Standard ERP by HansaWorld
vs
24SevenOffice

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Produktfunksjoner

Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Bygg ditt eget system, akkurat som du vil ha det!

Uansett størrelsen på din bedrift ønsker man å fokusere på de riktige tingene og ikke bruke tid på unødvendig administrasjon. Standard ERP by HansaWorld er fylt med smart funksjonalitet som forenkler og automatiserer administrativt arbeid i ERP systemet.

  • Fleksibilitet til å skreddersy systemet etter din virksomhet
  • Stort antall bransjespesifikke helhetsløsninger
  • REST API for enkel integrasjon mot eksterne systemer
  • Støtte for multivalutahåndtering og flerbedriftsoppsett
  • Administrer all kunde- og produktdata for e-handel
  • Tilgjengelig på over 40 språk
  • Mobilapplikasjon for smidig lagerstyring
  • Mobilapplikasjon for smidig salgsordrehåndtering

Hvorfor velge deres system?

Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.

Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.

Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Spesialister på forretningssystemer, e-handel og apper

Appli er et etablert og moderne selskap med solid erfaring innen forretningssystemer, e-handelsplattformer og mobilapplikasjoner. Siden oppstarten i 1981 i Göteborg har vi opparbeidet oss over 40 års bransjeerfaring innen system, digital utvikling og effektivisering av manuelle prosesser.

Siden 1997 har vi vært forretningssystemspartner med HansaWorld, hvor vi selger, implementerer, utvikler og vedlikeholder Standard ERP for det nordiske markedet, med fokus på Sverige og Norge. I tillegg til å være forretningssystemleverandør, er vi også spesialister på B2B e-handel, hvor vi bygger skreddersydde nettbutikker og kundeportaler for våre kunder. For å styrke vår posisjon og utvide vårt produkttilbud, samarbeider vi med de beste på markedet, inkludert MediusGo for leverandørfaktura-skanning, InExchange for e-fakturering, og nShift for frakthåndtering. Ved å integrere disse verktøyene med Standard ERP, tilbyr vi kundene en komplett løsning som optimerer deres forretningsprosesser.

  • ERP-system
  • Hosting
  • Apputvikling
  • Lagersystemer
  • E-handel for B2B og B2C

Hvorfor velge dere som leverandør?

Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.

Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.

Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

24SevenOffice skiller seg ut på det norske markedet med sin omfattende erfaring og dyptgående forståelse av forretningsbehov.

I tillegg til å tilby et komplett forretnings- og regnskapssystem, legger vi vekt på brukervennlighet og skalerbarhet, noe som gjør oss til et attraktivt valg for både for SMB og store bedrifter i Norge.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Eksempler på hva vi hjelper våre kunder med

Addbrand

Vi ser Appli som en stabil partner som støtter og hjelper oss i vår digitale reise. Sammen med Appli har vi blant annet implementert en helt ny nettbutikk, der Appli opprettet effektive prosesser i forretningssystemet, noe som har resultert i økt effektivitet og bedre kundeopplevelse.

HotScreen

Integrasjonen og fleksibiliteten til forretningssystemet Standard ERP har gjort det mulig for oss, sammen med Appli, å skreddersy systemet etter våre spesifikke behov. Dette har gjort systemet til en kjerne i vår virksomhet og vært en nøkkel til digitaliseringen av mange prosesser, noe som har effektivisert våre arbeidsflyter og forbedret produktiviteten.

Abilia

Appli har hjulpet oss med å realisere og optimalisere våre arbeidsprosesser og flyt gjennom nær kundekontakt og dyp forståelse av våre interne prosesser.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.

Anmeldelser

Fordeler

Beklager, ingen data enda.

Har brukt 24SevenOffice siden høsten 2015. Det vi likser best med 24SevenOffice: * Regnskapssystemet er enkelt å lære å ta i bruk * Kan brukes for alle kunder fra de miste til middelsstore bedrifter * Svært god support * Systemet passer godt for entreprenører og advokater som er vår hovedkundegruppe * Det kan skrives ut rapporter på prosjekt ved å inngå avtale med selskapets selskap for rapportering * Enkel import fra andre system spesielt for advokater

Anmeldelser

Ulemper

Beklager, ingen data enda.

Implementering av nye kunder, selv om det går svært greit ved bruk av import ved bruk av Excel.

Standard ERP by HansaWorld

Appli

Les mer om Standard ERP by HansaWorld

24SevenOffice

24SevenOffice

Les mer om 24SevenOffice

Relaterte kategorier