HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Sammenlign Norges beste CRM for feltselgere

CRM-system og salgsstøtte

Formålet med et CRM-system er å fungere som salgsstøtte for bedriften. Det hele går ut på å kunne styre salgsprosessen så effektivt som mulig. CRM-systemet, det vil si administrasjonssystemet for tilpassede relasjoner, hjelper deg for å beholde dine eksisterende kunder, men brukes også til å finne nye kunder, spore salget og administrere de forskjellige salgskontoene. Alt å få kontroll over hva du selger, til hvem og hvordan du selger enda flere produkter og tjenester. For salgsavdelingen betyr det CRM-systemets ulike deler, for eksempel prospekteringsverktøyet, som du har en smart salgsstøtte, kan analysere kundedata og kategorisere både prospekter og kunder. For en feltselger er tilgjengelighet og fleksibilitet to viktige parametere ved bruk av CRM i felten.

Det finnes en rekke CRM-systemer på markedet i dag. Et godt tips når du skal velge system er å la selgerne selv være med og vurdere de ulike systemene og dens funksjoner. Ditt valg av system avhenger av hvilket budsjett min har, hva du ønsker å forbedre ditt nåværende salg og om du for eksempel vil systemet må være skybasert (en Saas-løsning) eller om du foretrekker at du ha systemet på sin egen server. Ønsker du å tilpasse ned til minste detalj eller er det nok at salgsstøttesystemet er bransjespesifikk?

BusinessWiths sammenligningstjeneste hjelper deg med å filtrere på bl.a tilbydere som har funksjoner som e-postkampanjer, prospekthåndtering eller mer avansert som markedsføringsautomatisering og salgsbrett. Bruk vår smarte filterfunksjon for å finne systemet eller systemene som er best egnet til dine mål og forventninger.

Hvilke salgsstøttesystemer

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Liste over 14 forskjellige CRM for feltselgere

Sorter etter
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice...

Lær deg mer om SuperOffice CRM

Les mer
Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Salesforce CRM er en ledende skybasert løsning som tilbyr omfattende tilpasning for salg, markedsføring og kundeservice til bedrifter i alle størrelser. Den gir kraftige verktøy for håndtering av potensielle salg, salgsprognoser og integreres med et stort utvalg tredjepartsapper via Salesforce AppExchange. Plattformen er designet for å sentralisere kundeinteraksjoner, strømlinjeforme salgsprosesse...

Lær deg mer om Salesforce

Les mer
Lime GO

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go er det nettbaserte CRM-systemet for selgere og salgsledere som ønsker å jobbe mer datadrevet i salget sitt. Med alle nordiske selskaper integrert i databasen fra starten med smarte filtre, kan du enkelt finne nye kunder. Lag ringelister basert på hundrevis av kriterier og arbeid strukturert med pipeline management for å avslutte avtaler raskere. Kom raskt i gang med Lime Go i dag!

Lær deg mer om Lime GO

Les mer
efficy-logo

efficy

Efficy

Effekt, som er kjent som Europas mest fleksible CRM -system, tilbyr en fullt tilpasningsdyktig kundebehandling som et kraftig verktøy for dine ansatte. Med vårt utvalg av tilpasningsdyktige løsninger har vi allerede tiltrukket oss 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land. Effekt CRM er enkel å bruke og tilpasset hver organisasjon basert på dens størrelse og spesielle behov. Dette betyr at virkso...

Lær deg mer om efficy

Les mer
webCRM - Plus

webCRM

Efficy

webCRM er det fleksible systemet med mange mulighter, men som du samtidig kommer kjapt i gang med. I vår SMB-versjon får du både en grunnstruktur og muligheten til å jobbe effektivt med kunderelasjonene, der businessmuligheter og pipeline resulterer i flotte tilbuds- og avtalemaler. Følg med på din business mot budsjett og dra nytte av de dataene dere har for å kunne ta bedre avgjørelser.

Lær deg mer om webCRM

Les mer

Feltsalgsprogramvare av Veloxy er optimalisert for selgere med mange enkeltkunder på forskjellige geografiske plast. Dette lett -til -håndtakssystemet hjelper med ruteplanlegging, kundehåndtering og kundeforhold. Administrer hele salget utenfor kontoret, fra start til slutt. Administrer kunder i et internt system for raskt å få en oversikt over hvor mye potensiale det er med den enkelte kunde.

Lær deg mer om Field Sales Software

Les mer
FieldCircle

FieldCircle

Fieldcircle

FieldCircle hjelper selgere med hele håndteringsprosessen til nye og eksisterende kunder. Administrer ressurser, kundeemner, saker og fakturering i samme system. Lag og følg logger laget på kunder og tilordne dem til ansatte. Dette enkelt å håndtere CRM-systemet for feltselgere gir kunden muligheten til å godkjenne nye beslutninger i systemet for en jevnere salgsprosess.

Lær deg mer om FieldCircle

Les mer
FieldWork

FieldWork

Anstar Products

Feltarbeid hjelper store og små bedrifter med kundeforhold både på arbeidsplasten, men også utenfor forretningslokalene. Dette CRM -systemet hjelper små og store bedriftseiere med å automatisere driften. Sett opp planlagte påminnelser for kunder som vil bestille en tilbakevendende tid eller betale en faktura. Administrere kunder automatisk på mobilen din.

