Centuri
vs
ServiceDesk Plus

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
  • Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
  • Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
  • Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
  • Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
  • Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
  • Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
  • Utvikling i tett samarbeid med våre kunder

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.

Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.

Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.

Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 10 vurderinger

Basert på 2 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Tilgjengelige funksjoner

Anmeldelser

Fordeler

Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Automatisering: Centuri tilbyr kraftige automatiseringsfunksjoner som kan spare tid og redusere den manuelle arbeidsmengden. Brukerne kan opprette regler og arbeidsflyter for å automatisere repetitive oppgaver og prosesser.
Servicedesk Plus er forhåndsdefinert for å oppfylle kravene til hendelseshåndtering. Muligheter for å endre innhold og funksjonalitet etter behov. Et komplett produkt for ITSM
ServiceDesk Plus fungerer veldig bra for håndtering av forespørsler, hendelser, problemer og endringer. Det finnes en mengde funksjoner som ikke brukes, men som støttes av produktet.

Anmeldelser

Ulemper

Noen grunnleggende ting som personlig visning, selv tidligere dokumenter som er lest, er fortsatt synlige.
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.
Dokumentasjonen samsvarer ikke alltid med produktets funksjonalitet. Ikke nok detaljert rollehåndtering for administratorer.
Integrasjon med/mellom andre ITSM-systemer.

Beklager, ingen data enda.

Centuri

Centuri

Les mer om Centuri

ServiceDesk Plus

Inuit

Les mer om ServiceDesk Plus