Hvilket live chat-system bør du velge?
Ønsker du å øke konverteringer og få fornøyde tilbakevendende kunder ? Legg til en chatfunksjon på nettstedet ditt. Med en live chat gir du kundene rask personlig service i en verdsatt form for kommunikasjon. Borte er lange telefonlinjer og flere dager med venting på e-postsvar. Du øker mulighetene for salg og ha det mer moro på jobben. Det er like enkelt for deg som for kundene å bruke en prat. Du blir tilgjengelig og de besøkende får en positiv opplevelse av deg og merkevaren din. I tillegg er det enkelt å komme i gang med en live chat. Du kan legge til smarte funksjoner til ditt skybaserte chat-verktøy og i i mange tilfeller integrere den med CRM-systemet.
En ansatt kan administrere flere chat-samtaler samtidig, og skape effektivitet. For brukeren, som via live chat-verktøyet får en direkte kanal til din kundeservice, er det ikke merkbart. Hun føler bare at tjenesten fungerer minst like god på mobil som desktop og at hun får rask og smidig hjelp. Hvis hun i tillegg autentiserer seg med bank-ID, kan hun bli enda mer personlig service og økt trygghet.
Gjør gjerne en analyse internt før du setter i gang. Hvilke behov har du når det gjelder dette? kundekommunikasjon? Hvilke tider på døgnet kan du være tilgjengelig? Hvordan kan tilbyr du en personlig tilnærming på en live chat-plattform?
Når du er klar hjelper BusinessWith deg med å velge et passende verktøy for live chat. Hva passer deg best? Filtrer og søk. Lykke til med ditt valg av live chat-verktøy for akkurat ditt selskap.
Test systemguiden
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
SystemGuiden
Liste over 22 forskjellige Live chat
Weply
Konverter eksisterende nettstedstrafikk med Weplys live chat. Gjennom en personlig og dagbemannet chat på nettstedet ditt, ønsker våre chat-konsulenter velkommen de besøkende og hjelper dem med å finne den informasjonen de trenger. I tillegg til å sikre at du er tilgjengelig døgnet rundt og at de besøkende får en god online opplevelse, samler vi også inn og videresender informasjon om kundene som ...Lær deg mer om Weply
ebbot.ai
Ebbot er en svensk spiller som tilbyr en skybasert AI-chatbot med støtte for naturlig språk, API-integrasjon og ferdige integrasjonsmoduler, for rask implementering og brukervennlighet.Lær deg mer om ebbot.ai
Acquire
Anskaffe live chat setter kundeforhold i fokus. Takket være lagrede samtaler, kundeinformasjon og et totalt dashbord, kan selskapet lett følge med på tidligere interaksjoner, noe som fører til mer fornøyde kunder og høyere salg.Lær deg mer om Acquire
Chatra
Med Chatras skybaserte live chat -plattform kan selskapet samle all kommunikasjon med kunder på ett sted. Takket være enkle integrasjonsmoduler kan selskapet få en brukervennlig oversikt over alle kommunikasjonskanaler, live chat samt mail- og facebook -meldinger.Lær deg mer om Chatra
ClickDesk
Med ClickDesk kan selskapet tilby både live chat og videochat på nettstedet for en bedre kundeopplevelse. Konverter flere besøkende til kundene ved hjelp av ClickDesk's Cloud -baserte og enkel -for å bruke chat -verktøy.Lær deg mer om ClickDesk
Drift Live Chat
Engasjere og konvertere flere besøkende til nettstedet ditt ved å bruke funksjoner som proaktiv chat, responsmaler og smart arbeidsfordeling: pakket i en brukervennlig og skybasert live chat-plattform.Lær deg mer om Drift Live Chat
Freshchat
Freshchat hjelper selskapet med å forbedre kundestyringen ved å kombinere live chat med chatbot -funksjonalitet, for en personlig og enkel kundeservice. Med funksjoner som proaktiv chat, responsmaler og integrering av tredje -parti for en brukervennlig arbeidsprosess.Lær deg mer om Freshchat
HappyFox
Et av markedets mest populære servicesystem. HappyFox er godt egnet for alle selskaper som ønsker å få en komplett plattform for kundeservice. Med funksjoner som ferdige maler, bygget -in -selvhjelp og følelsesanalyse.Lær deg mer om HappyFox
Intercom
Intercom er et skybasert live chat -verktøy som er godt egnet for både store og små selskaper. Intercom forenkler styringen av kundesaker og bidrar til høyere salg gjennom den proaktive chatfunksjonen, blyadministrasjonen og rapportverktøyet som gjør det enkelt å følge opp de ansattes ytelse.Lær deg mer om Intercom
Jivochat
Jivochats programvare for live chat og styring av kundesaker muliggjør jevn integrering av de fleste vanlige kommunikasjonskanaler, i et brukervennlig og effektivt dashbord. Den skybaserte løsningen gjør det raskt og effektivt å administrere alle selskapets kundesaker med funksjoner som proaktiv chat, stemmechat og integrasjonsmoduler.Lær deg mer om Jivochat
LiveAgent
LiveAgent tilbyr et raskt og effektivt live chat-verktøy som passer for både store og små bedrifter. Med hundrevis av integrasjonsmoduler, svarmaler og automatisk distribusjon av innkommende saker.Lær deg mer om LiveAgent
LiveChat
Livechat er en av markedets mest populære live chat -plattformer. Takket være enkle integrasjonsmoduler, proaktiv chat og et totalt dashbord, kan selskapet effektivisere støtten og salgsaktivitetene.Lær deg mer om LiveChat
