
webCRM
Efficy
Beskrivelse av webCRM
Et fleksibelt CRM-system – Enkelt å bruke og vokse med
WebCRM er et nettbasert CRM-system som hjelper små og mellomstore bedrifter i alle bransjer med å håndtere kundeforhold på en enkel måte. Systemet vårt er lett å komme i gang med og tilbyr full tilpasning etter både dine spesifikke behov og valgt språk.
Med WebCRM får du et komplett system som tilbyr alle funksjoner du trenger for å enkelt kunne følge opp alle dine leads og kunder. I tillegg kan du enkelt utføre analyser og lage rapporter direkte i systemet, noe som gir verdifull kundeinnsikt som hjelper deg å ta riktige beslutninger. Lisensen inkluderer gratis support på ditt lokale språk og nært samarbeid med våre eksperter.
Klikk på 'Gratis prøveperiode' for å prøve WebCRM i dag!
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
DK
FI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Pris fra
Listepris fra leverandør:
fra 299 kr per måned/bruker
Hvorfor samarbeide med Efficy?
Hvorfor velge deres system?
- Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
- Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
- Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.
Hvorfor velge dere som leverandør?
webCRM er en del av efficy-gruppen.
- Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
- Vi er raske, effektive og proaktive.
- Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
- webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
- Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
- Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:
- Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
- Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
- Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.
Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om webCRM
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kundeansvarlig•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2024
Hva liker du best?
Brukervennlig CRM som har de funksjonene du trenger i salgsarbeidet som kundeansvarlig.
Hva liker du minst?
Det er ingenting jeg ikke liker med webCRM
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
webCRMs brukervennlighet har ført til at folk faktisk bruker systemet oftere enn vi gjorde med det forrige CRM-systemet.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Hjelper oss med å bli bedre med kundedataene våre
Entreprenør•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2024
Hva liker du best?
Fornøyd med det meste. Det jeg likte best var hvor enkelt det er å lage egne rapporter og analyser direkte i systemet
Hva liker du minst?
Ingen til å kritisere
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
Gir oss et enormt løft når det gjelder håndtering av salgs- og kundedata
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
CRM tilpasset til enhver bedrift
CEO & COO•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Norge•
juni 2024
Hva liker du best?
WebCRM er en imøtekommende bedrift som løste problemet vi hadde på en unik og innovativ måte. Jeg er meget fornøyd med at vi fikk teste ut funksjoner før de ble offentliggjort og da fikk være med å forme det slik at det ble helt perfekt for oss.
Hva liker du minst?
Systemet kan være litt vanskelig å lære seg, men det er ganske kjent i CRM.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
Vi hadde for mange eposter vi ikke klarte å kategorisere på vei inn. Det tok lang tid å finne frem informasjon, som nå finnes på en plass med alle filer og tilhørende info. Da går det lett for hver av våre ansatte å finne frem til informasjon uten å gå inn på andres kontorer eller eposter.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
webCRM vises i følgende kategorier
webCRM produktfunksjoner
CRM
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Pipeline management
Prospektbase
Påminnelse
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Skape dokumenter og gjøre avtaler
CRM for feltselgere
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Efficy

webCRM ble kjøpt opp av efficy, den ledende europeiske leverandøren av CRM-systemer, i 2021. Med vårt utvalg av brukervennlige og tilpassbare løsninger har vi allerede 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land.
Vi er mer enn bare nok et systemverktøy - konsulentene våre sørger for å forstå behovene dine for å finne de beste løsningene over tid, identifisere risikoer før de oppstår eller diskutere ulike måter å jobbe på.