Alternativer

Beskrivelse av Yesbox

Spor organisatorisk trivsel, engasjement og handle på tilbakemeldinger Yesbox sine effektive medarbeiderundersøkelser og pulsmålinger er utformet etter behov og bransje. Yesbox tilbyr smarte undersøkelser som gir innsikt i kultur, strategier og arbeidsmiljø. Vi har fokus på grunnleggende behov, motivasjon, ledelse, stress og arbeidsforhold. Med Yesbox Puls får du kontinuerlig medarbeidertilbakemelding for å støtte din kultur og strategi. Pulsene fremmer utvikling av kommunikasjon, arbeidsmiljø, tilbakemeldinger og lederskap. For en dypere analyse av din organisasjon tilbyr våre medarbeiderundersøkelser verdifull innsikt som måles over tid og oppsummeres i aktivitetsplaner. Yesbox gir støtte og råd på alle nivåer basert på analysen og resultatene, sammenlignet med relevante benchmarks. Gjennom vår anonyme medarbeiderundersøkelse fremmes bedre kommunikasjon, økt tillit og håndtering av vanskelige temaer som stress og trakassering. Yesbox tilbyr både ferdige løsninger og tilpassbare maler for å møte dine spesifikke behov. Vår kraftige analyse og fleksible datavisualisering gjør det enkelt å identifisere problemer og styrker. Ved hjelp av de automatiske rådene kan teamene og lederne dine enkelt jobbe med resultatene. Kompletter din innsikt med våre presentasjoner og workshops for å maksimere nytten av undersøkelsen.

Hvem passer Yesbox for?

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?

11-500+

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?

SV

DA

NO

EN

FI

Geografisk område

Hvor finnes vi?

SE

DK

NO

FI

Globalt

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?

Ja

Nei

Hva synes andre om systemet?

Anmeldelser og rangeringer om Yesbox

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

HR-sjef

Middelsstor bedrift (101-500)

Verifisert person

Sverige

Januar 2025

Hva liker du best?

Jeg liker at det er fleksibelt, du velger selv hvordan du vil utforme de grunnleggende dataene du vil inkludere i undersøkelsen. Veldig oversiktlig for brukeren og sikret anonymitet for den som gjennomfører undersøkelsen.

Hva liker du minst?

Dette er egentlig ikke en kritikk av systemet, men kanskje layouten kunne vært modernisert.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Yesbox løser?

Vi har fått bedre innsikt i hva medarbeiderne våre føler og mener. Bare noen måneder etter at vi mottok resultatene, har vi allerede iverksatt tiltak for å følge opp noen av de synspunktene som de ansatte prioriterte. Vi har satt i gang prosjekter og tiltak for å gi medarbeiderne våre et tydeligere tilbud om resultatene av undersøkelsen.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Kommentar fra systemeier

ADMINISTRERENDE DIREKTØR

Middelsstor bedrift (101-500)

Verifisert person

Sverige

August 2024

Hva liker du best?

Et engasjert og kunnskapsrikt selskap som hjelper oss med å forbedre personalet og kundebehandlingen.

Hva liker du minst?

Ingen

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Yesbox løser?

Personalutvikling, fange opp problemstillinger fra de ansatte, kontinuerlig utvikling, utviklingspotensial organisatorisk og bidra til økt engasjement

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Kommentar fra systemeier

ADMINISTRERENDE DIREKTØR

Liten bedrift (11-100)

Verifisert person

Sverige

april 2024

Hva liker du best?

Yesbox føles komplett, og jeg liker fleksibiliteten og brukervennligheten best!

Hva liker du minst?

Jeg har vanskelig for å komme på noe jeg liker minst, fordi den rett og slett fungerer så godt.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Yesbox løser?

Yesbox gir et tydelig kart over de områdene vi må jobbe med for å nå organisasjonens forretningsmål. Det er oversiktlig og enkelt å lage en plan for hvert område.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Kommentar fra systemeier

Jobber du
for dette selskapet?

Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her

Yesbox vises i følgende kategorier

Yesbox produktfunksjoner

Pulsmålinger

AI-hjelp

Analyse av varmekart

API teknisk støtte

Automatisk utsendelse

Employee Net Promoter Score (eNPS)

Forskjellige språk

Forskningsbaserte spørsmål

Forslag til tiltak

Gi ros

Kontinuerlig pulsovervåking

KPI-er/ OMSETNING

NPS benchmarks

Sanntidsdata

Synkronisering av personelldata

Tilbakemelding

Medarbeiderundersøkelse

API-sett

Automatiske anbefalinger

Automatiske påminnelser

Chat funksjon

Klare maler

Kryptert informasjon

Referansemåling

Segmenter data

tekstmelding

Valgbar design

Verktøy for statistikk og analyse

Passer dette
systemet meg?

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

De vanligste sammenligningene i Medarbeiderundersøkelse

PopulumYesbox
EasyQuestYesbox
EletiveYesbox
WinningtempYesbox