Lær deg mer om FieldWork

Les mer
Kapture

Kapture

Kapture

Har virksomheten din mye selger på farten? Her er løsningen for deg. Kapture tilbyr et omfattende CRM -system for de som jobber i feltet. Administrer ansatte, alle leder og følg med på salgstallene. Hjelp nåværende kunder og eksisterende kunder med best mulig kundeservice og se rørledningen din for kommende arrangementer og salg.

Lær deg mer om Kapture

Les mer
Outfield

Outfield

Outfield

Administrere Fätl -markedsføring og salg i et skybasert system for brukervennlighet i fokus. Systemet hjelper feltselgere med ruteplanlegging mellom kunder, og samler informasjon for å forbedre realiteter og markedsføring på plass. Eksporter data til andre i organisasjonen og analysere markedet for bedre forretningsinnsikt.

Lær deg mer om Outfield

Les mer
Pepperi

Pepperi

Pepperi

Pepper letter salgsprosessen mellom selskaper og kundeforholdet. Lever personlig service til alle med dette omnikanalsystemet der alle kundeinteraksjoner er samlet i systemet. Dette er et brukervennlig system som er helt nett- og skybasert for store selskaper innen råvarehandel.

Lær deg mer om Pepperi

Les mer
Repsly

Repsly

Repsly

Svar har en løsning for å administrere salg av egne produkter i andre lokaler. Dette lett -til -håndte -systemet hjelper produsentene å komme over klikk over produktet ut i feltet og hvordan salget går. Administrer kunder for å utnytte potensial og analysere hvilken markedsføring som når målgruppen din.

Lær deg mer om Repsly

Les mer
SalesRabbit

SalesRabbit

SalesRabbit

SalesRabbit er et selstøttesystem for individuelle feltselgere. Hvis virksomheten din jobber utenfor forretningslokalene, kan det være vanskelig å administrere og registrere kunder som de vanligvis hadde gjort på kontoret. Nå er det løsningen på dette problemet. Systemet gir en håndfull nyttige funksjoner som effektiviserer salget ved å få tilgang til data for å maksimere sjansen til å selge.

Lær deg mer om SalesRabbit

Les mer
Spotio

Spotio

Spotio

Spotio er et system for selgere utenfor forretningslokalene. Verktøyet gjør det mulig for selgeren å kunne delta og spre informasjon om kundeforhold og pågående saker i et mon -basert salgssystem.

Lær deg mer om Spotio

Les mer

Hvilke salgsstøttesystemer

Det er en rekke utvalgskriterier du bør ta hensyn til når du drar velge salgsstøtte og CRM-systemer for feltselgere. Hos BusinessWith anbefaler vi at du drar gjennom funksjonene du ønsker og tenk over hva du vil få ut av det CRM-systemet. Her er det også viktig å finne en leverandør som lager deg implementering så smidig som mulig og at du kan integrere brikkene du trenge. Hva slags integreringskapasitet og muligheter er det? Trenger du avanserte funksjoner, som salgstavle eller mulighet for markedsføring automasjon? Ønsker du å integrere ditt CRM-system med kalenderen din, for å sende ut invitasjoner?

Brukervennlighet er nøkkelen når det kommer til alle typer systemer, spesielt for de som jobber ute i felten. Datasikkerhet er også utrolig viktig, da du vil ha enorm verdifulle og kritiske data i ditt CRM-system. Hvordan lagres disse dataene? Det er et godt spørsmål å stille leverandøren du er nysgjerrig på å få inn.

De skybaserte CRM-systemene blir mer og mer vanlige – også noe som deg bør inkluderes i utvelgelsesprosessen. Vil du ha alt i skyen? Det er pre- og ulemper både med å ha alt på egen server eller alt i skyen. Spørsmål Spør IT-avdelingen din om hva de synes før du begynner å tenke på valget ditt CRM.

Ønsker du enda flere tips og råd om CRM-systemer? BusinessWith sammenligningstjeneste hjelper deg med å filtrere, sammenligne og velge CRM-systemet som passer deg.

Beskrivelse av produktegenskaper

Administrer potensielle kunder

Håndter ventende salg og få oversikt over kunder som har vært i kontakt med din bedrift tidligere. Analyser hvem dine potensielle kunder er og hvor mye de vet om virksomheten din.

Budsjettprognose

Basert på salg, utførte timer og andre utgifter, kan systemet forutsi omtrentlige resultater. Gir en oversikt over hvordan selgere gjør det i forhold til mål og budsjett for mer innsikt i selskapets fremtid.

Dataoverføringer

Eksporter og importer data fra andre applikasjoner eller skann dokumenter og legg til i appen. Dette skaper mulighet for å spare tid og lettere administrere oppgaver som bokføring mm.

Interaksjonssporing

Spor tidligere interaksjoner med kunder ved å logge notater og lage markører for å hjelpe deg å se om kunden har vært i kontakt med selgere før.

Kundesignering i feltet

Kunden og selgeren kan lage digitale signaturer for å inngå nye kontrakter. En funksjon som gir ekstra smidighet på stedet.

Personlige profiler

Gi dine ansatte individuelle profiler og del dem inn i team. Overvåke hvordan hver ansatt administrerer sine salg og resultater.

Territorieforvaltning

Lag geografiske grenser og del dem i teamet. Tildel spesifikke oppgaver og hold notater basert på plassering.