Hvorfor investere i en telefonsentral?
Tenk deg å ringe som kunde for å bestille noe fra et firma, eller avtale time - men ingen svarer. Hvor seriøst føles det selskapet? Ville du ringe igjen og igjen eller velger du heller å gå til en konkurrent? Et sentralbord sørger for at samtaler kommer frem til noen som svarer , som betyr at du aldri går glipp av en enkelt kunde eller risikerer å miste en avtale.
En virtuell sentral eller en skybørs er en veldig god en løsning for deg som er interessert i å investere i telefonsentral på din virksomhet. Den skybaserte børsen fungerer som om leverandøren du kjøper fra løsningen av tar seg av selve bryteren og teknologien bak, slik at Kommunikasjon eksternt så vel som internt fungerer. Du får en nytt kommunikasjonsnettverk på plass og kan føle seg trygg med din telefontjeneste gjøre deg oppfattes som serviceinnstilt og tilgjengelig.
Andre fordeler med et telefonsentralbord er at det blir enkelt for dine ansatte å administrere når de selv er tilgjengelige , slik at de for eksempel kan legge inn sine egne stemmesvar, kunne chatte eller legge inn henvisninger (noe som heller ikke betyr at du går glipp av noen kunder). De også blir enklere å holde telefon- eller videokonferanser, endre mulige kontortider osv. Å ha egen mobil koblet til sentralen, altså en mobilutveksling, gjør det enkelt for de ansatte å vite det ta anrop mens du er på farten eller for å justere tilgjengeligheten når du ikke er på kontoret – noe som også er en stor fordel.
Hos BusinessWith lister vi telefonsentralene som finnes på markedet, slik at du og din bedrift skal kunne finne den bryteren du føler passer best for deg. Velkommen til å begynne å filtrere og sammenligne her på siden vår.
Hurtigguide
Relaterte kategorier til Telefonsentral
AvtalehåndteringCompliance-systemDokumenthåndteringssystemElektronisk signeringKYC-systemTelefonsentralListe over 13 forskjellige Telefonsentral
Hurtigguide
Hvilken telefonsentral bør jeg velge?
Selv om du har en liten bedrift, kan det være på tide å skaffe deg en sentralbord for å håndtere alle innkommende anrop fra kundene dine. I dag det finnes løsninger som kan fullt tilpasset din virksomhet og behov. Velg f.eks. selv- hvilke ansatte som skal kunne motta anrop via sentralnummeret og få tilgang til funksjoner som et godt køsystem, telefonsvarer eller videresending. Alt en telefonsentral kan gjøre for deg. Den heksa ansatte kan administrere sin tilgjengelighet eller motta anrop på hoppe (mobilsentral) er også en stor frihet og betyr mye fleksibilitet for deg internt. Mobile brytere er raske å komme i gang med og enkle å bruke er ofte veldig høy.
Er du en stor bedrift finnes det løsninger der leverandøren kan tilby å ta over hele sentralbordet hele døgnet, det vil si at de har folk som svarer hos deg og at disse personene da får tilgang til blant annet kalenderen din for å kunne bestille kundemøter eller kundeavtaler. For et stort selskap som i dag har vanskeligheter med å holde tritt med kundene sine via telefon kan det være en smart løsning å sette ut sentralbordet .
Er du nysgjerrig på å begynne å sammenligne hvilke leverandører som er tilgjengelige? BusinessWith gir deg et kart over telefonsentralene tilgjengelig på markedet. Begynn å sammenligne, filtrere og lese med oss – allerede i dag!