Hvorfor bør jeg ha en app for tidsrapportering?
Mange bedrifter og virksomheter bruker i dag et tidsrapporteringssystem, hvor ansatte enkelt kan registrere tiden sin. Det kan dreie seg om å registrere når du starter og slutter å jobbe, eller tidsrapportere spesifikke oppgaver eller prosjekter. Ved å rapportere tid får du som arbeidsgiver oversikt over hvilke arbeidsoppgaver eller prosesser som lønner seg og du reduserer mye av administrasjonen din – og du får også oversikt over når ansatte kan ha behov for å avvike fra tider, eller når de sammenligner sine over tid. Tidsrapporteringssystemer kan brukes både på en stasjonær datamaskin – men også som applikasjon. En app gjør det enklere å registrere tiden mens du er på farten – når du vil, hvor du vil og **hvor du enn er. **
Hvordan finner jeg den riktige appen for tidsrapportering?
Morgendagens tidsrapportering staves søknad. For å virkelig få medarbeiderne dine med når det kommer til tidsrapportering, er en god måte å investere i en tidsrapporteringsapplikasjon. En app er ofte brukervennlig og noe vi alle nå vet hvordan de skal håndtere. Ved å ha en app øker du sjansene for at dine ansatte rapporterer tid som de skal. På markedet i dag finnes det flere systemer som tilbyr mobile applikasjoner. Hos oss i BusinessWith kan du sammenligne tidsrapporteringssystemene som er tilgjengelige som apper - velkommen til å begynne å sammenligne nå, for å finne den beste appen for din bedrift.
Hurtigguide
Liste over 8 forskjellige Tidsrapportering app
TimeLog PSA er 100 % skreddersydd for konsulentselskaper og avdelinger som fungerer som interne konsulentselskaper. Systemet kobler prosjektstyringen din med tid og kostnadsrapportering, lønnsstyring, fakturering og KPI -rapportering. På denne måten reduseres tiden du trenger å bruke på administrasjon drastisk - mens du får dataene du trenger for å øke lønnsomheten.Lær deg mer om Timelog PSA
I Bygglet planlegger du enkelt prosjektene dine ved hjelp av ressursplanlegging. Medarbeiderne kan deles inn i arbeidslag og flere personer kan planlegges i prosjekter samtidig. Kalenderfunksjonen gjør det enkelt å få oversikt over prosjektene dine, planlegge ferie, fravær og andre aktiviteter. Takket være den nye tjenesten slipper du unødvendige telefonsamtaler og papirlapper.Lær deg mer om Bygglet
Timeplan er et komplett, skybasert planleggingsprogram for både små og store bedrifter. Vi tilbyr et brukervennlig system med flere funksjoner som letter planleggingsprosessen. Ansatte kan enkelt se timeplanen sin via appen eller nettet.Lær deg mer om Timeplan
Øk produktiviteten, reduser stress og få mer ut av tiden din med QBI -er. Samle hele tiden på ett sted for å spore tiden i virksomheten blir brukt jevnt. Få oversikt over hvordan avvik rapporteres for å identifisere muligheter for å forbedre det som forhindrer virksomheten i å bruke tid på riktig måte. Slipp jakten på data med digitale løsninger og integrerer lønnssystemet for å automatisere hele ...Lær deg mer om QBIS Time
Med Flex HRM -tid får du en første -klasse, moderne og brukervennlig tidsrapporteringssystem på nettet. Systemet er fleksibelt og kan oppfylle de forskjellige rapporteringsbehovene selskapet ditt har. Du velger om du og dine ansatte rapporterer tiden på terminalen, direkte på datamaskinen din eller i mobilen eller nettbrettet - alt med en sikker valgbarhetsstruktur. Med Flex HRM -tid håndterer du ...Lær deg mer om Flex HRM Time
Opptatt av 24SevenOffice forenkler tidsrapportering og forbedrer kontrollen. Busy tilbyr en helt ny visning av tidsrapportering, med et valg mellom kalendershow, tidslinje og stempelklokke. Visuell tidsrapportering i kalender med "Drag and Drop", det har aldri vært lettere å planlegge og rapportere timer. Tidslinje, legg til en beskrivelse, velg prosjekter og arbeidstype - registreres deretter tim...Lær deg mer om Busy by 24SevenOffice
Easy Software er det globale programvareselskapet bak Easy Project og Easy Redmine. Vi hjelper mennesker i 3500+ selskaper fra 80+ land rundt om i verden med å bringe mer harmoni til prosjektene deres, teamsamarbeidet og arbeidslivet.Lær deg mer om EazyProject
Et fleksibelt tidsrapporteringssystem som er sin egen modul i systemstrukturen innen SD Worx og lønn.Lær deg mer om SD Worx Workforce Management
Hurtigguide
De største fordelene med app for tidsrapportering
Den viktigste funksjonen som en tidtakingsapp bør ha, er at den skal være brukervennlig. Hvis de ansatte ikke forstår hvordan de skal bruke applikasjonen, faller hele ideen med å tilby en app. Noe som derimot er en fordel i dagens samfunn er at de fleste av oss er vant til apper. Sammenlign for ti, tjue år siden – og legg merke til hvordan vi i dag bruker apper til alt fra å bestille mat eller betale for parkering til å bestille en treningsøkt. Apper er noe vi er vant til å bruke og takket være det blir det lettere å få de ansatte til å ikke utsette tidsrapportering - men å gjøre det umiddelbart, uansett om du er på farten eller ikke. Andre fordeler med en app for tidsrapportering er at du som arbeidsgiver** kan redusere administrasjonen kraftig** – de ansatte styrer selv registreringen av alt fra fleksitid og fravær, til start og stopp med tanke på arbeidsdag eller prosjekt. Som arbeidsgiver kan du da ta grep for å hente ut informasjon for for eksempel å lage fakturadokumenter, basert på hvilke timer dine ansatte har jobbet.
Det finnes en rekke forskjellige apper på markedet i dag. Sammenlign gjerne de ulike funksjonene før du bestemmer deg for den som passer deg best. Mange tilbyr å teste gratis - hvorfor ikke investere litt tid for å sammenligne internt, eller nedsette en arbeidsgruppe for å sammenligne og teste, og deretter finne beste tidsrapporteringsappen for din bedrift? BusinessWiths sammenligningsguide gjør valget ditt så mye enklere – velkommen til å begynne å sammenligne nå med en gang.
Beskrivelse av produktegenskaper
Arbeidsplaner
Attestasjon/Signatur
Fakturering
Fravær og flex-registrering
Integrasjon med ulike lønnssystemer
Kjørebok
Lønnsgrunnlag
Personallister
Prosjektrapportering
Statistikk og rapporter