HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Sammenlign Norges beste prosessledelsesystemer

Hvordan bør jeg tenke på prosessledelsesystemer?

Et prosesstyringssystem hjelper deg å oppnå bedre flyt i prosessene dine og å få en smart oversikt. De ansatte som jobber i ulike prosesser i din organisasjon får oversikt over hva som må gjøres, noe som reduserer risikoen for feil eller misforståelser. Prosessledelse eller prosessledelse, som det også kalles, innebærer å analysere alle interne prosesser, men også som et verktøy for å kunne forbedre og optimalisere. Hele ideen er at strømmene skal rulle videre mer effektivt og at man lettere skal kunne oppdage hvor det er noen stoppblokker. Prosessledelse er ikke noe som løser seg selv – du trenger et system som hjelper deg her. Og du finner et system hos oss. BusinessWith har satt sammen en smart guide og sammenligningstjeneste, hvor du enkelt kan sammenligne de ulike prosesstyringssystemene som er tilgjengelig på det norske markedet i dag. Her kan du enkelt navigere mellom ulike systemer for å sammenligne, lese anmeldelser og ta del i priser.

Hva bør jeg kreve av et prosessledelsesystem?

På tide å finne det optimale prosesstyringssystemet for din bedrift? Et system hvor du kan samle viktig dokumentasjon, rapporter og få oversikt over virksomhetsstrukturen. For å finne det riktige systemet for deg, bruk litt tid på å sammenligne de forskjellige systemene. Hvilke funksjoner er viktigst for deg? Hva kreves for at arbeidsflytene dine skal være så effektive som mulig? Avhengig av hvordan virksomheter ser ut, er behovet for prosesstyringssystemer forskjellig – noen egner seg for mindre virksomheter, mens noen er mer optimalisert for kommuner eller offentlige virksomheter. BusinessWith gir deg de ulike prosessledelsesystemene som er tilgjengelige på det norske markedet i dag. Begynn å sammenligne systemer direkte med oss.

Slik ser optimalisering av prosesser ut

Liste over 6 forskjellige Prosessledelsesystem

Sorter etter
Datakvalitet-logo

Datakvalitet

Datakvalitet

Vi tilbyr et skybasert kvalitetsstyringssystem med fleksible og tilpasningsdyktige moduler for ledelse og kvalitetsarbeid. Våre konfigurerbare fire basis moduler for dokumenthåndtering, avvikshåndtering, revisjon og risikostyring gir en solid plattform for støtte i ISO-sertifisering og kvalitetsarbeid. Systemet er brukervennlig, pålitelig og tilpasses bransje- eller virksomhetsspesifikke behov. ...

Lær deg mer om Datakvalitet

Les mer
M-Files-logo

M-Files

M-Files Norway AS

M-Files er den ledende plattformen for automatisering av dokument- og informasjonshåndtering. Med M-Files' plattform kan kunnskapsarbeidere finne informasjon raskere, arbeide smarter og oppnå mer. M-Files har en innovativ metadata-drevet arkitektur, innebygd motor for arbeidsflyt og avansert kunstig intelligens. Dette gjør det mulig for kunder å fjerne informasjonskaos, forbedre effektiviteten i a...

Lær deg mer om M-Files

Les mer

En avansert løsning som hjelper bedrifter med å optimalisere sine forretningsprosesser. Dette prosesstyringssystemet tilbyr en rekke funksjoner, herunder muligheten til å opprette visuelle prosessdiagrammer, definere roller og ansvar, tildele oppgaver og automatisere arbeidsflyter. Med APOS kan bedrifter designe, automatisere og overvåke arbeidsprosessene sine på en effektiv og strukturert måte.

Lær deg mer om APOS - PROCESLEDELSE

Les mer

Et nettbasert saksbehandlingssystem hvor du kan administrere saken direkte på mobilen eller enkelt trekke ut rapporter. Brukes av mange store selskaper og kan konfigureres for å møte ulike behov.

Lær deg mer om CANEA Workflow

Les mer
InfoCaption

InfoCaption

InfoCaption

InfoCaption sitt prosessverktøy bidrar til en tydelig prosesstruktur med fleksibel informasjonsdeling i virksomheten. En brukervennlig og nettbasert løsning som også er tilgjengelig for alle medarbeidere i sanntid under oppdateringer. Brukervennligheten gjør det mulig for alle ansatte å bruke systemets funksjoner uten å være spesialister på IT, noe som skaper en god arbeidsdeling og sikrer at alle...

Lær deg mer om InfoCaption

Les mer
Plandisk-logo

Plandisk

Visma Plandisc AS

Plandisc er et planleggingsverktøy som er designet for å hjelpe bedrifter med å organisere og optimalisere ressursforvaltningen. Verktøyet lar deg opprette interaktive tidsplaner som visualiserer og koordinerer oppgaver, prosjekter og skift på en intuitiv måte. Blant de mange kjernefunksjonene er oppgavetildeling, fraværshåndtering, mulighet til å planlegge og følge opp ressursforbruk samt grunnle...

Lær deg mer om Plandisk

Les mer

Slik ser optimalisering av prosesser ut

Prosessledelse handler om å effektivisere arbeidsflytene dine. Her er de ulike områdene og delene som er involvert i prosessledelse:

Analyser. I analysedelen gjennomgår du flytene dine ved å samle informasjon om hvordan de ser ut i dag. Hvordan fungerer hver prosess? Hvilke ansatte er involvert og hvilke deltrinn er det som fører til resultater?

Kartlegging. Kartlegg hvordan prosessene dine skal fungere for å bli optimale. Er det noe som bør avgrenses tydeligere?

Optimaliser og forbedre. Hvordan kan du optimalisere flytene? Det er her systemene spiller inn. Et prosesstyringssystem hjelper deg med å optimalisere hver flyt. Ingen unødvendige flaskehalser!

Ønsker du å sammenligne ulike prosesstyringssystemer for å finne det som passer din virksomhet best? Velkommen til å starte sammenligningen med oss ​​på BusinessWith.

Beskrivelse av produktegenskaper

API

Gjør det mulig å enkelt integrere prosesssystemet med resten av organisasjonssystemene for å skape en kontinuerlig flyt og god nettverkstilkobling i hele organisasjonen.

Arbeidsdeling

Fordel arbeidet innenfor prosessene mellom kolleger og organiser hvem som gjør hva.

Automatiske varsler

Bli varslet om viktige hendelser eller oppgaver i prosessen. Nyttig ved avvik, da varsler kan brukes til å informere om disse.

Avvikshåndtering

Det finnes verktøy for å dokumentere avvik, og de kan håndteres direkte i systemet. I kombinasjon med de automatiske varslene kan dette være nyttig for å håndtere avvik raskt og forhindre at de oppstår igjen.

Dashboard

Dashbordfunksjonen skaper en grafisk oversikt over instrumentene i prosessen og er en brukbar funksjon for god kontroll over operasjonene.

Håndtering av dokumenter

En prosess kan bestå av flere enheter eller underprosesser, og denne funksjonen gjør det mulig å lagre og opprette dokumenter innenfor disse eller for hele prosessen.

Prosesskart

Se for deg de ulike prosessene i organisasjonen på prosesskartet. Visualiser delprosesser og koble sammen de ulike enhetene på kartet og få full oversikt over organisasjonen.

Standardiserte symboler

Ved å bruke standardiserte symboler for prosessene er det lettere for ansatte å forstå betydningen av prosessflyten og hva deres oppgaver er.

Tillatelser

Gi tilgang og kompetanse til ansatte som synes egnet til å håndtere prosessene eller delprosessene i organisasjonen.