Hvilken telefonsentral bør jeg velge?
Selv om du har en liten bedrift, kan det være på tide å skaffe deg en sentralbord for å håndtere alle innkommende anrop fra kundene dine. I dag det finnes løsninger som kan fullt tilpasset din virksomhet og behov. Velg f.eks. selv- hvilke ansatte som skal kunne motta anrop via sentralnummeret og få tilgang til funksjoner som et godt køsystem, telefonsvarer eller videresending. Alt en telefonsentral kan gjøre for deg. Den heksa ansatte kan administrere sin tilgjengelighet eller motta anrop på hoppe (mobilsentral) er også en stor frihet og betyr mye fleksibilitet for deg internt. Mobile brytere er raske å komme i gang med og enkle å bruke er ofte veldig høy.
Er du en stor bedrift finnes det løsninger der leverandøren kan tilby å ta over hele sentralbordet hele døgnet, det vil si at de har folk som svarer hos deg og at disse personene da får tilgang til blant annet kalenderen din for å kunne bestille kundemøter eller kundeavtaler. For et stort selskap som i dag har vanskeligheter med å holde tritt med kundene sine via telefon kan det være en smart løsning å sette ut sentralbordet .
Er du nysgjerrig på å begynne å sammenligne hvilke leverandører som er tilgjengelige? BusinessWith gir deg et kart over telefonsentralene tilgjengelig på markedet. Begynn å sammenligne, filtrere og lese med oss – allerede i dag!