Flowfactory vs Process Management
Flowfactory
FlowfactoryBedriftsstørrelse
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
Plattform
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
Prisinformasjon
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
Produktfunksjoner
- API:Inngår
- Arbeidsdeling:Inngår
- Automatiske varsler:Går ann å legge til
- Avvikshåndtering:Inngår
- Dashboard - Lønnsoversikt:Inngår
- Dokumentbehandling:Inngår
- Prosesskart:Går ann å legge til
- Standardiserte symboler:Går ann å legge til
- Tillatelser:Inngår
- API:Inngår
- Arbeidsdeling:Inngår
- Automatiske varsler:Inngår
- Avvikshåndtering:
- Dashboard - Lønnsoversikt:Inngår
- Dokumentbehandling:Inngår
- Prosesskart:Inngår
- Standardiserte symboler:Inngår
- Tillatelser:Inngår
Anmeldelser
Samlet vurderingscore
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Fordeler
Närheten och enkelheten att få kontakt. Mycket god lyhördhet för användarens behov, god förmåga till guidning vid behov av utveckling. bra kundservice genom att erbjuda personlig kontaktperson.
Samarbetet med mig som kund och möjligheterna i plattformen.
Ulemper
Önskar bättre interface med möjlighet till fler varianter av design och lay-out på webbsidorna.
Dessverre, ingen annmeldelser enda.