MyLiveChat
Min Livechat er et brukervennlig og gratis live chat-verktøy som er godt egnet for selskapet som ønsker å effektivisere kundestyringen og konvertere flere besøkende til kundene. Med funksjoner som sanntidsinformasjon om besøkende, lagrede samtaler og responsmaler.Lær deg mer om MyLiveChat
Olark
Samle og lagre kundeinformasjon og forbedre både selskapets salgs- og kundeservice med Olark Livechatt -plattformen. Ved hjelp av rapporteringsverktøy, smart arbeidsfordeling og besøkssporing, kan selskapet øke salget og redusere støttetidene.Lær deg mer om Olark
Podium Webchat
Podium tilbyr en modulær plattform for selskapets støtte- og kommunikasjonsverktøy til kunden. Gjennom det tilpassbare systemet kan selskapet velge funksjonene som passer best for dem. Funksjonene inkluderer videochat, proaktiv chat og smart arbeidsfordeling, noe som gjør styringen av kundesaker til og med jevnere.Lær deg mer om Podium Webchat
Pure Chat
En helt skybasert og brukervennlig live chat-plattform. Takket være den totale dashbordet, samtalehistorikken og kundeinformasjonen, kan selskapet tilpasse salg og støtte til hver besøkende.Lær deg mer om Pure Chat
REVE chat
Reve Chat er en skybasert flerkanalsplattform for selskapets live chat. Ved hjelp av Reve Chat kan selskapet kontakte direkte med sine besøkende og administrere både støttesaker og kundeemner.Lær deg mer om REVE chat
Smartsupp
SmartSupps gjør det enkelt å kontakte og svare på kundesaker, enten det er via datamaskin, nettbrett eller mobil. SmartSupps live chat -verktøy muliggjør en personlig kundeopplevelse for støttesaker og salgsstøtte. Med funksjoner som proaktiv chat, flerkanals clutch og ferdige API- og integrasjonsmoduler.Lær deg mer om Smartsupp
Tidio Live Chat
Tidio er en brukervennlig og skybasert live chat-løsning som enkelt er integrert på selskapets nettsted, ved hjelp av ferdige integrasjonsmoduler eller JavaScript API. Ytterligere funksjoner inkluderer besøkende sporing og proaktiv chat.Lær deg mer om Tidio Live Chat
Userlike Chat
Brukerlignende gjør det enkelt å både skape og opprettholde kundeforhold. Takket være den smarte skybaserte plattformen samles alle pågående og historiske chatter i et vanlig dashbord. Med smart arbeidsfordeling, lagret kundeinformasjon og chathistorie, skaper selskapet et nærmere forhold til kundene.Lær deg mer om Userlike Chat
Zendesk
Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.Lær deg mer om Zendesk
Zoho Desk
Zoho Desk er et godt valg av kundeservicesystem for mindre selskaper som ønsker et system som kan vokse med dem. Med funksjoner som ferdige maler, flerkanals funksjonalitet og live chat -funksjon.Lær deg mer om Zoho Desk
Hurtigguide
7 ting å huske på med live chat kundeservice
Chatting kan ligge i hjelpeapparatets DNA, men det er noen viktige ting å vurdere for de av dere som velger live chat som et kundeserviceverktøy.
- Tider. En chat må være åpen i et antall timer hver hele døgnet, i hvert fall på hverdager. Du vil ikke at kunden skal "snu døren" fordi chatten er stengt og hun henvises til e-postkontakt. Raske svar er mye verdt.
- Forbered en FAQ. Når chatten er stengt, eller før kunden har fått hjelp av en kundeservicemedarbeider, kan du tilby ferdige svar på en rekke vanlige spørsmål. Kunden kan søke etter svaret, direkte i chatten, venter på personlig service.
- Velg sider. Hvor trenger kundene hjelp? Du kan sette chat-funksjonen overalt på siden eller på utvalgte sider. Uansett, så du ser ofte hvor den besøkende er når hun velger å starte en samtale med deg.
- Tenk på språket. Det høres kanskje litt byråkratisk ut, men ett språkbrukspolitikk er en god idé. Det er viktig at kundene behandlet på en profesjonell måte. Vennligst lagre svarene for fremtidig referanse spørsmål for å kunne lime dem inn i chatten. Raske svar gir tilfredshet kunder og du sparer tid. Og: Forbered hyggelig velkomst og avsluttende meldinger som rammer inn interaksjonen.
- Vær personlig. Ved å spørre etter kundens navn, eller spørre hun identifiserer seg med en bank-ID, kan støttepersonellet se tidligere saker og raskt plukke opp eventuelle uløste spørsmål og annet informasjon.
- Oppfølging. Noen verktøy tilbyr muligheten til å sortere samtaler med tagger samt videresende dem til kolleger for følge opp. Kunden kan ofte få en kopi av samtalen din for å gå tilbake til svarene og eventuelle lenker.
- Analyser. Ikke glem å sette av tid til refleksjon. Mange systemer tilbyr statistikk over vanlige spørsmål, responstider og mer. Planlegg analyser og gjennomgå hele tiden hvordan du kan forbedre dialogen din med kundene.
Vi i BusinessWith hjelper deg med å velge et live chat-verktøy. Velkommen til å sammenligne. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål!
Beskrivelse av live chat-funksjoner
Chat historie
Kundeinformasjon
Mål kundetilfredshet
Overordnet dashboard
Spor besøkendes aktivitet
Svarmaler