Hvilket live chat-system bør du velge?
Ønsker du å øke konverteringer og få fornøyde tilbakevendende kunder ? Legg til en chatfunksjon på nettstedet ditt. Med en live chat gir du kundene rask personlig service i en verdsatt form for kommunikasjon. Borte er lange telefonlinjer og flere dager med venting på e-postsvar. Du øker mulighetene for salg og ha det mer moro på jobben. Det er like enkelt for deg som for kundene å bruke en prat. Du blir tilgjengelig og de besøkende får en positiv opplevelse av deg og merkevaren din. I tillegg er det enkelt å komme i gang med en live chat. Du kan legge til smarte funksjoner til ditt skybaserte chat-verktøy og i i mange tilfeller integrere den med CRM-systemet.
En ansatt kan administrere flere chat-samtaler samtidig, og skape effektivitet. For brukeren, som via live chat-verktøyet får en direkte kanal til din kundeservice, er det ikke merkbart. Hun føler bare at tjenesten fungerer minst like god på mobil som desktop og at hun får rask og smidig hjelp. Hvis hun i tillegg autentiserer seg med bank-ID, kan hun bli enda mer personlig service og økt trygghet.
Gjør gjerne en analyse internt før du setter i gang. Hvilke behov har du når det gjelder dette? kundekommunikasjon? Hvilke tider på døgnet kan du være tilgjengelig? Hvordan kan tilbyr du en personlig tilnærming på en live chat-plattform?
Når du er klar hjelper BusinessWith deg med å velge et passende verktøy for live chat. Hva passer deg best? Filtrer og søk. Lykke til med ditt valg av live chat-verktøy for akkurat ditt selskap.
Test systemguiden
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
SystemGuiden
Liste over 22 forskjellige Live chat
Konverter eksisterende nettstedstrafikk med Weplys live chat. Gjennom en personlig og dagbemannet chat på nettstedet ditt, ønsker våre chat-konsulenter velkommen de besøkende og hjelper dem med å finne den informasjonen de trenger. I tillegg til å sikre at du er tilgjengelig døgnet rundt og at de besøkende får en god online opplevelse, samler vi også inn og videresender informasjon om kundene som ...Lær deg mer om Weply
Ebbot er en svensk spiller som tilbyr en skybasert AI-chatbot med støtte for naturlig språk, API-integrasjon og ferdige integrasjonsmoduler, for rask implementering og brukervennlighet.Lær deg mer om ebbot.ai
Anskaffe live chat setter kundeforhold i fokus. Takket være lagrede samtaler, kundeinformasjon og et totalt dashbord, kan selskapet lett følge med på tidligere interaksjoner, noe som fører til mer fornøyde kunder og høyere salg.Lær deg mer om Acquire