
SuperOffice Service
SuperOffice
Beskrivelse av SuperOffice Service
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
DK
FI
Globalt
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?
Hvorfor samarbeide med SuperOffice?
Hvorfor velge deres system?
Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.
Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.
Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.
Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.
Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.
Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.
Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.
SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.
Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om SuperOffice Service
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Systemeier•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
mars 2023
Hva liker du best?
Gir god oversikt over alle innkommende saker. Enkelt for brukerne å jobbe med.
Hva liker du minst?
-
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at SuperOffice Service løser?
Vi gikk fra å bruke Excel og e-post til å håndtere saker, nå har vi dashbord som sørger for at vi ikke går glipp av noen saker.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Salgssjef•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
mars 2023
Hva liker du best?
Enkel saksbehandling som skaper god sporbarhet. Enkelt å samarbeide med andre i bedriften ved å tildele oppgaven.
Hva liker du minst?
Litt låst i funksjonalitet (foreløpig).
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at SuperOffice Service løser?
-
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Et brukervennlig system for hele bedriften
Markedssjef•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
mars 2023
Hva liker du best?
Superoffice er et CRM-system som oppleves som svært brukernært. Det er tydelig at systemet er bygget og videreutviklet med utgangspunkt i hverdagen og behovene til de virkelige brukerne. Våre kontaktpersoner hos SO er veldig lydhøre for våre behov. Det er enkelt å få hjelp med spørsmål, og vi blir holdt oppdatert om utviklingsarbeidet for eksisterende og nye funksjoner (vi har sett utviklingsplanen og vet at det vil komme mange nye funksjoner og forbedringer, noe vi virkelig ser frem til). Vi har fått en mye bedre oversikt over kundene våre, interessene deres og et klarere bilde av hvordan vi best kan jobbe med kunderelasjonene. Saksbehandlingsdelen er utrolig nyttig og veldig brukervennlig. Ved at vi enkelt kan kategorisere innkommende eksterne og interne saker og prioritere dem, har vi fått en mye smidigere og raskere måte å jobbe på både innad i og mellom ulike avdelinger. En personlig favorittfunksjon er kommentarfunksjonen på sakene.
Hva liker du minst?
Jeg ønsker at det lille fritekstsøket skal være bredere. Vår kontaktperson hos SO tok imot tilbakemeldingene mine med interesse og engasjement, og ser frem til videre utvikling.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at SuperOffice Service løser?
SO har gitt oss mye bedre oversikt på de fleste områder, også på områder der vi tidligere trodde vi hadde god kontroll. Vi vet hvor kundene befinner seg i kundeforholdsprosessen og kan handle deretter. Vi har også mye bedre oversikt over sakene.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
SuperOffice Service vises i følgende kategorier
SuperOffice Service produktfunksjoner
Helpdesk system
Ansvarsfordeling
Ansvarshåndtering
Automatisert saksbehandling
Avvikshåndtering
Dashboard med live sporing
Ekstern HelpDesk
Integrasjonsstøtte
Intern Helpdesk
Kunnskapsbank
Prioritert funksjon
Påminnelsesfunksjon
SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering)
Statistikk og overvåking
Saksbehandlingssystem
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
Kundeservicesystem
Behandlingstid
Billetter
Live chat
Prioritert funksjon
Saksstatus
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar
Statistikk og rapporter
Telefon
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om SuperOffice

Hver eneste dag samles vi om vår viktigste oppgave - nemlig å skape en CRM-programvare som sørger for at du kan bygge gode, lojale relasjoner til kundene dine.
I SuperOffice har vi en oppriktig interesse for kundene våre, og de utfordringene de møter i hverdagen. Vi er overbevist om at hvert eneste kundeforhold er like viktig. Vi er også sikre på at dersom kunden blir ivaretatt, utviklet og respektert, vil det føre til mer salg, raskere suksess og vekst. Dette er grunnen til at vi er til. Vi skal skape, implementere og støtte CRM i særklasse.
Vi tror at mennesker med en positiv holdning oppnår bedre resultater enn andre. Hos oss legger vi vekt på å holde det vi lover, og derfor vil vi møte alle med et åpent sinn og et vennlig smil.