Netsuite
vs
24SevenOffice

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anleggsregister
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Produktfunksjoner

Administrere flere bedrifter
Analyseverktøy
Automatisk bokføring
Automatiske betalinger
Bokføring
Budsjettering
Elektronisk fakturahåndtering
Fakturering
Integrerbar
Lønnsbehandling
Rapporter
Tid- og prosjekthåndtering
Administrere flere bedrifter
Analyseverktøy
Automatisk bokføring
Automatiske betalinger
Bokføring
Budsjettering
Elektronisk fakturahåndtering
Fakturering
Integrerbar
Lønnsbehandling
Rapporter
Tid- og prosjekthåndtering

Produktfunksjoner

Fakturahåndtering
Integrerbar
Lagersaldo
Oppdateringer i sanntid
Ordrebehandling
Prissammenligninger
Prognoser
Statistikk
Utløsere
Fakturahåndtering
Integrerbar
Lagersaldo
Oppdateringer i sanntid
Ordrebehandling
Prissammenligninger
Prognoser
Statistikk
Utløsere

Produktfunksjoner

Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Etableringsregister
Faktura
Forretningsintelligens
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Økonomi
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

NetSuite har alt du trenger for å vokse, på ett sted.

NetSuite ERP er en alt-i-ett-administrasjonsløsning i skyen som hjelper organisasjoner med å drive mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og få drifts- og økonomiresultater i sanntid.

Hvorfor velge deres system?

Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.

Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.

Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Vi har kunder i alle bransjer, så enten du leverer programvare og tjenester eller driver med vareproduksjon og handel, er NetSuite velegnet for deg.
  • NetSuite arbeider delvis med sitt eget team, men også med lokale og globale partnere for å implementere applikasjonen.
  • Vi støtter over 38 000 kunder i 219 land og territorier over hele verden.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.

Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.

Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Globalt med lokal tilstedeværelse og rullet ut i over 200 land, fleksibilitet for fremtidige endringer i virksomheter og miljøet, et skybasert ressursplanleggingssystem som muliggjør rask utvidelse for selskaper, for eksempel fremtidige enhjørningsbedrifter.

I Norden er det lokale kontorer i Sverige, Norge og Finland.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

24SevenOffice skiller seg ut på det norske markedet med sin omfattende erfaring og dyptgående forståelse av forretningsbehov.

I tillegg til å tilby et komplett forretnings- og regnskapssystem, legger vi vekt på brukervennlighet og skalerbarhet, noe som gjør oss til et attraktivt valg for både for SMB og store bedrifter i Norge.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Manuelle prosesser – automatiser og effektiviser manuelle prosesser som er unødig tid- og ressurskrevende.
  • Datatilgjengelighet – få rask og enkel tilgang til sanntidsdata i hele organisasjonen.
  • Dataintegritet – gi interessenter nøyaktige regnskapsrapporter, lagerrapporter osv. til rett tid.
  • Oppfyll forventninger – lever bestillinger nøyaktig og punktlig og spar kostnader.
  • Lagerinnsikt – planlegg og balanser lagerbeholdning i forhold til behov og etterspørsel.
  • Balanser forsyning i tråd med etterspørsel – administrer forsyningskjeder i krevende tider med hurtig endring, økte kostnader og skiftende kundeatferd og kjøpsmønstre.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.

Anmeldelser

Basert på 3 vurderinger

Basert på 1 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Beklager, ingen data enda.

Har brukt 24SevenOffice siden høsten 2015. Det vi likser best med 24SevenOffice: * Regnskapssystemet er enkelt å lære å ta i bruk * Kan brukes for alle kunder fra de miste til middelsstore bedrifter * Svært god support * Systemet passer godt for entreprenører og advokater som er vår hovedkundegruppe * Det kan skrives ut rapporter på prosjekt ved å inngå avtale med selskapets selskap for rapportering * Enkel import fra andre system spesielt for advokater

Anmeldelser

Ulemper

Beklager, ingen data enda.

Implementering av nye kunder, selv om det går svært greit ved bruk av import ved bruk av Excel.

Beklager, ingen data enda.

Netsuite

Oracle

Les mer om Netsuite

24SevenOffice

24SevenOffice

Les mer om 24SevenOffice