HjemSystem guideOm ossFor leverandører
Datakvalitet

Datakvalitet

Datakvalitet

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Beskrivelse av Datakvalitet

Datakvalitets system kan beskrives som et svært brukervennlig, pålitelig og med fleksible tilpasningsdyktige moduler for ledelse og kvalitetsarbeid i alle typer bedrifter og organisasjoner på flere språk.

Våre fire standardmoduler for dokumenter, avvik, revisjon og risiko danner et godt grunnlag for å støtte i for eksempel en ISO-sertifiseringsprosess, internrevisjon eller ekstern revisjon.

Det skybaserte fleksible systemet med konfigurerbare moduler er utviklet sammen med våre kunder. Vi tilbyr også en egenutviklet app som fungerer både online og offline.

Systemet følger en konfigurerbar og svært intuitiv struktur der komponentene fra systemet samhandler.

I den felles plattformen fungerer modulene sømløst med hverandre med det samme fleksible og intuitive brukergrensesnittet.

Den robuste plattformen legger til rette for en effektiv arbeidshverdag for ledere på ulike nivåer så vel som for organisasjonens øvrige medarbeidere.

En unik løsning for vårt system er at det er enkelt for våre brukere å konfigurere i standardløsningen helt uavhengig.

Vårt dokument og avvikende modul en av de beste på markedet i henhold til både nye og gamle kunder.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
XSSML

Mobilapp

Finnes det mobilapp?
JANEI

Saas/ egen server

Må man implementere det selv, eller finnes det i skyen?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
SVDAENNO

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?
JANEI

Pris fra

Listepris fra leverandør:
Mangler informasjon

Prismodell

Hvilken modell passer ditt budsjett?
ModulbasertAbonnementLisens

Hvorfor samarbeide med Datakvalitet?

Hvorfor velge deres system?

  • Brukervennlig
  • Enkelt å konfigurere for å dekke behovene til virksomheten
  • Tilbyr tilpassede moduler som sømløst holder hele kvalitetskjeden sammen
  • Støtter alle ISO-standarder og lover.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Lang erfaring med kvalitetssystemer
  • Brukervennlig
  • Veldig fornøyde kunder

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

  • Markedsledende dokument og avviksystem
  • Prosess- og systemverktøy som er enkle å konfigurere
  • Egen App med QR-koder
  • Enkelt og brukervennlig grensesnitt

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Systemet hjelper kundene våre med å strukturere kvalitetsprosessen

Anmeldelser

Hva synes andre om systemet?

Samlet vurderingscore

4.385

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Brukernes vurdering

Fleksibiliteten

Innføring av nytt standard

Prosjektleder Stor bedriftVerifisert personNorgenovember 2022

Hva liker du best?

Fleksibiliteten

Hva liker du minst?

Kunne ha hatt noe bedre tilgang ift direktekontakt - kundeservice

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

At man har et digitalt verktøy for KS system

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

KHMS-lederMiddelsstor bedriftVerifisert personNorgeoktober 2022

Hva liker du best?

Veldig god kompetanse til ansatte som jobber i Datakvalitet; de forstår sitt eget system veldig godt og klarer å bidra med hjelp uten å bruke mye tid på å måtte spørre videre, sjekke ut, komme tilbake til etc.

Hva liker du minst?

Eldre grensesnitt på noen moduler.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Versjonsstyring av dokumenter, appbaserte lister for vernerunder m.m. (tilpasningsdyktige).

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Datakvalitet produktfunksjoner

Kvalitetssystem

Analyseverktøy

Ingår

Ansvarshåndtering

Ingår

Avvikshåndtering

Ingår

Dokumentbehandling

Ingår

Integrerbar

Ingår

Modulær

Ingår

Oppgavehåndtering

Ingår

Ordrebehandling

Ingår

Prosesskart

Ingår

Prosjekthåndtering

Ingår

Ressurshåndtering

Ingår

Støtte for ISO-standarder

Ingår

Ledelsessystemer

Analyseverktøy

Ingår

Ansvarshåndtering

Ingår

Avvikshåndtering

Ingår

Dokumentbehandling

Ingår

Integrerbar

Ingår

Modulær

Ingår

Oppgavehåndtering

Ingår

Ordrebehandling

Ingår

Prosesskart

Ingår

Prosjekthåndtering

Ingår

Ressurshåndtering

Går att lägga till

Støtte for ISO-standarder

Ingår

Dokumentstøttesystem

Integrable

Ingår

Notifications

Ingår

Track and trace changes

Ingår

Version management

Ingår

Om Datakvalitet

Datakvalitet AS ble startet og utviklet av forskerne Svein Halvorsen og Leif Krane ved Fiskeriforskningen i Tromsø i 1994. De så et behov for et system som effektivt og enkelt kunne bidra til å sikre at de nye EU-kravene til forbrukersikkerhet ble oppfylt i både privat og offentlig sektor. Vår programvare, i dialog med våre kunder, er utviklet og foredlet gjennom snart 30 år til et moderne, teknisk, fleksibelt og brukervennlig system, hvor vi ligger i forkant av den teknologiske utviklingen.

Datakvalitet er i dag representert i Skandinavia med ansatte med høy kompetanse innen kvalitet, miljø, arbeidsmiljø, prosjektledelse og teknologi.

Våre kontorer ligger i Tromsø, Norge og Helsingborg, Sverige.

Vår programvare er preget av å være brukervennlig, pålitelig med fleksible tilpasningsdyktige moduler for ledelse og kvalitetsarbeid i alle typer bedrifter og organisasjoner på flere språk. Datakvaliteten har både store og små kunder i både privat og offentlig sektor.