HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører
Medius spend management

Medius spend management

Medius

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Beskrivelse av Medius spend management

Medius spend management er en plattform som administrerer strategiske kjøp. Systemet sikter til å skape en sømløs arbeidsflyt for innkjøpsmetodikk og ledelse og redusere utgifter knyttet til området. Løsningen består av ulike moduler som tar seg av sourcing, kontraktsstyring, leverandører og avtaler, hvilke er viktige byggesteiner i innkjøpsprosessen. Medius spend management kan også bidra til onboarding av nye leverandører, noe som tilrettelegger for både din egen bedrift og den nye leverandøren.

Hvem passer Medius spend management for?

Løsningen passer deg som ønsker å organisere strategiske innkjøp og redusere kostnader samtidig som produktiviteten økes. Fungerer for store virksomheter, men kan også brukes av mindre bedrifter.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
SVDANOEN

Geografisk område

Hvor finnes vi?
SEDKNOGlobalt

Kjenner du til systemet?

Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!

Medius spend management vises i følgende kategorier

Medius spend management produktfunksjoner

Innkjøpssystem

Integrerbar

Ingår

Oppdateringer i sanntid

Ingår

Ordrebehandling

Ingår

Prissammenligninger

Ingår

Statistikk

Ingår

Utløsere

Ingår