HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører
SuperOffice_Primary-Lo-go_Green_1200 × 220.png

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse av SuperOffice CRM

SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice Service sørger for at du kan fange opp og besvare en hvilken som helst innkommende henvendelse, gjerne før kunden forventer det. Da reduseres kundefrafallet og lojaliteten øker.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Opplæring

Hvordan kan du lære opp kunden?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
SVDANOENFI

Geografisk område

Hvor finnes vi?
SENODKFIGlobalt

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?
JANEI

System fra samme leverandør

Hvilke andre system har leverandøren?

Hvorfor samarbeide med SuperOffice?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Anmeldelser og rangeringer om SuperOffice CRM

Hva synes andre om systemet?

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Leasing konsulentMikrobedriftVerifisert personDanmarkFebruar 2024

Hva liker du best?

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.

Hva liker du minst?

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

SuperOffice CRM og Service

CRM ansvarligLiten bedriftVerifisert personDanmarkJanuar 2024

Hva liker du best?

Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Hva liker du minst?

Vi savner genvejstaster.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?
Operations ManagerLiten bedriftVerifisert personDanmarkJanuar 2024

Hva liker du best?

Nemt og logisk at bruge. Meget brugervenligt og vi kan nemt tilpasse de ting vi har behov for, såsom nye felter, dokumenter osv.

Hva liker du minst?

At man ikke kan bruge tilbage knappen på webbrowseren.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Bedre opfølgning på vores salg/kunder. Statistik og dashboard på det vi ønsker at se.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Kompetent CRM

Sales ManagerLiten bedriftVerifisert personDanmarkJanuar 2024

Hva liker du best?

Godt og fleksibelt CRM-løsning, som sikrer seriøs behandling af såvel kunder som emner.

Hva liker du minst?

Kunne klart ønske en anden form at gemme aktiviteter på.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Sikrer punktlig opfølgning baseret på opsamlet historik.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Brugervenligt og intuitivt CRM-system

Leasingchef og CRM-ansvarligLiten bedriftVerifisert personDanmarkJanuar 2024

Hva liker du best?

Systemet er meget brugervenligt, hvilket bevirker at det er nemmere at få medarbejderne til at benytte SuperOffice. Desuden er systemet meget fleksibelt og nemt at tilpasse, så det matcher vores firmas behov. Nogle tilpasninger kan vi nemt selv lave, og andre tilpasninger får vi hjælp til at leverandøren.

Hva liker du minst?

Nogle gange oplever vi at løsningen kører lidt langsomt, men da det er en online løsning kan det også skyldes vores netværk. Når jeg kontakter supporten hos SuperOffice, tilbyder de at hjælpe med "refreshe" vores løsning, og det plejer som regel at hjælpe.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Systemet hjælper os med at holde styr på vores kunder, og de biler vi har leaset/lejet ud til vores kunder. Det giver os et godt overblik, både på den enkelte kunde, men også på tværs af vores afdelinger, så vi bedre kan arbejde sammen om kunderne. Vi kan nemt se, hvilke nye salgsmuligheder vi har i pipelinen i salgsafdelingen, men også de igangværende kontrakter med vores kunder, som håndteres i vores administration. Vi gemmer e-mails og vigtige dokumenter i SuperOffice, så vi nemt kan se historik på kunderne og servicehistorik på bilerne. Det sparer os for meget tid, at vi har alle informationer samlet ét sted, og gør os mindre sårbare, hvis en medarbejder stopper. Desuden styrer vi udløb af biler via lister direkte i SuperOffice, så vi altid er på forkant og kan være proaktive over for vores kunder.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

SuperOffice CRM vises i følgende kategorier

SuperOffice CRM produktfunksjoner

CRM

API integrering

Ingår

Dashboard - Salgsoversikt

Ingår

E-post-kampanjer

Ingår

Forhandlere

Ingår

Integrasjon med sosiale medier

Ingår

Integrert kalender og påminnelser

Ingår

Lead score

Ingår

Lead tracking

Går att lägga till

Leadgenerering via webben

Ingår

Opplæring

Ingår

Pipeline management

Ingår

Prospektbase

Ingår

Påminnelse

Ingår

Ringe direkte fra CRM

Ingår

Ringelister

Ingår

Salgsprognoser og data

Ingår

Sende ut nyhetsbrev fra CRM

Ingår

Skape dokumenter og gjøre avtaler

Ingår

CRM for feltselgere

Administrer potensielle kunder

Ingår

Budsjettprognose

Ingår

Dataoverføringer

Ingår

Interaksjonssporing

Ingår

Kundesignering i feltet

Går att lägga till

Oppgavehåndtering

Ingår

Personlige profiler

Ingår

Territorieforvaltning

Ingår

Salgsstøttesystem

E-post-kampanjer

Ingår

Kalenderintegrasjon og påminnelser

Ingår

Kontakt og prospekthåndtering

Ingår

Opprette dokumenter og avtaler

Ingår

Pipeline management

Ingår

Statistikk og rapporter

Ingår

Om SuperOffice

Hver eneste dag samles vi om vår viktigste oppgave - nemlig å skape en CRM-programvare som sørger for at du kan bygge gode, lojale relasjoner til kundene dine.

I SuperOffice har vi en oppriktig interesse for kundene våre, og de utfordringene de møter i hverdagen. Vi er overbevist om at hvert eneste kundeforhold er like viktig. Vi er også sikre på at dersom kunden blir ivaretatt, utviklet og respektert, vil det føre til mer salg, raskere suksess og vekst. Dette er grunnen til at vi er til. Vi skal skape, implementere og støtte CRM i særklasse.

Vi tror at mennesker med en positiv holdning oppnår bedre resultater enn andre. Hos oss legger vi vekt på å holde det vi lover, og derfor vil vi møte alle med et åpent sinn og et vennlig smil.