Hvilket kundeservicesystem trenger din bedrift?
Et godt kundeservicesystem hjelper din bedrift med å tilby rask support og klare svar som kan være forskjellen mellom å miste en kunde og å bygge et langvarig forhold som fører til gjentatte kjøp – og et godt rykte. Til som et selskap som tilbyr produkter i verdensklasse spiller det ofte ingen rolle kundeservicesystemet ditt fungerer ikke optimalt. Om kundene dine føler at deres spørsmål eller saksbehandling blir ikke fulgt opp eller ivaretatt, kan du enkelt miste dem. Hver bedrift eller organisasjon må sørge for at de har en effektiv kundeservice, men det er dessverre mange som mangler. For ikke å havne i den hengemyren, trenger du en verktøy for kundeservice. Hvis du har mange forskjellige virksomheter, bør du se etter et system som er veldig fleksibelt, og du bør også sørge for at alle saker, uansett om de kommer inn via telefon, chat eller e-post – havner i det samme kundeservicesystem. De skal også kunne kobles til dine ulike kunder. I dag finnes systemer som kan automatisere, kategorisere og koble sammen saker og gi en smart oversikt slik at de ansvarlige kan se hva som må løses. Kanskje du vil ha en innebygd skjema på nettside hvor du beskriver hva du ønsker hjelp til?
Mulighetene for kundeservicesystemer og et helpdesk-system er mange, men det som bør huskes er det grunnleggende formålet - at god kundeservice innebærer å få deg til å fremstå mer attraktiv enn konkurrentene, og at du har hyggelig og rask respons. Kundene dine må vet at du jobber med sakene deres raskt. En god helpdesk eller støttesystem gjør også dine ansatte glade og jobber bedre. Vi i BusinessWith har kartlagt de beste systemene – velkommen til å bruke vår sammenligningstjeneste akkurat nå.
Hva bør jeg vurdere når jeg velger en plattform for kundeservice?
BusinessWith viser en rekke kundeservicesystemer tilgjengelig i Sverige, for å gjøre valget ditt enklere. Hos oss kan du foreta en sammenligning av de ulike verktøyene, for å finne det du mener vil være mest optimalt for akkurat din kundeservice. Involver gjerne de som skal jobbe operativt med selve kundeservicen – hva mangler de i dag? Hvilke funksjoner mangler de? Hvordan ville jobben deres sett ut hvis de fikk et kundeserviceverktøy? Sammenlign gjerne alternativene vi har listet opp. Ikke nøl med å kontakte oss direkte - hvis du trenger ytterligere hjelp og veiledning.
Test systemguiden
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
SystemGuiden
Hurtigguide
Liste over 24 forskjellige Kundeservicesystem
SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice...Lær deg mer om SuperOffice Service
Du vil skape struktur og vekst. I over 30 år har selskaper innen eiendom, energi, helkalk, maskin og konstruksjon vendt seg til oss for industriell CRM. Prosessene dine implementeres etter beste praksis i et skalerbart system som kan løse det meste. Vi løser resten med brukeropplæring og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er basert på enkle prinsipper som får klikk, god søkbarhet og visuell ove...Lær deg mer om Lime CRM
Oppdag plattformen som gjør det enklere enn noen gang å skape effektiv kundeservice og fornøyde kunder. Med Kundo kan du møte kundene dine der de er – via e-post, chat, telefon, sosiale medier eller i en FAQ.Lær deg mer om Kundo
Med SugarCRM får markedsførings-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart bilde av hver enkelt kunde, noe som hjelper forretningsdrift med å nå nye nivåer innen resultater og prognoser. Sukker er CRM -plattformen som gjør vanskelige ting enklere. Tusenvis av selskaper i mer enn 120 land bruker sukker for å oppnå en høyoppløselig kundeopplevelse ved å la plattformen gjøre jobben. Sukker har hov...Lær deg mer om SugarCRM
Vi tilbyr et mangesidig virksomhetssystem som engasjerer sine brukere med et enkelt, men kraftfult grensesnitt. Med Nilex får dere alle med dere i deres satsning på å levere bedre service til deres kunder og brukere. I vårt saksbehandlingssystem har dere en mengde gode funksjoner som vår skjemaredaktør som gir muligheten til å skreddersy deres saksbehandlingsflyt etter utfordringer som akkurat der...Lær deg mer om Nilex
ManageEngine Service Desk Plus er tilgjengelig som skytjeneste og lokale og er en helpdesk-løsning med ITIL-støtte for alle typer organisasjoner, store og små med forskjellige behov for funksjoner. Med avanserte ITSM-funksjoner i kombinasjon med brukervennlighet, hjelper Servicer Plus Support Team til å levere tjeneste i verdensklasse med reduserte kostnader. Svensk støtte og støtte fra Inuit bety...Lær deg mer om ServiceDesk Plus
Freshdesk er et system for saksbehandling tilpasset små og mellomstore selskaper. Fokuset er i helpdesk og kundeservice. Saksbehandlingssystemet inneholder mange forskjellige funksjoner.Lær deg mer om Freshdesk
Ameyo Helpdesk System forenkler selskapets saksbehandling mot kunder og sikrer at kundeservice fungerer raskt og effektivt. Med funksjoner som selvhjelpsfunksjoner, flerkanals funksjonalitet og analyseverktøy.Lær deg mer om Ameyo Helpdesk
