HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

SuperOffice CRM vs Goava

Bedriftsstørrelse

  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):
  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):

Plattform

  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:
  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:

Prisinformasjon

  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:-
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:Fra 4000 NOK pr MND
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

  • Økt salg
  • Mer effektive salgsprosesser
  • Selskapsdata av kvalitet for enklere dag til dag arbeid
Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

  • Dedikert Customer Success Manager som man som kunde alltid har tilgang til.
  • Vi skreddersyr og tilpasser onboardingen etter kundens behov og målsettinger
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Salgsteamet bruker i gjennomsnitt 33% av tiden sin på research. Med Goava kan de bruke mer tid på å selge i stedet. Vi samler all bedriftsinformasjon på ett sted for effektiv prospektering. Goava hjelper bedrifter med å kartlegge sin målgruppe og finne sin ICP (Ideal Customer Profile). Med Goava kan dere selge både smart og effektivt. Dere får mer tid til å selge og bedre kvalitet på dialogene deres med målgruppen. Goava skaper de beste forutsetningene for å øke antall møteavtaler og closing!

Produktfunksjoner

  • Dashboard - Lønnsoversikt:
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår
  • Dashboard - Lønnsoversikt:
  • E-post-kampanjer:
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
  • Kontakt og prospekthåndtering:
  • Opprette dokumenter og avtaler:
  • Pipeline management:
  • Salgsprognoser:
  • Statistikk og rapporter:

Anmeldelser

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.
Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Ulemper

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.
Vi savner genvejstaster.

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta. Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.
När man satt upp rätt parametrar och kommit igång får man ut en stor mängd relevanta och riktigt bra företag/leads!

Ulemper

Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.
För den tekniksvage kan det vara svårt att förstå systemet och komma igång.

SuperOffice CRM

SuperOffice