7-10
spørsmål
5 - 10
minutter
3
anmeldelser
Hva synes andre om systemguiden?
"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"
Michael Kärrberg
Internasjonal salgssjef
"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."
Eva Malmberg
Konsern HR-direktør
"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."
Andreas Rudholm
Entreprenør
Veiledningen til kundeservicesystemer
Du vet at du leverer produkter og tjenester av høy kvalitet, men likevel velger kundene konkurrenten. Hvorfor? Dilemmaet er ikke helt uvanlig. Svaret på spørsmålet ligger noen ganger i kundeopplevelsen. En sett kunde er en fornøyd kunde. En kunde som ikke får svar, eller føler seg oversett, kommer kanskje aldri tilbake. Og hva verre er: Hun kan spre dårlig vilje om bedriften din på sosiale medier. For å unngå det, og for å videreutvikle din kundekontakt, vil vi råde deg til å bruke et kundeservicesystem.
Et godt kundeservicesystem vil hjelpe deg å holde styr på innkommende saker inn via ulike kanaler: telefon, chat, e-post, forum, skjemaer og sosiale medier. Det, sammen med dedikerte medarbeidere opplært til å holde en god tone i bedriftens eller organisasjonens ånd, kan løfte din støtte til nye høyder. Kunder får raskt svar fra rett person. Å bruke et kundeservicesystem kan være helt avgjørende for din suksess, da god kundeservice veier tungt i konkurrentene. Vi i BusinessWith tilbyr en guide til kundeservicesystemer – prøv den i dag.