Beskrivelse av Vieri Bestilling
En selvbetjent og webbasert innkjøpsløsning for å håndtere alle dine innkjøp. Systemet forenkler innkjøp og godkjenning, og gir full oversikt over inngåtte avtaler og utvalgte leverandører. Vieri Bestilling integreres mot ERP og inngående fakturasystem for regnskapsdata og fakturamatch, og har en avtalemodul med varsling av utløp og forbruk på avtale.
Hvem passer Vieri Bestilling for?
Vieri Bestilling passer deg som benytter flere leverandører og som trenger å samle alle dine avtaler på et sted.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?NO
Geografisk område
Hvor finnes vi?NO
Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Vieri Bestilling vises i følgende kategorier
Vieri Bestilling produktfunksjoner
Innkjøpssystem
Fakturahåndtering
Ingår
Integrerbar
Ingår
Lagersaldo
Ingår
Ordrebehandling
Ingår
Statistikk
Ingår
Utløsere
Ingår