Beskrivelse av Timegrip
Timegrip sørger for at du til enhver tid har en oppdatert personalliste som kan fremvises ved kontroll. Personallisten oppdateres når en ansatt sjekker seg inn og ut på arbeidsplassen og tilsvarer Skatteetatens krav til dokumentasjon. Driver du en restaurant, frisørsalong, bilverksted eller skjønnhetssalong, så er Timegrip en bra løsning for deg.
Hvem passer Timegrip for?
Timegrip tilbyr ulike abonnementspakker som passer både små og mellomstore bedrifter samt større virksomheter.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?Språk
På hvilke språk finnes systemet?NOSV
Geografisk område
Hvor finnes vi?SENO
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?JANEI
Jobber du for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen herKjenner du til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Timegrip vises i følgende kategorier
Timegrip produktfunksjoner
Personallister
Administrere flere arbeidssteder
Ingår
Automatisk rapportering
Ingår
Geografisk plassering
Ingår
Integrasjon med andre systemer
Ingår
Logg inn og ut
Ingår