Standard ERP by HansaWorld
vs
24SevenOffice
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Bygg ditt eget system, akkurat som du vil ha det!
Uansett størrelsen på din bedrift ønsker man å fokusere på de riktige tingene og ikke bruke tid på unødvendig administrasjon. Standard ERP by HansaWorld er fylt med smart funksjonalitet som forenkler og automatiserer administrativt arbeid i ERP systemet.
- Fleksibilitet til å skreddersy systemet etter din virksomhet
- Stort antall bransjespesifikke helhetsløsninger
- REST API for enkel integrasjon mot eksterne systemer
- Støtte for multivalutahåndtering og flerbedriftsoppsett
- Administrer all kunde- og produktdata for e-handel
- Tilgjengelig på over 40 språk
- Mobilapplikasjon for smidig lagerstyring
- Mobilapplikasjon for smidig salgsordrehåndtering
Hvorfor velge deres system?
Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.
Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.
Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Spesialister på forretningssystemer, e-handel og apper
Appli er et etablert og moderne selskap med solid erfaring innen forretningssystemer, e-handelsplattformer og mobilapplikasjoner. Siden oppstarten i 1981 i Göteborg har vi opparbeidet oss over 40 års bransjeerfaring innen system, digital utvikling og effektivisering av manuelle prosesser.
Siden 1997 har vi vært forretningssystemspartner med HansaWorld, hvor vi selger, implementerer, utvikler og vedlikeholder Standard ERP for det nordiske markedet, med fokus på Sverige og Norge. I tillegg til å være forretningssystemleverandør, er vi også spesialister på B2B e-handel, hvor vi bygger skreddersydde nettbutikker og kundeportaler for våre kunder. For å styrke vår posisjon og utvide vårt produkttilbud, samarbeider vi med de beste på markedet, inkludert MediusGo for leverandørfaktura-skanning, InExchange for e-fakturering, og nShift for frakthåndtering. Ved å integrere disse verktøyene med Standard ERP, tilbyr vi kundene en komplett løsning som optimerer deres forretningsprosesser.
- ERP-system
- Hosting
- Apputvikling
- Lagersystemer
- E-handel for B2B og B2C
Hvorfor velge dere som leverandør?
Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.
Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.
Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
24SevenOffice skiller seg ut på det norske markedet med sin omfattende erfaring og dyptgående forståelse av forretningsbehov.
I tillegg til å tilby et komplett forretnings- og regnskapssystem, legger vi vekt på brukervennlighet og skalerbarhet, noe som gjør oss til et attraktivt valg for både for SMB og store bedrifter i Norge.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Eksempler på hva vi hjelper våre kunder med
Addbrand
Vi ser Appli som en stabil partner som støtter og hjelper oss i vår digitale reise. Sammen med Appli har vi blant annet implementert en helt ny nettbutikk, der Appli opprettet effektive prosesser i forretningssystemet, noe som har resultert i økt effektivitet og bedre kundeopplevelse.
HotScreen
Integrasjonen og fleksibiliteten til forretningssystemet Standard ERP har gjort det mulig for oss, sammen med Appli, å skreddersy systemet etter våre spesifikke behov. Dette har gjort systemet til en kjerne i vår virksomhet og vært en nøkkel til digitaliseringen av mange prosesser, noe som har effektivisert våre arbeidsflyter og forbedret produktiviteten.
Abilia
Appli har hjulpet oss med å realisere og optimalisere våre arbeidsprosesser og flyt gjennom nær kundekontakt og dyp forståelse av våre interne prosesser.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.
Standard ERP by HansaWorld
Appli
24SevenOffice
24SevenOffice