Procountor Financials vs 24SevenOffice
Bedriftsstørrelse
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
Plattform
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
Prisinformasjon
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
Hvorfor velger bedrifter dere?
Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.
Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.
Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.
Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.
Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.
Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet
24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.
Produktfunksjoner
- Automatisk fakturering:Inngår
- Automatiske rapporter:Inngår
- Bankforbindelse:Inngår
- E-fakturering:Inngår
- Klare maler:
- Mobil kvitteringshåndtering:Inngår
- MVA-erklæring:Inngår
- Råd:
- Selvhjelp:Inngår
- Tidsrapportering:
- Årlig rapport:Inngår
- Årsregnskap og erklæring:Inngår
- Automatisk fakturering:Inngår
- Automatiske rapporter:Inngår
- Bankforbindelse:Inngår
- E-fakturering:Inngår
- Klare maler:Inngår
- Mobil kvitteringshåndtering:Inngår
- MVA-erklæring:Inngår
- Råd:Inngår
- Selvhjelp:Inngår
- Tidsrapportering:Inngår
- Årlig rapport:Inngår
- Årsregnskap og erklæring:Inngår
Produktfunksjoner
- API integrering:
- Bankforbindelse:
- By på:Inngår
- E-fakturering:Inngår
- Fakturakjøp:
- Gjentakende fakturering:
- Kredittfaktura:Inngår
- Massefakturering:
- Påminnelsesverktøy:Inngår
- Rapporter:Inngår
- ROT / RUT verktøy:Inngår
- Valutastyring:Inngår
- API integrering:Inngår
- Bankforbindelse:Inngår
- By på:Inngår
- E-fakturering:Inngår
- Fakturakjøp:
- Gjentakende fakturering:Inngår
- Kredittfaktura:
- Massefakturering:Inngår
- Påminnelsesverktøy:
- Rapporter:Inngår
- ROT / RUT verktøy:
- Valutastyring: