Sammenlign Norges beste verktøy for e-post markedsføring

Hvordan kommer jeg i gang med e-post markedsføring?

Å investere i markedsføring via e-post er veldig effektivt måte å opprettholde og styrke relasjonen med kundene dine. For at alt skal fungere fungere så optimalt som mulig, slik at din automatiske nyhetsbrev leses av mottakeren, bør du legge inn noen tid til å virkelig markedsføre og sende e-poster med innhold som leseren føler at det tjener på. Men hvordan kommer du egentlig i gang med e-post markedsføring? og hva skal man tenke på?

Det første du bør vurdere er at kundene dine må ha det greit med å motta denne typen utsendelser. De må ha samtykket og samtykket deretter loven om GDPR. Du kan få samtykke ved f.eks. send en e-post fra kundeklubben hvor det er opplyst at kunden gjennom sitt medlemskap i selve klubben vil motta tilbud og nyhetsbrev på e-post. Du føler dette trygt igjen fra nettkjøp, som du ofte må krysse av (eller rettere sagt at det er "avkrysset") at du ønsker å motta e-post fra kunden. Når du får din samtykke – du kan komme i gang med e-post markedsføringen din. Den enkleste måten å deretter sende ut og måle effekten av ulike e-poster er å bruke få et verktøy for å holde styr på utsendelser, lage lister og filtrere. BusinessWith hjelper deg med å sammenligne og velge det beste e-postverktøyet og e-post markedsføringsplattformene på markedet. Begynn å sammenligne verktøy og les anmeldelser om forskjellige leverandører akkurat nå - direkte hos oss!

Hvilket e-postverktøy bør jeg investere i?

Liste over 15 forskjellige E-post markedsføring

Samle dataene dine. Automatiser kundereisen din. Skap økt vekst med APSIS One. En brukervennlig plattform for avansert personalisering med intuitive verktøy for e-post, hjemmeside, AI-assistent, SMS og automatisering.Lær deg mer om Apsis One

Salesforce CRM er en ledende skybasert løsning som tilbyr omfattende tilpasning for salg, markedsføring og kundeservice til bedrifter i alle størrelser. Den gir kraftige verktøy for håndtering av potensielle salg, salgsprognoser og integreres med et stort utvalg tredjepartsapper via Salesforce AppExchange. Plattformen er designet for å sentralisere kundeinteraksjoner, strømlinjeforme salgsprosesse...Lær deg mer om Salesforce

CRM-systemet for deg som ønsker å komme raskt i gang og deretter tilpasse veksthastigheten din. Hubspot inkluderer alt fra markedsføringsautomatisering og leadgenerering til salgsautomatisering for en fast månedlig kostnad. I tillegg får du gratis tilgang til Hubspot-støtte samt integrasjon til Outlook og Gmail. Passer for alle bransjer og kan kobles sammen med de øvrige systemene dine, som ERP, d...Lær deg mer om HubSpot CRM

Markedsføringsplattformen som tar deg forbi vanlig markedsføring via e -post til ekte automatisert markedsføringLær deg mer om ActiveCampaign

Aweber lar selskapet lage profesjonelle e-postkampanjer raskt og enkelt direkte i det skybaserte verktøyet. Med integrasjon med CANVA kan brukere lage stilige design uten noen gang å forlate sin Aweber -konto. Med funksjoner som rapporter og analyse, segmentering og A/B -test.Lær deg mer om Aweber

BenchMarrk -e -post er et kraftig og skybasert verktøy for selskapets automatisering av e -postmarkedsføring og markedsføring. Med et komplett og brukervennlig verktøy for å bygge og redigere innholdet i selskapets e-post og nyhetsbrev, kan selskapet enklere utvikle og forbedre forholdet til kundene.Lær deg mer om Benchmarkemail

Konstant kontakt effektiviserer selskapets markedsføring for post og sosiale medier ved å samle disse i ett og samme skybaserte verktøy. Med støtte for automatiske velkomst -e -postmeldinger for nye kunder, analyse med sanntidsdata og ferdige designmaler.Lær deg mer om Constant Contact

