Vieri Bestilling
Vieri
Beskrivelse av Vieri Bestilling
En selvbetjent og webbasert innkjøpsløsning for å håndtere alle dine innkjøp. Systemet forenkler innkjøp og godkjenning, og gir full oversikt over inngåtte avtaler og utvalgte leverandører. Vieri Bestilling integreres mot ERP og inngående fakturasystem for regnskapsdata og fakturamatch, og har en avtalemodul med varsling av utløp og forbruk på avtale.
Hvem passer Vieri Bestilling for?
Vieri Bestilling passer deg som benytter flere leverandører og som trenger å samle alle dine avtaler på et sted.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
NO
Geografisk område
Hvor finnes vi?
NO
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Kjenner du
til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Jobber du
for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her
Vieri Bestilling vises i følgende kategorier
Vieri Bestilling produktfunksjoner
Innkjøpssystem
Fakturahåndtering
Integrerbar
Lagersaldo
Ordrebehandling
Statistikk
Utløsere
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.