Hvis du er ute etter gratis nettbasert ERP, har du akkurat funnet den beste gratis nettbaserte ERP-en som finnes. I motsetning til andre kostnadsfrie ERP-løsninger med åpen kildekode, som det kan ta timer å distribuere og uker å implementere fullstendig, er Bitrix24 klar til bruk i skyen på bare 30 sekunder. Ingen grunn til bekymring, vi har også en en lokal versjon av Bitrix24 med tilgang til åpe...Lær deg mer om Bitrix24
DIX kundeservicesystemer tilbyr en enkelt -for -bruk plattform for selskaper i alle størrelser som ønsker å effektivisere og forenkle saksbehandlingsprosessen mot kunden. Med funksjoner som personlig designer, omnichanal funksjonalitet og anerkjennelse av kunder.Lær deg mer om Dixa
Et av markedets mest populære servicesystem. HappyFox er godt egnet for alle selskaper som ønsker å få en komplett plattform for kundeservice. Med funksjoner som ferdige maler, bygget -in -selvhjelp og følelsesanalyse.Lær deg mer om HappyFox
Helpdesk -system som forenkler selskapets saksbehandling ved å samle alle kundesaker på ett sted. Med funksjoner som automatisk sortering, automatiserte arbeidsprosesser og sakshistorie.Lær deg mer om Helpdesk
ITX Kontaktsenter – forskjellen er alt i én løsning. Med ITX får du én svarknapp for telefon, chat, sosiale medier, SMS og e-post. Alt lagres på kunden.Lær deg mer om Itx
Leaddesk har laget et automatisk oppringingsverktøy som muliggjør høyt kvalifisert kundeservice uten å ofre ansattes effektivitet. Ved automatisk å ringe neste kunde når tidligere samtaler er avsluttet eller ikke har kommet, kan man unngå unødvendig ventetid mellom samtalene og flere kunder kan nås innen kortere tid. Systemet genererer også tidligere informasjon om kunden automatisk før samtalen, ...Lær deg mer om LeadDesk
LiveAgent tilbyr et raskt og effektivt live chat-verktøy som passer for både store og små bedrifter. Med hundrevis av integrasjonsmoduler, svarmaler og automatisk distribusjon av innkommende saker.Lær deg mer om LiveAgent
Livechat er en av markedets mest populære live chat -plattformer. Takket være enkle integrasjonsmoduler, proaktiv chat og et totalt dashbord, kan selskapet effektivisere støtten og salgsaktivitetene.Lær deg mer om LiveChat
Nextcom skybasert CRM-løsning er en trygg måte å effektivisere arbeidsflyten, skape samarbeid internt og øke salget. Skreddersydd for deg.Lær deg mer om Nexcom crm
OneDesk kombinerer online HelpDesk og prosjektledelsesprogramvare. Betjen kundene dine og administrer teamprosjekter med én applikasjon.Lær deg mer om Onedesk
Et kundeservicesystem som automatiserer styringen av kundesaker. Passer for både det mindre og det større selskapet og tilbyr funksjoner som Chatbot, Omnichannel og Dashboards.Lær deg mer om ServiceNow
ManageEngine Support Center Plus er en nettbasert løsning som hjelper organisasjoner å gi en overlegen kundeopplevelse. Organisasjoner kan effektivt administrere støttesaker, konto- og kontaktinformasjon, tjenesteavtaler, SLA -styring og kunnskapsdatabase. Automatiserer prosessen med å lage, organisere og spore saker til en sømløs prosess med automatisering via arbeidsflyter.Lær deg mer om SupportCenter Plus
Kampanjebasert CRM system med smart synkronisering og oversiktlig kundeprofil.Lær deg mer om TMG CRM
Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.Lær deg mer om Zendesk
Zisson Interact er en skybasert og omnikanal telefonsentral. Vi setter raskt opp fleksible kommunikasjon- og kundeserviceløsninger for henvendelser fra telefoni, webchat, e-post, chatbot, sosiale medier og SMS.Lær deg mer om Zisson
Zoho Desk er et godt valg av kundeservicesystem for mindre selskaper som ønsker et system som kan vokse med dem. Med funksjoner som ferdige maler, flerkanals funksjonalitet og live chat -funksjon.Lær deg mer om Zoho Desk
Hurtigguide
Hvorfor er kundeservice viktig?
Service og support er utrolig viktige faktorer for å beholde kunder. Når hvis tjenesten ikke fungerer, får det konsekvenser for hele bedriften. Å ha en effektiv kundeservice er derfor avgjørende, og i dag finnes det et stort utvalg verktøy for kundeservice, som hjelper deg med å administrere alle saker. Før du anskaffer og implementerer et kundeservicesystem, kan det være en god idé idé å spørre kundene dine hva de synes om tjenesten din. Da får du en ide om hva du bør satse på. Dette kan selvsagt følges opp senere gjennom anonyme målinger. Et tips er å gjøre det til en del av strategien din – å måle kundetilfredshet regelmessig intervaller, med sikte på å alltid prøve å forbedre tjenesten.
Dagens forbrukere har det travelt og krever raske, enkle svar og kort behandlingstid. Kundeserviceverktøyene har funksjoner som kan spare masse data og kjøpshistorikk, slik at du kan tilpasse nettstedet ditt og lage personlig service. En del av din digitale kundeservice kan være å kommunisere med kundene dine gjennom sosiale medier, der kundene har mulighet til å samhandle og stille spørsmål direkte.
Tenk gjerne over hva du trenger for å skape noe så godt og personlig kundeservice som mulig. BusinessWith hjelper deg gjerne slik at du kan finn det kundeservicesystemet som passer deg best.
Beskrivelse av kundeservicefunksjoner
Live chat
Prioritert funksjon
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar