Beskrivelse av Enterprise Plus Innkjøp
Enterprise Plus Innkjøp forenkler og effektiviserer din virksomhets innkjøp, samtidig som du får full oversikt over alle dine leverandøravtaler, varekataloger, produkter og priser. Systemet automatiserer alt fra godkjenning av kataloger til fakturamatch, og sørger for at det er enkelt og effektivt å utføre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler. Du blir også varslet om avvik som må behandles av en ansatt.
Hvem passer Enterprise Plus Innkjøp for?
Visma Enterprise Plus Innkjøp er rettet mot større virksomheter som utfører tusenvis av innkjøp i løpet av året.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?101-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?SVDANOFIEN
Geografisk område
Hvor finnes vi?GlobaltSEDKNOFI
Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Enterprise Plus Innkjøp vises i følgende kategorier
Enterprise Plus Innkjøp produktfunksjoner
Innkjøpssystem
Fakturahåndtering
Ingår
Integrerbar
Ingår
Lagersaldo
Ingår
Ordrebehandling
Ingår
Prissammenligninger
Ingår
Statistikk
Ingår
Utløsere
Ingår