til mulige forbedringsområder