HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører
Populum-logo

Populum

Populum

i
Vurderingen består av flere faktorer som annmeldelser, popularitet, sammenligninger osv.

Beskrivelse av Populum

Populum måler medarbeidernes opplevelse gjennom korte, regelmessige medarbeiderundersøkelser (pulsundersøkelser) og kombinerer resultatene med HR-stamdata for en detaljert analyse av resultatene. Analysen avdekker viktige innsikter og anbefalinger for å iverksette effektive tiltak og forbedre de områdene som krever større fokus.

Alle i organisasjonen får automatisk tilgang til resultatene, innsikten og anbefalingene umiddelbart etter at undersøkelsen er avsluttet. Den åpne prosessen gjør at alle føler seg involvert i den kontinuerlige forbedringsprosessen.

Plattformen bruker nevrovitenskap og kunstig intelligens.

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
101-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Opplæring

Hvordan kan du lære opp kunden?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?
SVNOFIENDA

Geografisk område

Hvor finnes vi?
NOFISEGlobaltDK

Pris fra

Listepris fra leverandør:
Fra 39 SEK per ansatt.

Hvorfor samarbeide med Populum?

Hvorfor velge deres system?

Med Populum får du:

  • Konsistente resultater på tvers av teamet: Muliggjør teambaserte forbedringsdialoger.
  • Spørsmål som går igjen: Ved å stille de samme spørsmålene til hele teamet kan du jobbe med trender og utvikling over tid. Utdypende spørsmål kan enkelt legges til som tilleggsspørsmål.
  • Transparens og åpenhet: Fordi alle i organisasjonen er involvert i å gi tilbakemeldinger og få tilgang til måleresultater, innsikt og anbefalinger, skapes det en følelse av eierskap og medarbeidernes ansvar for forbedring.
  • Resultater i organisasjonens eget PowerPoint-design: Gjør det enkelt og fleksibelt for ledere å bruke måleresultatene i eksisterende møter.
  • Markedsledende analyser (inkludert AI av alle tekstkommentarer): Gir et klart bilde av organisasjonens nåværende tilstand og hva ledelsen bør fokusere mer på.
  • Personlige forbedringsforslag til hver enkelt ansatt: Alle ansatte får noe konkret tilbake som de kan bruke i sin egen utvikling og sitt eget lederskap.
  • Populum fungerer på alle enheter(datamaskin, mobil, iPad): Ingen installasjon er nødvendig.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Populums robuste plattform er bygget for å gjøre det enkelt å samle hele organisasjonen rundt de viktigste fokusområdene. Plattformen utvikles kontinuerlig med den nyeste teknologien, relevant forskning, innspill fra kundene våre og utviklingen i bransjen.

Populums kunder får et kundesuksessteam som bryr seg om kundens utviklingsreise.

Mange av kundene våre befinner seg i større organisasjoner. Plattformen fungerer problemfritt både for kontoransatte og i "skrivebordsløse" miljøer.

Vår medarbeiderundersøkelse/pulsmåling er i dag tilgjengelig på 27 språk.

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

TRIVSEL OG ENGASJEMENT: Sikre medarbeidernes og ledernes prestasjonsevne
Prestasjoner går hånd i hånd med trivsel og engasjement. Med Populum-plattformen får du oversikt over medarbeidernes og ledernes nåværende status og kan engasjere hele organisasjonen i kontinuerlig forbedring. Sett i gang effektive tiltak med størst mulig effekt for å øke trivsel og engasjement.

ORGANISASJONSKULTUR: Slipp løs kraften i organisasjonskulturen.
Gjør det mulig for medarbeidere og ledere å nå sitt fulle potensial ved å sikre at organisasjonskulturen fremmer prestasjoner. Når du bruker Populum-plattformen, vil du regelmessig måle kulturen din og få viktig innsikt og anbefalte effektive forbedringstiltak.

TRANSFORMASJON: Sikre at transformasjonsprosjektene dine lykkes
De fleste endringsprosjekter mislykkes. En viktig del av suksessen er å sikre at medarbeiderne tar eierskap og jobber på den nye måten. Når du måler hva medarbeiderne og lederne mener om endringsinitiativet i Populum-plattformen, får du vite hva som fungerer bra, hva du bør fokusere på og hva du trenger mer støtte til.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Kundene våre bruker plattformen til ulike formål, blant annet for å:

  • Øke trivsel og engasjement
  • Få de ansatte til å bli lenger
  • Forstå og forbedre medarbeideropplevelsen
  • Styrke de ansattes selvledelse
  • Arbeide med riktig lederatferd
  • Overføre ansvaret og eierskapet til endringen til teammedlemmene
  • Utvikle kulturen i fellesskap
  • Styrke arbeidsgivervaremerket innad i organisasjonen
  • Forutse sykefravær og oppsigelser blant de ansatte
  • Mer vellykkede endringsinitiativer
  • Styrke tverrfunksjonelle og virtuelle team
  • Høyere produktivitet

Anmeldelser og rangeringer om Populum

Hva synes andre om systemet?

