HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører
Enterprise Plus Innkjøp-logo

Enterprise Plus Innkjøp

Visma

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Beskrivelse av Enterprise Plus Innkjøp

Enterprise Plus Innkjøp forenkler og effektiviserer din virksomhets innkjøp, samtidig som du får full oversikt over alle dine leverandøravtaler, varekataloger, produkter og priser. Systemet automatiserer alt fra godkjenning av kataloger til fakturamatch, og sørger for at det er enkelt og effektivt å utføre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler. Du blir også varslet om avvik som må behandles av en ansatt.

Hvem passer Enterprise Plus Innkjøp for?

Visma Enterprise Plus Innkjøp er rettet mot større virksomheter som utfører tusenvis av innkjøp i løpet av året.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
101-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
SVDANOFIEN

Geografisk område

Hvor finnes vi?
GlobaltSEDKNOFI

Kjenner du til systemet?

Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!

Enterprise Plus Innkjøp vises i følgende kategorier

Enterprise Plus Innkjøp produktfunksjoner

Innkjøpssystem

Fakturahåndtering

Ingår

Integrerbar

Ingår

Lagersaldo

Ingår

Ordrebehandling

Ingår

Prissammenligninger

Ingår

Statistikk

Ingår

Utløsere

Ingår