Membrain vs Freshsuccess
Membrain
MembrainFreshsuccess
FreshworksBedriftsstørrelse
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
Plattform
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
Prisinformasjon
- Gratis testperiode:
- Pris fra:0–1790 NOK/bruker/måned
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
Hvorfor velger bedrifter dere?
Du velger Membrain hvis du er en bedrift som er interessert i å virkelig forbedre salgsprosessene, skape et effektivt salgsteam og ha muligheten til å måle det du bruker tiden din på.
Membrain er basert på følgende pilarer:
Individualisering og skalerbarhet
La dine salgsprosesser komme til live, og skap gjennom dette skalerbarhet i salgsorganisasjonen. Få kontroll over alle typer salg i samme system, hele veien fra prospektering til kundesuksess.
Driv riktig atferd
Identifiser og gi veiledning for riktig atferd ved å gjøre støttemateriell tilgjengelig for selgerne til rett tid og på rett sted i salgsprosessen.
Gjør salgsteamet til ditt konkurransefortrinn
Selgere er ikke fødte selgere, de skapes gjennom riktig støtte, coaching og opplæring. Gi selgerne mulighet til å oppnå maksimal ytelse med de riktige verktøyene.
Voks med hver avtale
Lær av erfaringene dine, og foreta kontinuerlig utvikling av salgsprosessen for langsiktig og forutsigbar vekst.
Membrain bør velges dersom du verdsetter å ha en leverandør som hele tiden utvikler seg og utfordrer, som lytter til kundenes ønsker og forstår hva som kreves for å lykkes med å skape vekst.
Mens salgsindustrien bruker milliarder på salgstrening, returer og programvare som gjør liten (eller ingen) forskjell for resultatene – er det et lite mindretall salgsteam som i det stille gjentar salgsprosesser år etter år, for hele tiden å ligge et skritt foran konkurrentene.
De har beveget seg forbi forutsetninger, løsninger for enkelthendelser og salgstrender. I stedet gir de teamet deres en strukturert salgstilnærming, opplæring, verktøy, coaching og kontinuerlig læring.
Vil du ikke være blant dem i stedet?
DET er derfor du velger Membrain.
Membrain er bygget for å hjelpe B2B-bedrifter med å skape vekst. Vi vet at en salgssjef i dag sliter med et mangfold av utfordringer, utfordringer som i mange tilfeller kan løses med riktig salgsstøtte.
Noen av behovene som Membrain løser for våre kunder i dag:
- Ledelse og styring av pipelines
- Implementering og etterlevelse av salgsprosess
- Onboarding av nye selgere
- Mersalg mot eksisterende kunder
- Kraftig analyse
- Kvalifisering av prospekter og forretningsmuligheter
- Ta vare på eksisterende kunder via customer success
Produktfunksjoner
- Automatiserte analyser og rapporter:Inngår
- Automatisk oppfordring til handlinger:Inngår
- Beregner kundens misligholdsrisiko:Inngår
- Dashboard - Lønnsoversikt:Inngår
- Integrasjonsmoduler:Går ann å legge til
- Kunde 360:Inngår
- Kundehelsepoeng:Inngår
- Playbook:Inngår
- Synkronisering med e-post:Inngår
- Tilbyr egen Customer Success Manager:Inngår
- Automatiserte analyser og rapporter:Inngår
- Automatisk oppfordring til handlinger:Inngår
- Beregner kundens misligholdsrisiko:Inngår
- Dashboard - Lønnsoversikt:Inngår
- Integrasjonsmoduler:Inngår
- Kunde 360:Inngår
- Kundehelsepoeng:Inngår
- Playbook:Inngår
- Synkronisering med e-post:Inngår
- Tilbyr egen Customer Success Manager:
Anmeldelser
Samlet vurderingscore
Fordeler
Ulemper
Dessverre, ingen annmeldelser enda.