Ad Opus
Carasent Norway AS
Beskrivelse av Ad Opus
Kvalitet, personvern og effektivitet – alt i ett system for tiltaksleverandører!
Ad Opus web er et moderne journalsystem som støtter hele tiltaksløpet fra a til å. Tilpasset for små og store tiltaksarrangører. Med mer enn 20 års erfaring fra bransjen, vet vi hva som kreves av et system for smart og enkel tiltaksoppfølging.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
NO
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
NO
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?
Hvorfor samarbeide med Carasent Norway AS?
Hvorfor velge deres system?
- Effektiv prosess: Systemet fungerer som en assistent for veilederen, og frigjør tid til selve veiledningen. Den kvalitetssikrede arbeidsflyten sørger for at nødvendige opplysninger følger hele prosessen, frem til rapporten genereres. Dette gjør at dine ansatte kan fokusere mer på veiledning, mens systemet tar seg av det administrative.
- Personvern i fokus: Ad Opus håndterer personlige opplysninger trygt og i tråd med de strengeste personvernkravene. Dette gir deg trygghet for at dine veiledere jobber innenfor lovverket, samtidig som veisøkerens rettigheter beskyttes.
- Tiltaksspesifikk arbeidsflyt: Ad Opus er tilpasset kravene til ulike tiltak. Systemet er satt opp med spesifikke skjemaer og rapporteringsflyt, slik at veilederne dine kan levere i tråd med NAVs forventninger uten å kompromisse på kvaliteten.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Kostnadsfri support: For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support.
- Fagkompetanse: Vi har fagpersoner med lang erfaring fra tiltaksbransjen, slik at vi kan bidra med den veiledningen du har behov for.
- Bærekraftig og fremtidsrettet: Ad Opus utvikles og oppdateres i samsvar med endrede bransjespesifikke krav. Vi jobber tett sammen med kundene våre for å tilby gode digitale verktøy, som er tilpasset deres arbeidshverdag.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
Ad Opus er markedets fremste løsning for tiltaksoppfølging. Vi tilbyr tiltaksarrangører en etisk forsvarlig og personvernssikker veiledningsprosess, i tråd med gjeldende standarder.
Ad Opus er et ideelt valg for virksomheter som ønsker å forbedre sine prosesser samtidig som de opprettholder strenge krav til etikk, personvern og kvalitet.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Tidsbesparende arbeidsprosesser
- Digital samhandling
- Kostnadsfri og tilgjengelig support
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om Ad Opus
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Godt samarbeid
Rettleiar•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Norge•
november 2024
Hva liker du best?
Godt samarbeid med leverandør. Finner raskt løsninger på utfordringer som dukker opp. Stor forbedring i brukergrensesnittet.
Hva liker du minst?
Det er en del klikk for å navigere, men det er stadig forbedringer på dette
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Ad Opus løser?
Kvalitetssikring av tjenestene vi leverer og effektive arbeidsmetoder.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Test AOW - 6 måneders vurdering
Superbruker•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Norge•
september 2024
Hva liker du best?
Enkelt brukergrensesnitt og tilgjengelige funksjoner samlet på et sted. God innretning på arbeidsflyt og effektiv administrasjon. God start på å utvikle løsning for samhandling med veisøker.
Hva liker du minst?
Fortsatt for mange klikk og litt for mye fram og tilbake mellom funksjoner. Tilgang til viktige data/nøkkel opplysninger er ikke optimale.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Ad Opus løser?
Opplysninger blir liggende flere steder ved sending av dokumenter til gjennomlesing og signering. Gjelder inn- og utboks, filer-kladd og postjournal. Blir liggende flere steder dersom de ikke fjernes. Kalender, hendelser og oppgaver, fungerer ikke optimalt. Har spilt inn forbedringsforslag/ønsker.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kommentar fra systemeier
AdOpus WEB
Superbruker•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Norge•
september 2024
Hva liker du best?
Valgfriheten i grensesnittet. Muligheten til å komponere og redigere egne arbeidsflater. Funksjonalitet som "meldinger" og "filer" er godt å ha på plass. No more remote desktop. Grafisk er bra.
Hva liker du minst?
Grafisk er bra, men har likevel mangler. Når det først er lagd et nytt grensesnitt så skulle jeg ønske meg enda større "bevegelighet. Større valgfrihet for den enkelte bruker og/eller firma. Vet at det er en del ting på vei her. Språket er noe tungt til der. Helsepreget og noe tungt Mange valg og alternativer er gjemt bak valg og submenyer. Forstår tanken bak, men unødvendig og gir klikk.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Ad Opus løser?
AdOpus løser hele vår deltakerreise fra A til Å. Fra innsøk til avslutning. AdOpus WEB vil kun være med på å styrke den prosessen for oss.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Kommentar fra systemeier
Ad Opus vises i følgende kategorier
Ad Opus produktfunksjoner
Journalsystem
API-integrasjon
Automatiske påminnelser om bestilte tider
BankID
Betalingsløsning
Elektronisk meldingsutveksling med helse- og omsorgstjenesten
Elektronisk pasientjournal
Faktureringsløsning
Kalenderoversikt
Kontroller tilgang
Kryptert tilgang til pasientinformasjon
Løsning for digitale kartlegginger
Online booking
Pasientregister
Samlefaktura
Statistikk og rapport
Støtte for videokonsultasjoner
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Carasent Norway AS
Carasent Norge er en innovativ aktør innen helse- og omsorgssektoren, spesialisert på å utvikle journalløsninger som effektiviserer arbeidet for sine kunder. Vi har 30 ansatte fordelt på utvikling, kundekontakt, faglig arbeid, oppfølging og salg.