Hva trenger jeg å vite om feltservicesystemer?
Et velfungerende feltservicesystem vil klart forbedre arbeidet deres som jobber ute i felten, slik at de kan fokusere på å oppfylle sine oppgaver og løse problemer for dine kunder – uten å oppleve problemer selv med den administrative delen av arbeidet.
Det er ikke en enkel sak å velge riktig verktøy for din bedrift, ettersom det blir flere og flere aktører dukker opp på markedet og tilbyr stadig flere funksjoner. Bo GPS-sporing, automatiske tekstmeldinger eller e-postvarsler og verktøy etter jobb er funksjoner som kan hjelpe bedriften din å vokse, og deretter du kan forbedre kundeopplevelsen din. De fleste verktøy inkluderer fakturering eller enhver form for betalingsløsning. I stedet for å ha ting spredt kan du ha det meste sentralt samlet på ett sted.
Hos BusinessWith anbefaler vi at du involverer feltpersonalet til forstå hva deres ønsker er. Hvordan ser det daglige arbeidet ut? Hvor er det forbedringstiltak? Hvilke problemer bør et mulig feltserviceverktøy løse for deg? Hvordan ser planleggingen og tidsrapporteringen din ut i dag og hva tilgjengelig for å ønske? Hva er forespørslene angående faktureringsdelen? kunde?
Når du vet hva du ser etter – sammenlign gjerne de ulike verktøyene her hos BusinessWith.