HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

Goava vs Membrain

Bedriftsstørrelse

  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):
  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):

Plattform

  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:
  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:

Prisinformasjon

  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:Fra 4000 NOK pr MND
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:0–1790 NOK/bruker/måned
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge deres system?
  • Økt salg
  • Mer effektive salgsprosesser
  • Selskapsdata av kvalitet for enklere dag til dag arbeid

Du velger Membrain hvis du er en bedrift som er interessert i å virkelig forbedre salgsprosessene, skape et effektivt salgsteam og ha muligheten til å måle det du bruker tiden din på.

Membrain er basert på følgende pilarer:

Individualisering og skalerbarhet

La dine salgsprosesser komme til live, og skap gjennom dette skalerbarhet i salgsorganisasjonen. Få kontroll over alle typer salg i samme system, hele veien fra prospektering til kundesuksess.

Driv riktig atferd

Identifiser og gi veiledning for riktig atferd ved å gjøre støttemateriell tilgjengelig for selgerne til rett tid og på rett sted i salgsprosessen.

Gjør salgsteamet til ditt konkurransefortrinn

Selgere er ikke fødte selgere, de skapes gjennom riktig støtte, coaching og opplæring. Gi selgerne mulighet til å oppnå maksimal ytelse med de riktige verktøyene.

Voks med hver avtale

Lær av erfaringene dine, og foreta kontinuerlig utvikling av salgsprosessen for langsiktig og forutsigbar vekst.

Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvorfor velge dere som leverandør?
  • Dedikert Customer Success Manager som man som kunde alltid har tilgang til.
  • Vi skreddersyr og tilpasser onboardingen etter kundens behov og målsettinger

Membrain bør velges dersom du verdsetter å ha en leverandør som hele tiden utvikler seg og utfordrer, som lytter til kundenes ønsker og forstår hva som kreves for å lykkes med å skape vekst.

Mens salgsindustrien bruker milliarder på salgstrening, returer og programvare som gjør liten (eller ingen) forskjell for resultatene – er det et lite mindretall salgsteam som i det stille gjentar salgsprosesser år etter år, for hele tiden å ligge et skritt foran konkurrentene.

De har beveget seg forbi forutsetninger, løsninger for enkelthendelser og salgstrender. I stedet gir de teamet deres en strukturert salgstilnærming, opplæring, verktøy, coaching og kontinuerlig læring.

Vil du ikke være blant dem i stedet?

DET er derfor du velger Membrain.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Salgsteamet bruker i gjennomsnitt 33% av tiden sin på research. Med Goava kan de bruke mer tid på å selge i stedet. Vi samler all bedriftsinformasjon på ett sted for effektiv prospektering. Goava hjelper bedrifter med å kartlegge sin målgruppe og finne sin ICP (Ideal Customer Profile). Med Goava kan dere selge både smart og effektivt. Dere får mer tid til å selge og bedre kvalitet på dialogene deres med målgruppen. Goava skaper de beste forutsetningene for å øke antall møteavtaler og closing!

Membrain er bygget for å hjelpe B2B-bedrifter med å skape vekst. Vi vet at en salgssjef i dag sliter med et mangfold av utfordringer, utfordringer som i mange tilfeller kan løses med riktig salgsstøtte.

Noen av behovene som Membrain løser for våre kunder i dag:

  • Ledelse og styring av pipelines
  • Implementering og etterlevelse av salgsprosess
  • Onboarding av nye selgere
  • Mersalg mot eksisterende kunder
  • Kraftig analyse
  • Kvalifisering av prospekter og forretningsmuligheter
  • Ta vare på eksisterende kunder via customer success

Produktfunksjoner

  • Dashboard - Lønnsoversikt:
  • E-post-kampanjer:
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
  • Kontakt og prospekthåndtering:
  • Opprette dokumenter og avtaler:
  • Pipeline management:
  • Salgsprognoser:
  • Statistikk og rapporter:
  • Dashboard - Lønnsoversikt:
    Inngår
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
    Inngår
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår

Anmeldelser

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

Efter man satt parametrarna får man bra förslag på prospekt som ger en nya företag att kontakta. Efter identifiering av potentiella prospekts finns otroligt mycket information direkt där för att man ska kunna vara relevant i sin dialog med potentiella kunder.
När man satt upp rätt parametrar och kommit igång får man ut en stor mängd relevanta och riktigt bra företag/leads!

Ulemper

Har man flera olika grupperingar inom bolaget som har lite olika intressen och målgrupper är det svårt att få till parametrarna för att vara relevant för samtliga. Särskilt i början innan AI kommer igång och även går på användarens beteende.
För den tekniksvage kan det vara svårt att förstå systemet och komma igång.

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

Att man kan se när kunder öppnar mejl som man har skickat till de.
Anpassningsmöjligheten - Membrain ger en möjligheten att skapa och designa en perfekt kundresa, genom detta kan medarbetare utföra rätt aktiviteter i rätt tid.

Ulemper

Har svårt att säga faktiskt! Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.
Helt ärligt inget alls!

Membrain

Membrain