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Mycket nöjd

HR chefStor bedriftVerifisert personSverigeFebruar 2024

Hva liker du best?

Enkelt att få våra medarbetare ute i butikerna att delta i våra kvartalspulsar. Bra stöd för cheferna direkt i plattformen att jobba med förbättringar.

Hva liker du minst?

I början saknade vi stöd för pappersenkäter men det löstes mycket bättre med QR-koder.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Att få direkt feedback från hela organisationen på för områden som är viktiga för att skapa bra förutättningar för alla att må bra och prestera.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Tydlig bild över nuläget i organisationen

Marketing ManagerLiten bedriftVerifisert personSverigeAugust 2023

Hva liker du best?

Att som ny chef få tillgång till vad medarbetarna har för upplevelse av sin arbetsplats. Jag kan direkt börja jobba med förbättringar tillsammans med mina team.

Hva liker du minst?

Kommer inte på något just nu.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Att följa utvecklingen av alla förbättringsarbeten som vi startar. Lätt att lägga tid på de saker som ger störst effekt.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?
Säljchef CCOMiddelsstor bedriftVerifisert personSverigejuni 2023

Hva liker du best?

Enkelt att skicka ut frågor och få snabb feedback från hela bolaget. Mycket bra AI verktyg för att följa upp och diskutera förbättringar i kultur, hälsa och prestation.

Hva liker du minst?

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Vi är inne i en stor förändring som bolag. Att få regelbunden feedback från medarbetarna hjälper mig och hela ledningsgruppen att samla all kraft åt samma håll.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

AI sparar mycket tid

CMOMiddelsstor bedriftVerifisert personSverigejuni 2023

Hva liker du best?

Väldigt bra med automatisk sammanfattning av alla kommentarer.

Hva liker du minst?

Kommer inte på något just nu.

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

Jag har medarbetare i fem länder och med Populum har vi hela tiden samsyn kring förbättringsområden.

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Bra pulsverktyg

HR-konsultStor bedriftVerifisert personSverigejuni 2023

Hva liker du best?

lättanvänt, bra rapporter

Hva liker du minst?

Hvilke virksomhetskritiske problemer løses med systemet?

bra verktyg för att jobba med förbättringar tillsammans inom hela organisatione

  • Brukervennlighet
  • Samarbeidet med leverandøren
  • Support og service
  • Tilgjengelige funksjoner
  • Kundetilpassning og fleksibilitet
  • Integrering
  • Verdi for pengene
  • Hvor fornøyd er du totalt sett?

Populum vises i følgende kategorier

Populum produktfunksjoner

Pulsmålinger

AI-hjelp

Ingår

Analyse av varmekart

Ingår

API teknisk støtte

Ingår

Automatisk utsendelse

Ingår

Employee Net Promoter Score (eNPS)

Ingår

Forskjellige språk

Ingår

Forskningsbaserte spørsmål

Ingår

Forslag til tiltak

Ingår

Gi ros

Ingår

Kontinuerlig pulsovervåking

Ingår

KPI-er/ OMSETNING

Ingår

NPS benchmarks

Ingår

Sanntidsdata

Ingår

Synkronisering av personelldata

Ingår

Tilbakemelding

Ingår

Medarbeiderundersøkelse

API-sett

Ingår

Automatiske anbefalinger

Ingår

Automatiske påminnelser

Ingår

Chat funksjon

Går att lägga till

Klare maler

Ingår

Kryptert informasjon

Ingår

Referansemåling

Ingår

Segmenter data

Ingår

tekstmelding

Ingår

Valgbar design

Ingår

Verktøy for statistikk og analyse

Ingår

Om Populum

Populum startet i 2015 med smarte medarbeiderundersøkelser. I dag bruker organisasjoner Populum internt for å samarbeide om forbedringer innen trivsel, engasjement, kultur og transformasjonsinitiativer. Ved jevnlig å måle organisasjonens viktigste områder fokuseres det på det som har størst innvirkning på medarbeidernes og ledernes trivsel og prestasjoner.

Populum måler medarbeidernes opplevelse gjennom korte, regelmessige medarbeiderundersøkelser (pulsundersøkelser) og kombinerer resultatene med HR-stamdata for en detaljert prestasjonsanalyse. Analysen avdekker viktige innsikter og anbefalinger for å iverksette effektive tiltak og forbedre de områdene som krever større fokus.

Alle i organisasjonen får automatisk tilgang til resultatene, innsikten og anbefalingene umiddelbart etter at undersøkelsen er avsluttet. Den åpne prosessen gjør at alle føler seg involvert i den kontinuerlige forbedringsprosessen.

Plattformen bruker nevrovitenskap og kunstig intelligens.

De vanligste sammenligningene i Pulsmålinger