Få anbefalt rett Bedriftstelefoni for din bedrift

Systemguiden bruker algoritmer og data for å veilede deg i ditt valg av system gjennom å anbefale de systemløsninger som best matcher dine behov, krav og forutsetninger.

Gjør som over 17 000 nordiske bedrifter – la data og algoritmer veilede deg i jungelen av systemer!

Guiden til det rette systemet

Hvor mange ansatte har du i bedriften din?

7-10

spørsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hva synes andre om systemguiden?

"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

Internasjonal salgssjef

"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Konsern HR-direktør

"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Entreprenør

Hvilken firmatelefoni bør du velge?

Velg riktig telefoni for bedriften og skap den aller beste opplevelsen for din kunder. Vi i BusinessWith hjelper deg med å navigere mellom mange av markedets alternativ for bedriftstelefoni. Enten du er ute etter billig bedriftstelefoni eller et avansert system, vi er her for deg. Vi støtter deg når du navigerer bedriftstelefoni i skyen eller ser etter en mer klassisk løsning.

Det er en rekke operatører og ordninger å velge mellom og som er mest gunstig avhenger av en rekke faktorer. Gjør skikkelig research. Det er det er viktig at du som telefoniansvarlig vet hva dine ansatte har behov for av - det er ingen grunn til å ha utgifter til noe som ikke blir brukt.

Det er mange aspekter å vurdere når det kommer til telefoni. Når du investerer i et system for bedriftstelefoni må du bl.a tenk på hva slags selskapsutveksling du ønsker: Handler det om mobile brytere eller en fast bryter? Vi forklarer dine to alternativer lenger ned på denne siden - les mer.

BusinessWith veileder deg i valg av telefoni for bedrifter, slik at du finner noe som er kostnadseffektivt og dekker akkurat dine behov.

Forskjellene mellom mobilsentral og fastsentral

Mobilsentral eller fastsentral? Hva er forskjellen? Det er et av spørsmålene du må bestemme når du velger bedriftstelefoni for deg og dine kollega. La oss hjelpe deg å skape den beste kundeopplevelsen.

En mobilsentral er akkurat hva den høres ut som – flyttbar. Du møtes kunder over telefon på konferansen, styremøtet eller på treningssenteret. De mobilsentralen gjør det enkelt å besvare og håndtere henvisninger. Du bruker en mobilapplikasjon og ikke trenger å bekymre deg for å gå glipp av noe når du er på farten. Appene er ofte brukervennlige og enkle å lære også de ansatte som har utfordringer med teknologi.

I mange systemer kan du få et fasttelefonnummer koblet til mobilen og kan på denne måten veksle mellom å være privat og «på jobb» på ett og samme telefon.

Fastutstyr er vanlig i store selskaper og brukes av for eksempel callsentre og kundeserviceselskaper. Ofte er det mulig å koble til bedriftstelefoni med ditt CRM-system. På den måten kan du fortsatt jobbe for en bedre kundeopplevelse. Du kan enkelt finne informasjon om kundene og hjelpe dem på en rask og effektiv måte - du får en sjanse til bedre kundeservice!

Vi i BusinessWith vil oppfordre deg til å sammenligne de forskjellige nøye alternativene for bedriftstelefoni. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller tanker.