HjemSystemguidenOm oss
SuperOffice Service

SuperOffice Service

SuperOffice

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse av SuperOffice Service

SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice Service sørger for at du kan fange opp og besvare en hvilken som helst innkommende henvendelse, gjerne før kunden forventer det. Da reduseres kundefrafallet og lojaliteten øker.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
XSSML

Saas/ egen server

Må man implementere det selv, eller finnes det i skyen?

Geografiskt område

Hvor finnes vi?
SENODKFIGlobalt

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?
JANEI

Kundeservicehåndtering og support

JANEI

Helpdesk-saksbehandling

JANEI

Service Management

JANEI

Avvikshåndtering

JANEI

Eiendom

JANEI

System fra samme leverandør

Hvilke andre system har leverandøren?

Hvorfor samarbeide med SuperOffice?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Anmeldelser

Hva synes andre om systemet?

Samlet vurderingscore

4.345

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Brukernes vurdering

Användarvänligheten, bra support!

Rekommenderas

Head of SalesLiten bedriftVerifisert personSverige2021

Hva liker du best?

Användarvänligheten, bra support!

Hva liker du minst?

Lite väl många fel på senaste tiden

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Hanterar våra kunder och affärer på ett smidigt sätt. Ger oss överblick och jämförelse

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Kraftfullt ärendehanteringssystem

CRM ansvarig IT/FörvaltningsledareStor bedriftVerifisert personSverige2021

Hva liker du best?

Flexibiliteten och översikten samt att det är integrerat med CRM delen av SuperOffice

Hva liker du minst?

Ett inte helt intuitivt gränssnitt som kräver en hel del tillvänjning.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Att med över 400 användare hantera mer än 1000 nya ärenden per dag.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Ordning i serviceflödet

TeknikchefLiten bedriftVerifisert personSverige2021

Hva liker du best?

Överblicken

Hva liker du minst?

Avsaknaden på mobilapp

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Missa inte kundfrågorna!

VDLiten bedriftVerifisert personSverige2021

Hva liker du best?

Fördelning av ärenden.

Hva liker du minst?

Lite för avancerat när det kommer till inställningar.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Belastningsfördelning!

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

-

Head of SalesLiten bedriftVerifisert personSverige2021

Hva liker du best?

Användarvänlig, bra support!

Hva liker du minst?

Lite väl många fel på senaste tiden

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Hanterar våra kunder och affärer på ett smidigt sätt. Ger oss en överblick och jämförelse

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

SuperOffice Service vises i følgende kategorier

SuperOffice Service produktfunksjoner

Saksbehandlingssystem

360 vy (oneview i nåtid)

Ingår

Avvikshåndtering

Ingår

Chat support

Ingår

Delegere & tilbakemelding av under-saker

Ingår

Digitale skjemaer & selvbetjening

Ingår

Helpdesk saksbehandling

Ingår

Integrasjon med ERP/CRM

Ingår

Inventar

Ingår

Kundeservicestyring og support

Ingår

Kundetilpassning & modellere rapporter

Ingår

Kunnskapsdatabase

Ingår

Mobiltilpasset grensesnitt

Ingår

Saks- & svarsmaler

Ingår

Selvbetjeningsportal

Ingår

SLA & eskalering

Ingår

Statistikk & oppfølgingsmodul

Ingår

Tjenesteledelse

Ingår

Utløsere

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Om SuperOffice

Hver eneste dag samles vi om vår viktigste oppgave - nemlig å skape en CRM-programvare som sørger for at du kan bygge gode, lojale relasjoner til kundene dine.

I SuperOffice har vi en oppriktig interesse for kundene våre, og de utfordringene de møter i hverdagen. Vi er overbevist om at hvert eneste kundeforhold er like viktig. Vi er også sikre på at dersom kunden blir ivaretatt, utviklet og respektert, vil det føre til mer salg, raskere suksess og vekst. Dette er grunnen til at vi er til. Vi skal skape, implementere og støtte CRM i særklasse.

Vi tror at mennesker med en positiv holdning oppnår bedre resultater enn andre. Hos oss legger vi vekt på å holde det vi lover, og derfor vil vi møte alle med et åpent sinn og et vennlig smil.