Beskrivelse av SAP Central Procurement
SAP Central Procurement tilbyr synlighet på tvers av innkjøpsprosesser i hele firmaet. Få en omfattende og nøyaktig oversikt over behov, rekvisisjoner, ordrer og utgifter, og reduser gjentagende oppgaver ved hjelp av et kraftig rammeverk for automatisering. Løsningen integreres godt med både SAP- og tredjeparts-ERPer og tilbys både som on-premise og skybasert tjeneste.
Hvem passer SAP Central Procurement for?
SAP Central Procurement passer alle bedrifter som leter etter en effektiv og integrerbar innkjøpsløsning.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?ENFINODASV
Geografisk område
Hvor finnes vi?GlobaltSEDKNOFI
Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
SAP Central Procurement vises i følgende kategorier
SAP Central Procurement produktfunksjoner
Innkjøpssystem
Integrerbar
Ingår
Lagersaldo
Ingår
Oppdateringer i sanntid
Ingår
Ordrebehandling
Ingår
Prognoser
Ingår
Statistikk
Ingår