
Beskrivelse av Genesys
En smart autooppringingsløsning med elementer av AI-funksjonalitet og automatisering som effektiviserer virksomhetens telefonsamtaler og kundekontakt. Vertyget tilbyr blant annet supplerende kundeservice i tillegg til samtaler i form av chatbots og taleassistanse for å gjøre det mulig for kundene å søke etter svar på egenhånd. Med prediktiv ruting kan kunder matches med ansatte for å øke sjansene for gode relasjoner og forretninger og få full kontroll på hva kundene dine preferanser er og deretter forenkle salgsprosessen.
Hvem passer Genesys for?
En tilpasningsdyktig og skalerbar løsning som har et bredt spekter av brukere. For de som leter etter kraftig automatisering i arbeidsprosessen og god support for telefonagenter.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?Geografisk område
Hvor finnes vi?Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herAlternativ til Genesys
Kjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!