Forskjellene mellom mobilsentral og fastsentral
Mobilsentral eller fastsentral? Hva er forskjellen? Det er et av spørsmålene du må bestemme når du velger bedriftstelefoni for deg og dine kollega. La oss hjelpe deg å skape den beste kundeopplevelsen.
En mobilsentral er akkurat hva den høres ut som – flyttbar. Du møtes kunder over telefon på konferansen, styremøtet eller på treningssenteret. De mobilsentralen gjør det enkelt å besvare og håndtere henvisninger. Du bruker en mobilapplikasjon og ikke trenger å bekymre deg for å gå glipp av noe når du er på farten. Appene er ofte brukervennlige og enkle å lære også de ansatte som har utfordringer med teknologi.
I mange systemer kan du få et fasttelefonnummer koblet til mobilen og kan på denne måten veksle mellom å være privat og «på jobb» på ett og samme telefon.
Fastutstyr er vanlig i store selskaper og brukes av for eksempel callsentre og kundeserviceselskaper. Ofte er det mulig å koble til bedriftstelefoni med ditt CRM-system. På den måten kan du fortsatt jobbe for en bedre kundeopplevelse. Du kan enkelt finne informasjon om kundene og hjelpe dem på en rask og effektiv måte - du får en sjanse til bedre kundeservice!
Vi i BusinessWith vil oppfordre deg til å sammenligne de forskjellige nøye alternativene for bedriftstelefoni. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller tanker.