SuperOffice CRM
SuperOffice
Beskrivelse av SuperOffice CRM
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
EN
FI
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
DK
FI
Globalt
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?
Hvorfor samarbeide med SuperOffice?
Hvorfor velge deres system?
Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.
Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.
Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.
Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.
Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.
Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.
Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.
SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.
Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om SuperOffice CRM
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Commercial Project Manager•
Liten bedrift•
Verifisert person•
Danmark•
August 2024
Hva liker du best?
Det agile system, god introduktion og support
Hva liker du minst?
Da det er en stor og agil løsning, medfølger der selvfølgelig et stort set up arbejde - kan dog tilkøbes
Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?
Kunderelationer, Reklamationshåndtering
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Leasing konsulent•
Mikrobedrift•
Verifisert person•
Danmark•
Februar 2024
Hva liker du best?
At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.
Hva liker du minst?
Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.
Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
SuperOffice CRM og Service
CRM ansvarlig•
Liten bedrift•
Verifisert person•
Danmark•
Januar 2024
Hva liker du best?
Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.
Hva liker du minst?
Vi savner genvejstaster.
Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?
Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
SuperOffice CRM vises i følgende kategorier
SuperOffice CRM produktfunksjoner
CRM
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Pipeline management
Prospektbase
Påminnelse
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Skape dokumenter og gjøre avtaler
CRM for feltselgere
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Salgsstøttesystem
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Statistikk og rapporter
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om SuperOffice
Hver eneste dag samles vi om vår viktigste oppgave - nemlig å skape en CRM-programvare som sørger for at du kan bygge gode, lojale relasjoner til kundene dine.
I SuperOffice har vi en oppriktig interesse for kundene våre, og de utfordringene de møter i hverdagen. Vi er overbevist om at hvert eneste kundeforhold er like viktig. Vi er også sikre på at dersom kunden blir ivaretatt, utviklet og respektert, vil det føre til mer salg, raskere suksess og vekst. Dette er grunnen til at vi er til. Vi skal skape, implementere og støtte CRM i særklasse.
Vi tror at mennesker med en positiv holdning oppnår bedre resultater enn andre. Hos oss legger vi vekt på å holde det vi lover, og derfor vil vi møte alle med et åpent sinn og et vennlig smil.