Få svar hjelper selskapet med å utvide kundegrunnlaget ved å skape en visuell og personlig kundeopplevelse. La Svar markedsføringsautomatiseringsverktøy gjøre jobben for deg, slik at du kan fokusere på det du gjør best.Lær deg mer om Get response

Som et av markedets mest populære aktører, tilbyr MailChimp -selskaper i alle størrelser et skybasert og brukervennlig verktøy for personlig og automatisk markedsføring.Lær deg mer om Mailchimp

MailerLite er et e -postmarkedsføringsverktøy som fokuserer på å forenkle selskapets markedsføring. Ved å lage et brukervennlig og intuitivt verktøy som effektiviserer prosessen for utsendelse, kan selskapet fokusere mer på meldingen og mindre på tekniske forhold.Lær deg mer om MailerLite

Et skybasert verktøy for selskapets e-postmarkedsføring. Med en funksjonell tilpassbar design, A/B-test og dra-og-slippfunksjon, vil opprettelsen av ny posting være en brukervennlig og effektiv prosess. Verktøyet er godt egnet for både større og mindre selskaper.Lær deg mer om Mailjet

Moosend er en global aktør innen e-postmarkedsføring som tilbyr et kraftig skybasert e-postverktøy til selskapets kunder. Verktøyet er enkelt integrert med andre systemer takket være de eksisterende modulære integrasjonene og den åpne apin.Lær deg mer om Moosend

SendinBlue er et skybasert verktøy som fokuserer på å gjøre selskapets e-postmarkedsføring enklere og mer effektivt. Ved å bruke den brukervennlige dra-og-slippfunksjonen og de ferdige malene, er det enkelt å lage stilige og profesjonelle e-postkampanjer.Lær deg mer om Sendinblue

Finn ut hvem som besøker nettstedet ditt og hva som interesserer dem ved å bruke Spotlers verktøy for lead generation. I dagens marked er det viktig å kunne konvertere varme prospekter til kunder - Spotler gjør det ved å kartlegge og score potensielle kunder, identifisere hvem som bør prioriteres og finne ut hva deres interesse er. Markedsføringen og annen kontakt kan da tilpasses for å tiltrekke ...Lær deg mer om Spotler

Et skybasert markedsføringsautomatiseringsverktøy som frigjør tid og effektiviserer selskapets markedsføring. Dra nytte av denne brukervennlige skyløsningen ved å minimere manuelt arbeid. Med funksjoner som segmenterte strømmer, planlegging av kampanjer og automatisert reklame.Lær deg mer om Ungapped

Hurtigguide

Hvilket e-postverktøy bør jeg investere i?

E-post markedsføring er en veldig populær tilnærming til å lage og pleie forholdet til sine kunder. Samtidig sender du ut informasjon som kunden kan dra nytte av, markedsfører du din bedrift og styrker ilden din. For å sende automatiske nyhetsbrev og lab og ta Fram-innhold er ikke bare morsomt - effekten kan enkelt måles for eksempel antall åpnede e-poster og du kan filtrere og sortere utsendelser etter type kunde. Ved å markedsføre deg selv og dine produkter via e-post kan du også samle verdifull informasjon om dine kunder – slik at finne ut hvilket innhold de utløses av, noe som gjør det lettere å skreddersy nye kampanjer og utsendelser.

Men skal du måtte sitte med lister nedskrevet i et Word-dokument? Å nei! Det er flere virkelig smarte e-postverktøy på markedet i dag som vil hjelpe deg på travet. Velg et e-postverktøy eller e-post markedsføringsplattform som passer dine behov og din bedrift. Er du et mindre selskap? gratis verktøy (ofte opp til et visst nivå eller antall sendte e-poster), som kan være greit å begynne med å teste litt. Ønsker du tilgang til enda flere smarte funksjoner eller tilpass slik at utsendelsene blir mer håndterbare hånd med den grafiske profilen din, finnes det andre verktøy. Begynn å lese, sammenlign og velg deretter verktøyet ditt her i BusinessWiths sammenligningstjeneste. Lykke til med e-post markedsføringen!