HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

SuperOffice CRM vs webCRM

Bedriftsstørrelse

  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):
  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):

Plattform

  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:
  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:

Prisinformasjon

  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:-
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:fra 299 kr per måned/bruker
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Produktfunksjoner

  • Dashboard - Lønnsoversikt:
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår
  • Dashboard - Lønnsoversikt:
    Inngår
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
    Inngår
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår

Produktfunksjoner

  • API integrering:
    Inngår
  • Dashboard - Salgsoversikt:
    Inngår
  • Digital signatur:
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Forhandlere:
    Inngår
  • Integrasjon med sosiale medier:
    Inngår
  • Integrert kalender og påminnelser:
    Inngår
  • Integrerte salgsprosesser:
  • Lead score:
    Inngår
  • Lead tracking:
    Går ann å legge til
  • Leadgenerering via webben:
    Inngår
  • Opplæring:
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Prospektbase:
    Inngår
  • Påminnelse:
    Inngår
  • Ringe direkte fra CRM:
    Inngår
  • Ringelister:
    Inngår
  • Salgsprognoser og data:
    Inngår
  • Sende ut nyhetsbrev fra CRM:
    Inngår
  • Sitat konfigurator/CPQ:
  • Skape dokumenter og gjøre avtaler:
    Inngår
  • API integrering:
    Inngår
  • Dashboard - Salgsoversikt:
    Inngår
  • Digital signatur:
    Inngår
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Forhandlere:
    Går ann å legge til
  • Integrasjon med sosiale medier:
  • Integrert kalender og påminnelser:
    Inngår
  • Integrerte salgsprosesser:
    Inngår
  • Lead score:
    Går ann å legge til
  • Lead tracking:
    Inngår
  • Leadgenerering via webben:
    Går ann å legge til
  • Opplæring:
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Prospektbase:
    Inngår
  • Påminnelse:
    Inngår
  • Ringe direkte fra CRM:
    Inngår
  • Ringelister:
    Går ann å legge til
  • Salgsprognoser og data:
    Inngår
  • Sende ut nyhetsbrev fra CRM:
    Inngår
  • Sitat konfigurator/CPQ:
  • Skape dokumenter og gjøre avtaler:
    Inngår

Produktfunksjoner

  • Administrer potensielle kunder:
    Inngår
  • Budsjettprognose:
    Inngår
  • Dataoverføringer:
    Inngår
  • Interaksjonssporing:
    Inngår
  • Kundesignering i feltet:
    Går ann å legge til
  • Oppgavehåndtering:
    Inngår
  • Personlige profiler:
    Inngår
  • Territorieforvaltning:
    Inngår
  • Administrer potensielle kunder:
    Inngår
  • Budsjettprognose:
    Inngår
  • Dataoverføringer:
    Inngår
  • Interaksjonssporing:
    Inngår
  • Kundesignering i feltet:
    Inngår
  • Oppgavehåndtering:
    Inngår
  • Personlige profiler:
    Inngår
  • Territorieforvaltning:
    Inngår

Anmeldelser

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.
Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Ulemper

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.
Vi savner genvejstaster.

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

Tilbuds- og pipeline oversikten
løsning er både brukervennlig og lett å komme i gang med

Ulemper

Importfunksjonen, noe tungvindt, bør beskrives og gjøres vesentlig enklere
Mister nån funksjon inom product modulen

SuperOffice CRM

SuperOffice

webCRM

Efficy