Leter du etter en måte å bedre kommunisere med dine ansatte? En måte å vite at informasjonen din virkelig når ut til alle i bedriften eller organisasjonen? Da trenger du et intranett. Men å bygge en selv, fra bunnen av, er noe som både tar tid og ofte koster mye penger. Derfor kan det lønne seg å bruke en plattform som allerede er bygget, som du så kan tilpasse etter dine egne ønsker og behov. Å ikke ha et intranett er å skyte deg selv i foten som bedrift. Ansatte trenger oversikt over informasjon fra bedriften, og som arbeidsgiver trenger du en transparent måte å kommunisere på og holde arbeidsstokken oppdatert. Åpenhet og tydelighet er ekstremt viktig når det kommer til medarbeiderkommunikasjon. Intranettet kan også bygge og forbedre din arbeidsgivermerke, noe som gir en sterkere følelse av fellesskap og tilhørighet. Hos BusinessWith har vi samlet de ulike intranettplattformene som er tilgjengelige i Norge i dag, slik at du enkelt kan sammenligne og deretter velge et system. Velkommen til å begynne å sammenligne i dag.
Hos BusinessWith har vi mange års erfaring med å hjelpe bedrifter og organisasjoner med å velge riktig system eller riktig verktøy for virksomheten. Hos oss har vi mange år fra HR-bransjen og kjenner derfor viktigheten av å kunne kommunisere på en engasjerende måte med ansatte, for å nå ut med alt fra nyheter og nyttig informasjon til påminnelser og retningslinjer. Et godt intranett handler om innhold – du må kunne presentere innholdet ditt godt, slik at det blir lest. Funksjonalitet er derfor sekundær her. Det viktige med intranettet er å nå ut. Vårt råd er å velge et intranett som kan gi en klar oversikt over hva den ansatte har å ta del i. Veien til riktig intranett? Velkommen til å teste vår sammenligningstjeneste her hos BusinessWith, for å sammenligne de forskjellige intranettene. Vi ønsker deg lykke til med ditt valg.